پنج پیشنهاد برای برندسازی طلایی در بازار مسکن کانادا

Submitted on چ., 01/10/2018 - 15:07


چطور استفاده از کانتنت مارکتینگ موقعیت شما را از رقیبان‌تان در بازار متمایز می‌کند

همه مشاوران املاک در بازار مسکن کانادا می‌خواهند با هزینه معقول، پاسخی مناسب بگیرند و برند مناسبی از خود بسازند. این برند ساختن البته راه‌های زیادی دارد و معمولا خیلی از آنها، برای مشاوران املاک نتیجه قابل توجهی در بر ندارد. خیلی از آنهایی که همه راه‌ها را آزمایش می‌کنند، بعد از گذشت مدتی متوجه می‌شوند که فقط زمان و سرمایه خود را هزینه کرده‌اند و به نتیجه‌ای نرسیده‌اند

برندسازی به عنوان یکی از اصلی‌ترین هدف‌های هر بیزینس، در کار معاملات املاک هم نقشی موثر دارد. در بازاری که همه یک سرویس ارائه می‌کنند، این برندهای مشهور و خوش‌نامند که می‌توانند خود را متمایز کنند و با سرعت بیشتری سبقت بگیرند.

این پنج توصیه را از زبان یکی از متخصصان آمریکایی بازار مسکن بخوانید. «ست پرایس» نویسنده کتاب پرفروش Road to Recognition در این مطلب پنج راه آزمایش‌شده برندینگ در بازار را معرفی می‌کند.

اما یک برند موفق در بازار مسکن کانادا چگونه می‌تواند بدرخشد؟ چه طور می‌شود مشتریان و آنهایی که می‌خواهند خانه بخرند، نام یک مشاور املاک را به عنوان فردی آگاه، مسئول و موفق به یاد می‌سپارند و اولین گزینه‌شان برای انتخاب مشاور املاک چنین فردی است؟ یک وجه تمایز مهم، آنها را به افرادی پیشرو تبدیل کرده است.

برای بازاریابی، بی‌نهایت گزینه پیش روی شما وجود دارد اما مطمئن باشید فقط آنهایی به درد شما می‌خورند که امتحان‌شان را پس داده‌اند. پس اگر نمی‌خواهید زمان و سرمایه خود را برای تجربه‌کردن تلف کنید، این پنج ایده آزمایش‌شده را به کار گیرید تا یک برند خوب مشاور املاک داشته باشید.

۱ – فقط روی مشتری‌هایی که دارید تمرکز کنید
ست پرایس» نویسنده کتاب پرفروش Road to Recognitionبسیاری از مشاوران املاک، پتانسیل بالقوه‌‌ی مشتری‌های قبلی خود را نادیده گرفته و از دست می‌دهند. آنها به جای تلاش برای حفظ ارتباط با مشتری‌های سابق، تمام تلاش خود را صرف جستجو برای افراد جدید و تازه‌نفس می‌کنند.

همه‌ی مشاوران املاک باسابقه می‌دانند که مشتری‌های سابق منبعی عالی برای بیزینس هستند، اما بیشتر آنها توجه درخور را به این منبع خوب نشان نمی‌دهند. سعی کنید که حتما به این نکته توجه داشته باشید.

۲ – وبسایت؛ یک ویترین دیجیتال برای حرفه شما
داشتن وبسایت مناسب آن هم در روزگار اینترنت و فضای مجازی، می‌تواند تاثیر زیادی بر موفقیت بازاریابی مشاوران املاک داشته باشد. البته هر وبسایتی نمی‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد.

وبسایت‌های خوب املاک، همچون یک ویترین دیجیتال عمل کرده و محتوای مورد نظر، خبرگی و تخصص مشاور املاک را به نمایش می‌گذارند. هنگامی که یک مشتری بالقوه از وبسایت املاک شما دیدن می‌کند، باید بلافاصله متوجه شود که شما چه چیزی برای عرضه دارید.

۳ – خود را در بازار متمایز کنید
امروزه، ساختن یک برند منحصربفرد یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن بیزینس بیشتر در حوزه‌ی املاک است. در شرایطی که مشاوران بیشماری در بازار هستند که دقیقا خدمات مشابه شما را ارائه می‌دهند، متمایز کردن خودتان می‌تواند راهی برای جلب توجه مشتری‌های بالقوه‌ باشد. سعی کنید برند خود را پیرامون چیزی بسازید که خدمات شما را متفاوت می‌کند.

۴ – محدود اما موثر فعالیت کنید
ایجاد یک برند در دنیای املاک و مستغلات نیازمند ثبات و هماهنگی است. سعی نکنید که همزمان از پنج یا شش فعالیت برندساز استفاده کنید.

در عوض، به شکل منسجمی برند خود را با یک یا دو فعالیت که در آنها وارد هستید، بسازید. برای مثال، اگر ویدئوهای عالی برای املاک می‌سازید، این کار را تبدیل به فعالیت اساسی برندسازی خود کنید.

۵ – کانتنت مارکتینگ؛ محتوای مناسب، برند مناسب
بازاریابی از طریق محتواهایی مثل وبلاگ‌ و ویدئو راهبردی است که نیازمند تلاش قابل ملاحظه‌ای است. اگر می‌خواهید وقت خود را صرف این شیوه‌ی بازاریابی کنید، ابتدا مطمئن شوید که ارزشش را خواهد داشت. این کار را می‌توانید با ارزش آفرینی در تک تک تکنیک‌های تبلیغاتی خود انجام دهید. برای مثال هنگام ایجاد محتوا برای فروشندگان محلی، اطلاعاتی را درباره‌ی قیمت‌های لیستینگ در منطقه‌ی آنها لحاظ کنید تا توجه‌شان جلب شود. این مطلب بدون اجازه از سایت آتش برداشته برداشته شده است.

دلیل اینکه کانتنت مارکتینگ در سال‌های گذشته اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده، تصویر متفاوتی است که از صاحبان بیزینس‌ها و برند آنها به وجود می‌آورد. در واقع وقتی برند شما در کنار یک محتوای خواندنی و کارآمد قرار می‌گیرد، ذهن خوانندگان شما را به عنوان فردی می‌شناسد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در عمل هم مشاور املاک کارآمدی است. او پس از خواندن یک مطلب مفید، همیشه شما را با همین خصوصیات به یاد می‌آورد. به همین دلیل است که کانتنت مارکتینگ را به عنوان یکی از موثرترین راه‌های برندسازی در دنیا می‌شناسند.

منبع
atash
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز