امسال افراد بیشتری در انتاریو در مسکن سرمایه گذاری کرده اند و رکوردهای قبلی را پشت سر گذاشته اند

Submitted on جمعه, 12/03/2021 - 20:21

بر اساس یک گزارش آماری جدید، نسبت خریداران سرمایه گذاری املاک در انتاریو در سال جاری در میان تمامی خریداران مسکن بیشتر شده است و رکوردهای گذشته را شکسته است.

طبق گزارشی که توسط Teranet منتشر شده است، نزدیک به یک چهارم خانه های فروخته شده در انتاریو در سال 2021 برای سرمایه گذاری می باشد. سرمایه‌گذاران در اینجا به خریدارانی اشاره می‌کنند که در زمان خرید خانه‌های دیگری در انتاریو دارند.

این گزارش خاطرنشان می کند که این بالاترین نسبت خریداران سرمایه گذاری سالیانه در استان است و تعداد این نوع فروش خانه به سرمایه گذاران از تعداد خریدارانی که برای اولین بار خانه خریده اند در سال جاری بیشتر است. تعداد خریداران خانه اولی که در این گزارش نشان داده شده است تنها یک پنجم کل فعالیت خریداران را در سال جاری تشکیل می دهد.

این گزارش همه خریداران خانه را به خریدارانی که خانه شان را تعویض می‌کنند، خریداران سرمایه‌گذاری، خریداران خانه اولی، کسانی که به دلایل شرایط زندگی خانه ی خود را به دیگری تفویض می کنند (رویدادهای زندگی) و انواع دیگر خریداران اعم از خریداران غیر انتاریویی یا غیرکانادایی تقسیم می کند.

و این گزارش نشان می دهد که از منظر منطقه ای، 27.7 درصد از خریداران تورنتو در سال جاری، خریداران خانه اول و 24.4 درصد سرمایه گذار هستند.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، امسال در منطقه ی یورک، نسبت انواع دیگر خریداران به خریداران سرمایه‌گذاری از 22 درصد فراتر رفته است، 21.1 درصد از تعویض‌کنندگان خانه و تنها 19.5 درصد خریداران خانه اولی می باشند.

منطقه پیل با 28.3 درصد، بیشترین نسبت خریداران خانه اولی را دارد و پس از آن تعویض‌کنندگان خانه با حدود 19 درصد و سرمایه‌گذاران با 18.3 درصد قرار دارند.

پس از اینکه دولت انتاریو مالیات برای خریداران خارجی را اعمال کرد، نسبت سرمایه گذاران در دهه گذشته نزدیک به 10 درصد افزایش یافت.

دولت فدرال همچنین اعلام کرد که در حال بررسی فعالیت هایی برای محدود کردن سرمایه گذاری در خرید مسکن است تا بتواند قیمت مسکن را برای افراد نیازمند مقرون به صرفه کند.

با این حال، بسیاری از کارشناسان صنعت املاک و ساختمان می گویند که علت اصلی مشکل ارزانی مسکن این است که تقاضا بیش از عرضه است. بنابراین، آنها معتقدند ساخت خانه های جدید بیشتر از محدود کردن فعالیت خریداران موثر است.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز