بیانیه سپاه ایران به مناسبت سالروز سقوط هواپیمای اوکراینی

Submitted on جمعه, 01/08/2021 - 01:29

به مناسبت سالروز سقوط هواپیمای اوکراینی ، نیروی سپاه ایران طی یک بیانیه در این مورد گفت: «بار سنگین غم و دوری از فرزندان این ملت بسیار سخت است و اندوهگین، بی شک انتقام از جنایتکاران در برنامه‌ی ما است».

طبق گزارش رسانه هدهد کانادا، در سالروز سقوط هواپیمای اوکراینی، سپاه ایران طی یک بیانیه از خانواده‌های بازماندگان به خاطر صبر و شکیبایی آن‌ها تشکر کرد و گفت: «همواره سختی‌های ناشی از دشمنی‌ها و توطئه‌های نظام سلطه با همتی قوی تر و استوارتر از گذشته به دنبال کنار زدن سدها برای رسیدن به افتخار و آینده‌ای درخشان قدم بر می‌دارد و همچنین انتقام سختی از دشمنان در دستور کار سپاه و مجاهدان این امت خواهد بود».

در این بیانیه تاکید شده که سپاه ایران همواره در طول این چهار دهه برای امنیت و دفاع از کشور در میادین مختلف حضور داشته و خود را سپر بلای ایران کرده و گفت که غم و اندوه فراق فرزندان ایران بسیار دردناک است.

و در پایان، فرماندهان، مسئولین و کارکنان در مورد این حادثه ابراز همدردی و تاسف کردند و اظهار داشته‌اند که برای رفع کم و کاستی‌ها جهت جلوگیری از وقوع اتفاقات مشابه تلاش خود را خواهند کرد.

در بیانیه آمده است: «این سپاه برخواسته از دل مردم است و همواره خود را پیشمرگ آنان می‌داند و در تمامی صحنه‌ها برای فداکاری حضور دارد. ملت فهیم و شریف ایران نیز این را می‌دانند و مصمم‌تر از گذشته با ما همکاری لازم را جهت کنار زدن دشمنان و رسیدن به اهدافمان را خواهند داشت و برای رسیدن به آینده‌ای درخشان انتقام سخت از دشمن در دستور کار ما قرار دارد».

منبع: خبر آنلاین

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز