کانادا دختران ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را تحریم کرد

Submitted on پ., 04/21/2022 - 01:01

کانادا دختران ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را تحریم کرد

کانادا دختران ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به عنوان بخشی از دور جدید اقدامات تنبیهی با هدف «همکار نزدیک» پوتین، از جمله الیگارش‌های روسی و اعضای خانواده آن‌ها، تحریم می‌کند.

به گزارش رسانه هدهد کانادا:

ماریا ورونتسوا (پوتینا) و کاترینا تیخونووا – اکنون مشمول مجازات‌های مالی و سایر موارد هستند، به عنوان بخشی از فهرست رو به رشد تحت «قانون اقدامات ویژه اقتصادی» که پدرشان قبلاً در آن حضور دارد.

پوتین به ندرت در مورد دختران خود صحبت می‌کند و هویت آن‌ها تاکنون هرگز از سوی کرملین تأیید نشده است. و هیچ یک از این زنان به طور علنی تایید نکرده‌اند که رهبر روسیه پدر آن‌ها است.

دولت جاستین ترودو، نخست وزیر، پس از این که تعدادی از رهبران جهان به طور مجازی صبح روز سه‌شنبه برای گفتگو در مورد جنگ در اوکراین ملاقات کردند، از این روند پیروی کرد.

بنابر این گزارش ماریا پزشکی است که به گفته دولت ایالات متحده، برنامه‌های دولتی را هدایت می‌کند. و تاکنون با صرف میلیاردها دلار به تحقیقات ژنتیک پرداخته است.

کاترینا نیز به عنوان مجری فنی که کارش از GoR دولت روسیه و صنایع دفاعی حمایت می‌کند، توصیف شده است.

دولت فدرال همچنین ماریا لاوروا، همسر سرگئی لاوروف و دخترش، یکاترینا وینوکوروا، وزیر امور خارجه روسیه را نیز تحریم کرده است.

این اقدامات نشان می‌دهد که کانادا از مقابله با اقدامات ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و همکارانش در رابطه با تهاجم به اوکراین، کوتاه نمی‌آید.

ملانی جولی، وزیر امور خارجه کانادا، نیز با تعهد به ادامه اقدامات بیشتر برای پاسخ به خشونت روسیه و پاسخگو کردن پوتین، در بیانیه‌ای اعلام کرد که کانادا «به تحمیل هزینه‌های سنگین» به روسیه ادامه می‌دهد و به گفته او «پاسخ جنایات خود را خواهد داد».

منبع: سی‌تی‌وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز