کدام منطقه GTA بیشترین کاهش قیمت مسکن را از فوریه تاکنون داشته است؟

Submitted on Mon, 08/22/2022 - 20:08

از زمان اوج گرفتن قیمت در ماه فوریه، کدام بخش از GTA بیشترین کاهش قیمت مسکن را داشته است؟

قیمت خانه در شهر تورنتو و منطقه تورنتو بزرگ (GTA) افزایش یافته و در ماه فوریه به رکورد بالایی رسید.

در ماه فوریه، هیئت املاک و مستغلات تورنتو (TRREB) گزارش داد که میانگین قیمت فروش GTA برای همه انواع مسکونی 1,334,544 دلار است. طبق گزارش جولای، میانگین قیمت مسکن به 1074754 دلار کاهش یافته است که کاهش ۱۹/۵ درصدی تنها در طی پنج ماه می باشد.

قیمت ها در برخی از این مناطق بیش از سایر قسمت ها کاهش یافت و Durham با افت ۲۶/۶ درصدی پیشتاز بوده است. منطقه جنوبی سیمکو کانتی با میانگین افت قیمت ۲۴/۸ درصد، پس از آن منطقه یورک با ۱۹/۷ درصد و منطقه پیل با ۱۹ درصد پس از آن قرار دارند. قیمت املاک و مستغلات در منطقه هالتون و تورنتو به ترتیب ۱۸/۱ درصد و ۱۵/۸ درصد کاهش یافت.

نمودار زیر میانگین قیمت فروش همه انواع مسکونی در تورنتو، پیل، یورک، هالتون، دورهام و بخش‌هایی از شهرستان‌های سیمکو را بین فوریه و جولای ۲۰۲۲ نشان می‌دهد.

Tulane با کاهش ۲۹/۱ درصدی قیمت خانه های تک خانواری پیشتاز بود و پس از آن تورنتو و سیمکو کانتی با ۲۶/۹ درصد کاهش قرار گرفتند. میانگین قیمت فروش یک خانه در منطقه یورک در ماه جولای نسبت به فوریه ۲۰/۷ درصد کاهش یافت، در حالی که در Peel به میزان ۲۰/۳ درصد و در Halton به میزان ۱۹/۹ درصد کاهش یافت.
نمودار زیر میانگین قیمت فروش یک خانه تک‌خانواری را در بخش‌هایی از شهرستان‌های تورنتو، پیل، یورک، هالتون، تولان و سیمکو از فوریه تا ژوئیه ۲۰۲۲ نشان می‌دهد.

برای خانه های نیمه مستقل، دورهام با ۲۵/۸ درصد، پس از یورک با ۲۵/۴ درصد و پیل با ۲۵ درصد، بیشترین کاهش را داشتند. هالتون به طور متوسط ​​۲۲/۹٪، Simcoe ٪۱۵/۵ افت کرد و تورنتو با میانگین افت قیمت ۱۵/۴٪ به دنبال آن بود.
نمودار زیر میانگین قیمت فروش خانه های نیمه مستقل را در بخش هایی از شهرستان های تورنتو، پیل، یورک، هالتون، تولان و سیمکو از فوریه تا جولای ۲۰۲۲ نشان می دهد.

برای کاندوها، شهرستان سیمکو از فوریه تا کنون شاهد کاهش ۳۵/۲ درصدی قیمت آپارتمان بوده است، در حالی که اکثر مناطق خارج از شهرستان سیمکو وضعیت بهتری داشته اند. طی پنج ماه گذشته، قیمت واحد در دورهام ۱۷/۳ درصد کاهش یافته است، در حالی که قیمت‌ها در پیل و یورک به ترتیب ۱۵/۳ درصد و ۱۳/۵ درصد کاهش داشته اند.

کاندوهای تورنتو عملکرد بهتری داشتند و تنها ۹/۵ درصد کاهش داشته اند. واحدهای حومه هالتون تا کنون بهترین ارزش را داشته اند و تنها ۴/۲ درصد کاهش داشته اند.
این نمودار میانگین قیمت فروش کاندوها در تورنتو، پیل، یورک، هالتون، دورهام و بخش‌هایی از شهرستان‌های سیمکو را بین فوریه و جولای ۲۰۲۲ نشان می‌دهد.

جدول زیر نشان می دهد که از زمان اوج بازار GTA در ماه فوریه، میانگین قیمت انواع مسکن در همه شهرها و شهرهایی که توسط TRREB نظارت می شود، چقدر کاهش یافته است. در این میان، کینگ ۴۸/۳ درصد سقوط کرد، چندین شهر مانند اوشاوا بیش از ۳۰ درصد سقوط کردند و میسیساگا و تورنتو کمترین کاهش را داشتند.
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز