احمد خاتمی :ای بسا تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم

Submitted on جمعه, 04/22/2022 - 13:03

احمد خاتمی گفت : «بعضی ها می گویند چرا سپاه پایگاه های اسرائیلی را می کوید و می گوید : "ما کوبیدیم"؟ باید سپاه به پادگان برگردد». احمد خاتمی حملات موشکی سپاه پاسداران را به کشورهای همسایه "افتخار" خواند و گفت : "این افتخار ماست که بگوییم سپاه پاسداران پایگاه اسرائیلی را می کوبد. چه بسا که اسرائیل دست از پا خطا کند تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد."

احمد خاتمی اظهارات اخیر فائزه هاشمی را دربارۀ سپاه پاسداران "ضدملی و مصداق بارز همسویی با اجانب" دانست و افزود : "مسئولان باید با این اراجیف برخورد کنند. قرار نیست هر کسی هر چه به ذهنش رسید را به زبان بیاورد."

احمد خاتمی در جای دیگری از سخنانش خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه های تروریستی را خواستۀ رهبر حکومت اسلامی ایران، علی خامنه‌ای، دانست و گفت که این خواسته باید در مذاکرات وین با آمریکا متحقق شود.

در اظهاراتی جداگانه سردار پاسدار حسن حسن زاده، فرماندۀ سپاه تهران بزرگ، تحریم "سپاه پاسداران را تحریم ملت ایران" دانست و سپس در هشدار تلویحی به فائزه هاشمی گفت : "به تمام دشمنان و عناصر داخلی خود فروخته... می گوییم که سپاه در هیچ زمان و مکانی محدود نخواهد شد."

فائزه هاشمی در روزهای گذشته گفت که تنها راه کوتاه شدن دست سپاه پاسداران از قدرت و بازگشت آن به پادگان ها ماندن آن در فهرست گروه های تروریستی و تحریم های آمریکا است.

در روزهای گذشته همچنین ابراهیم رئیسی صریحاً اسرائیل را تهدید نظامی کرد. فکر حملۀ موشکی به تل آویو و حیفا و تبدیل آنها به تل خاکستر برای اولین بار از سوی رهبر حکومت اسلامی ایران، علی خامنه‌ای، مطرح شد.    

دریافت رایگان خبرنامهبا خبر-پیامک های ما اخبار را بصورت زنده دریافت کنید

اخبار جهان را با بارگیری اَپ ار.اف.ای دنبال کنید

منبع
rfi
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز