پرچم های زرد عبور از تقاطع های تورنتو برداشته می‌شود

Submitted on Mon, 07/01/2019 - 17:38

به دنبال عدم تایید و غیرقانونی اعلام شدن کمپین پرچم های زرد عبور از خیابان شرکت Aviva از سوی شهرداری تورنتو پرچم های این شرکت از تقاطع های شلوغ جمع آوری


Pedestrians flags are seen at the intersection of Bathurst and Nine streets on June 26, 2019. CTV News Toronto / Natalie Johnson

به دنبال عدم تایید و غیرقانونی اعلام شدن کمپین پرچم های زرد عبور از خیابان شرکت Aviva از سوی شهرداری تورنتو پرچم های این شرکت از تقاطع های شلوغ جمع آوری می شوند.

به نقل از سی تی وی، این شرکت با هدف کمک به عابران پیاده اقدام به قرار دادن پرچم های زرد عبور از خیابان در تقاطع ها کرده بود تا عابران برای رانندگان بیشتر قابل دید باشند.

Brad Ross سخنگوی شورای شهر تورنتو در این رابطه گفت: ما از تلاش های شرکت Aviva در افزایش امنیت تورنتو قدردانی می‌کنیم اما این شرکت قبل از دریافت مجوز نباید این پرچم‌ها در تقاطع‌های شهر قرار می داد.

وی افزود: هر سازمانی که علاقمند به ارائه خدمات شهری به مردم است یا می‌خواهد زندگی ساکنان و گردشگران را بهبود بخشد باید مراحل قانونی آن را طی کند.

این شرکت پرچم‌هایی را در تقاطع های خطرناک مانند تقاطع خیابانهای Bathurst و Nina قرار داده بود.
معلمان مدرسه Hillcrest Community که نزدیک این تقاطع است اذعان داشتند که عابران پیاده و بسیاری از ساکنان منطقه با کمک این پرچم ها می توانستند از عرض خیابان عبور کنند.

جان توری شهردار تورنتو نیز در این رابطه گفت: اقدام شرکت Aviva خوب است اما شهرداری نمی تواند یک طرح ناقص را بپذیرد.

وی افزود: ما برای حل این معضل در تلاشیم با اجرای برنامه هایی مانند قرار دادن دوربین هایی با نور قرمز در تقاطع‌ها نسبت به محدودیت سرعت رانندگان هشدار دهیم و نسبت به کنترل اتوماتیک سرعت خودروها اقدام کردیم.

Janis McCulloch، سخنگوی شرکت Aviva Canada نیز ، هدف از اقدام این شرکت را آگاه سازی و استارت گفتگو در رابطه با اهمیت ایمنی راه ها خواند و در عین حال گفت که به نظر شهرداری تورنتو در رابطه با جمع آوری این پرچم‌ها احترام می گذاریم.

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز