کدام کانادایی‌ها برای روز ولنتاین هزینه بیشتری می‌کنند؟

Submitted on س., 02/14/2023 - 13:48

کدام کانادایی‌ها برای روز ولنتاین هزینه بیشتری می‌کنند؟

روز ولنتاین برای بسیاری از کانادایی‌ها خاطره‌انگیز است و عشاق با بردن عزیزانشان به شام و خرید هدایا آنها را شاد می‌کنند. اما نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد ساکنان مناطق مختلف دراین‌رابطه دیدگاه‌ها متفاوتی دارند.

این نظرسنجی که توسط Time2play انجام شده نشان می‌دهد که کانادایی‌ها برای روز ولنتاین باتوجه‌به محل زندگی‌شان به طور متوسط برای دیدارها و هدایایشان و … بین ۵۵ تا ۱۳۰ دلار هزینه می‌کنند.

طبق این نظرسنجی، ساکنان بریتیش کلمبیا امسال با ۱۲۹٫۴۳ دلار هزینه برای روز ولنتاین، بیشترین هزینه را برای این روز داشته‌اند.

ساکنان کبک نیز با حدود ۱۱۵٫۲۰ دلار هزینه برای ولنتاین در رتبه دوم این رده‌بندی قرار دارند.

ساکنان آلبرتا با حدود ۱۱۱٫۶۶ دلار هزینه برای روز عشق در رتبه سوم این رده‌بندی قرار دارند. و ساکنان انتاریا با حدود ۱۰۴٫۲۶ دلار هزینه در ولنتاین در رتبه چهارمین این جدول هستند.

جزیره پرنس ادوارد در رتبه آخر

طبق این نظرسنجی، ساکنان جزیره پرنس ادوارد امسال با حدود ۵۵ دلار هزینه در روز ولنتاین کمترین هزینه را داشته‌اند.

وقتی صحبت از این است که چه کسی باید برای روز ولنتاین هزینه کند، ۶۰٫۱ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که معتقدند هر دو طرف باید این هزینه را تقسیم کنند.

و وقتی از پاسخ‌دهندگان پرسیده شد «چه کسی باید روز ولنتاین را برنامه‌ریزی کند؟» ۷۰٫۵ درصد از آنها گفتند که ترجیح می‌دهند هر دو طرف باید برای زمان این دیدار با هم برنامه‌ریزی کنند.

وقتی صحبت از فعالیت ترجیحی در روز ولنتاین به میان می‌آید، ۳۹٫۱ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که معتقدند یک عصر عاشقانه در خانه خیلی عالی است. درحالی‌که ۳۱٫۲ درصد ترجیح می‌دهند برای شام بیرون بروند و ۱۵٫۳ درصد می‌خواهند با پارتنرشان به کارهای موردعلاقه‌شان بپردازند.

در این میان کمترین افراد یعنی ۱۲٫۴ درصد گفتند ترجیح می‌دهند به تعطیلات آخر هفته بروند و فقط ۱٫۸ درصد در این روز سینما رفتن را ترجیح می‌دادند.

از نظر تفاوتی نسلی نیز نسل ساکت (متولدین ۱۹۲۸-۱۹۴۵) با تقسیم‌کردن همه چیز، در این روز با حدود ۳۳۳ دلار بیشترین هزینه را در این روز می‌کنند.

نسل ایکس  (1965-1980)از این نظر در رتبه دوم هستند و برای این روز حدود ۱۲۴٫۹۰ دلار هزینه می‌کنند.

و نسل بیبی بومر (1946-1964) نیز با حدود ۱۰۰٫۶۶ دلار در رتبه سوم این رتبه‌بندی قرار دارند.

نسل زد (1997-2012) با حدود 97.50 دلار و نسل هزاره (1981-1996) با حدود 97.05 دلار هزینه در روز ولنتاین در رتبه‌های بعدی این رده‌بندی قرار دارند.

منبع: سی‌تی‌وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز