این زرنگ، ۲۰۰ میلیون دلار کوکائین را برای واردات قانونی به بندر کانادا فرستاد

Submitted on ش., 03/05/2022 - 13:04
یک مرد ساکن "برانتفورد" در غرب "همیلتون" و "تورنتو" بعلت واردات غیر قانونی مواد مخدر به کانادا دستگیر شد. 
"کایل الکساندر پورویس" سعی کرده بود که یک محموله ۲۰۰ میلیون دلار کوکائین را که پیشتر به شهر بندری "سنت‌جان" در استان "نیوبرانزویک" فرستاده بود، بصورت قانونی ترخیص کند!

این زرنگ، ۲۰۰ میلیون دلار کوکائین را برای واردات قانونی به بندر کانادا فرستاد

ngwoodworking carpenter, wood work top Toronto GTA hiringYMCA Newcomer and Immigration help program in Ontario Canada

بر اساس گزارش پلیس سلطنتی کانادا، این مرد انتاریویی پس از توقیف یک کانتینر حمل و نقل دریایی، به حمل یکی از بزرگترین محموله‌های کوکائین در اقیانوس اطلس کانادا متهم شده است. محققان می‌گویند که بیش از ۱.۵ تن مواد مخدر، با ارزش تخمینی ۲۰۰ میلیون دلار را در این کانتینر، در حین توقف در بندر سنت‌جان، که به صورت قانونی برای ترخیص وارد کشور شده بوده کشف کرده‌اند.
پلیس در بیانیه‌اش گفت: "این محموله کشف شده بزرگترین و بیشترین مقدار کوکائین کشف شده از یک کانتینر حمل و نقل دریایی در اقیانوس اطلس کانادا در طی سه دهه گذشته است". کارآگاهان فاش کردند که آژانس خدمات مرزی کانادا، در پاییز ۲۰۲۱ به این محموله که از آمریکای مرکزی قرار بود ارسال شود، مظنون شدند و نهایتا این محموله در ۷ ژانویه در بندر سنت‌جان، حین دریافت و ترخیص کشف و ضبط شد.
پلیس می‌گوید در جریان واردات این محموله جمعا شش نفر در صحنه دستگیر شدند اما پنج نفر بدون اتهام آزاد گردیدند. کایل، ۳۴ ساله اهل برنتفورد اکنون به واردات و قاچاق مواد مخدر متهم شده است. دو اتهام اصلی او اتهام وارد کردن یک ماده غیرقانونی به کانادا و داشتن یک ماده غیرقانونی به منظور قاچاق است. وی پس از اولین حضور در دادگاه، در ۲۸ ژانویه با پابند الکترونیکی آزاد شده و انتظار می‌رود که در ۳ مارس برای دومین بار در دادگاه حاضر شود. پلیس می‌گوید تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

six99 Toronto Condo apartment Bayview Sheppard 699 condominium Canada saleShabani-realestate-toronto-canada

"جان اسوفسکی"، رئیس آژانس خدمات مرزی کانادا در یک بیانیه خبری گفت که بنا به آمار تاکنون، در سال مالی گذشته از آوریل ۲۰۲۱ تا اکتبر ۲۰۲۱، اداره مرزی کانادا در مجموع ۷۲۴ کیلوگرم کوکائین / کراک را در بنادر ورودی در سراسر کشور کشف و ضبط کرده است.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
منبع
iranstar

بیشترین بازدید اخبار امروز