به دلیل مشکل مسکن در تورنتو، ساختمان های اداری بیشتری به مسکونی تبدیل می شوند

Submitted on س., 05/17/2022 - 21:43

اگرچه بازار مسکن تورنتو اخیرا متعادل تر شده است، اما بازار اجاره همچنان داغ است و اجاره بها همچنان در حال افزایش است. برخی از کارشناسان در این زمینه پیشنهاداتی ارائه کرده اند.

طبق یک گزارش پیش‌بینی بازار اجاره، «بسیاری از اجاره‌کنندگان کانادایی هستند که در حال حاضر نمی‌توانند مکانی برای اجاره پیدا کنند.» طبق آمار، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که میانگین قیمت خانه در تورنتو حداقل ۱۱ درصد افزایش یابد. پایان این سال تا دسامبر، متوسط ​​اجاره ماهانه برای انواع مسکن به ۲۴۸۵ دلار خواهد رسید.

بیست و چهار کارشناس نظر خود را در مورد اجاره بالای تورنتو ارائه داده اند. بسیاری از مردم بر این باورند که افزایش اجاره بها ارتباط زیادی با کمبود مسکن دارد، اگرچه دولت نیز سیاست هایی را برای ساخت مسکن بیشتر پیشنهاد کرده است، اما بسیاری از کارشناسان هشدار داده اند که ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا با ساخت خانه تقریبا غیرممکن است.

و کسانی که درآمد کمتری دارند همچنان "بی خانمان" خواهند بود. این به برخی از جوانانی که در شهر زندگی می‌کنند اجازه می‌دهد از تورنتو فرار کنند و سطح اجاره‌بها را در سایر نقاط انتاریو افزایش دهند.

نمی توان بر این مهم چشم پوشید، مسئله مقرون به صرفه بودن به خصوص با افزایش قیمت ها بدتر می شود، .

توصیه‌های ذکر شده در گزارش علاوه بر درخواست برای تسریع روند تصویب توسعه، افزایش فضای قابل سکونت در سایت‌های موجود و کاهش مالیات و عوارض پروژه‌های اجاره‌ای جدید، دیدگاه دیگری نیز دارد، دراین پیشنهاد همچنین تبدیل ساختمان‌های اداری به آپارتمان ذکر شده است.

مکس استینمن، مدیرعامل رنتسینک گفت که در دو یا سه سال آینده، "ما شاهد تبدیل ساختمان‌های تجاری بیشتر و بیشتر، عمدتاً ساختمان‌های اداری، به پروژه‌های مسکونی خواهیم بود، زیرا می‌توان آن‌ها را سریع‌تر به بازار عرضه کرد."

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، استینمن گفت که چنین پروژه‌هایی از دفتر به آپارتمان می‌تواند کمبود مزمن مسکن در بازار اجاره و همچنین انبوه فضای اداری را کاهش دهد. زیرا ظهور کوید به فرهنگ اشتغال کار از خانه کمک کرده است. "

در حالی که برخی از کارمندان به تدریج به کار در دفاتر مرکزی شهر بازگشته اند، نرخ جای خالی پرسنل در ادارات همچنان بالاست زیرا بسیاری از شرکت ها با مدل های کاری دورکاری یا ترکیبی سازگار شده اند.

استینمن پیشنهاد کرد که اگر شهرداری‌ها تشریفات خود را کاهش دهند و پروژه‌های خود را از دفتر تا محل اقامت پیش ببرند، صنایع خرده‌فروشی مانند رستوران‌ها و مغازه‌ها در مناطق درون‌شهری در سراسر کشور می‌توانند در این واقعیت جدید پس از همه‌گیری سریع‌تر بهبود یابند. .

در پایان این گزارش آمده است: این اپیدمی به پدیده کار از خانه کمک کرده است و در حال حاضر به ویژه برای برخی شرکت ها ادامه خواهد داشت.

بسیاری از شرکت‌ها در نهایت فضای اداری را کاهش خواهند داد.»

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز