انعام بیشتر در تعطیلات پیش رو انصاف است؟ فغان کانادایی ها به آسمان رفته است! ۹۰ درصد مردم فکر می کنند که میزان انعام خارج از کنترل است

Submitted on چ., 12/20/2023 - 20:55

دوباره آن موقع از سال است که سخاوتمندانه می خواهید انعام دهید، آیا می خواهید قدردانی خود را از کارکنان با دادن انعام اضافی در تعطیلات نشان دهید؟

طبق نظرسنجی اخیر blogTO، اکثر پاسخ دهندگان گفتند که قصد ندارند به کارگران خدماتی (آرایشگر، آرایشگر، مانیکور، درمانگر، پیشخدمت و غیره) بیش از نرخ استاندارد در طول تعطیلات انعام بدهند.


اکثر پاسخ دهندگان گفتند که آنها به سادگی نمی توانند در این فصل تعطیلات در بحبوحه بحران اقتصادی فعلی و تورم انعام دهند. یکی از نظر دهندگان گفت: " انعام بالا برای مردم بسیار سنگین است است، همه انعام می خواهند و آنها فقط کار خود را انجام داده اند."

یکی دیگر از کامنت گذاران گفت: من کارفرمای آنها نیستم که حقوق آنها را تأمین کنم و دستمزد آنها مربوط به عموم مشتری ها نمی شود، حقوق آنها را باید صاحب کار آنها تأمین کند نه مشتری ها.

یکی دیگر از کامنت‌گذاران گفت: "سخت است. هزینه زندگی در حال حاضر به طرز مضحکی بالاست."

نیمی از افراد مورد بررسی گفتند که بین ۱۰ تا ۱۲ درصد انعام می دهند در حالی که ۳۳ درصد گفتند که معمولا بین ۱۲ تا ۱۵ درصد انعام می دهند. اکثریت قریب به اتفاق (۹۱٪) معتقدند فرهنگ انعام خارج از کنترل است.

این یافته ها بازتاب یافته های یک نظرسنجی موسسه Angus Reid (ARI) در اوایل سال جاری است: بسیاری از کانادایی ها از "فشار انعام" رنج می برند.

ARI دریافت که نزدیک به ۶۰ درصد از کانادایی ها گفته اند که مدل "حق الزحمه ی خدمات " را ترجیح می دهند که انعام را حذف می کند و حقوق اولیه کارکنان را افزایش می دهد.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز،‌ بر اساس این گزارش، ۷۸ درصد از کانادایی ها نیز معتقدند که دیگر از انعام برای ابراز قدردانی از یک کار خوب استفاده نمی شود. در عوض، بسیاری (۷۳٪) معتقدند که این روش کارفرمایان برای پرداخت کمتر به کارگران می باشد.

مصاحبه شوندگان BlogTO همچنین نظرات دیگری در مورد سیستم فعلی انعام به اشتراک گذاشتند.

یکی از مصاحبه شوندگان می گوید: « اینکه انعام دادن به زور باشد، دیوانگی است. هرکس بر اساس وضعیت مالی خود انعام می دهد. نمی توان به زور انعام داد.»

مصاحبه‌شونده دیگری گفت: "در هر صنعت دیگری، اگر از حقوق خود ناراضی بودید، به دنبال شغل دیگری می‌گشتید یا درخواست افزایش حقوق می‌کردید. چرا فقط به دلیل اینکه به یک بار، رستوران یا کافه می روید، مشتریان باید برای این کار هزینه بیشتری بپردازند. ؟"

یکی دیگر از پاسخ دهندگان گفت: "من از رستوران هایی که حداقل انعام توصیه شده را ۱۸٪ تعیین می کنند، بسیار منزجر هستم."

نظر شما در مورد انعام اضافی در تعطیلات چیست؟

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز