نامه بیست نماینده مجلس به رئیس قوه قضائیه برای ممنوع‌الخروجی سیف

Submitted on ی., 08/05/2018 - 22:22

نامه بیست نماینده مجلس به رئیس قوه قضائیه برای ممنوع‌الخروجی سیف
ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف آباد در مجلس ایران از مکاتبه ۲۰ نماینده مجلس با رئیس قوه قضاییه برای ممنوع الخروجی ولی‌الله سیف، رئیس سابق بانک مرکزی خبر داده است. آقای ابوترابی گفته است: " با توجه به اینکه خانواده وی (آقای سیف) در استرالیا به سر می‌برد، بنابراین در رابطه با وی نیز این درخواست ممنوع الخروجی را مطرح کرده ایم تا به عملکردش رسیدگی قضایی شود." آقای ابوترابی همچنین گفته است: "علاوه بر این، طرحی را نیز در دست تهیه داریم تا کلیه مسئولان کشور تا رده استانداران پس از استعفا یا برکناری، تا دو سال ممنوع‌الخروج شوند تا قوه قضاییه فرصت کافی داشته باشد تا به وضعیت عملکرد آنها رسیدگی کند." آقای سیف به مدت پنج سال از سال ۱۳۹۲ تا اوایل مرداد ماه امسال ریاست بانک مرکزی را بر عهده داشت./ مهر

کیهان درباره گوگوش و سیاوش قمیشی چه نوشت؟
کیهان نوشت: رها اعتمادی مجری شبکه بهایی من و تو که به جرم کودک آزاری در لندن تحت تعقیب بود به‌همراه فائقه آتشین که در حمایت از محمدرضا پهلوی و کودتای ۲۸ مرداد برنامه اجرا می کرد با سیاوش قمیشی خواننده مبتذل که در کنسرت‌هایش لب‌خوانی میکند ترانه‌ای را علیه انقلاب مردم ایران ساخته اند.
کار مشترک گوگوش و سیاوش قمیشی را در لینک زیر مشاهده کنید
https://www.torontopersians.com/node/675873

برخی نمایندگان برای ممنوع الخروجی مسوولان طرح نوشته اند
ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: در حال جمع آوری امضا برای طرحی هستیم که به موجب آن تمامی مسوولان طراز اول کشور تا سطح استانداران و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی تا دو سال ممنوع الخروج می شوند تا قوه قضاییه عملکرد آنان را رسیدگی کند./ ایرنا


شهرام ناظری: «به شخصه با هر رویداد و اتفاقی که باعث خوشحالی مردم شود موافق هستم اما سوال من این است که آیا با برگزاری این کنسرت‌ها در خیابان مشکلات مردم حل می‌شود.»


امان‌الله قرایی‌مقدم، جامعه‌شناس: جو اجتماعی به معنای آزادی بیان، آزادی اندیشه و آزادی حرکات است که همه این موارد از فرهنگ ما نشات می‌گیرد. در بسیاری موارد ما اصلا به گشت ارشاد در جامعه نیاز نداریم؛ زیرا برخی افراد تندرو از گشت ارشاد هم بدتر هستند و به دخترانی که در مکان‌های عمومی می‌خندند، تذکر می‌دهند «خجالت بکش. چرا می‌خندی!؟» این موضوع و نداشتن آزادی خودش به یکی از دلایل مهاجرت تبدیل شده است.


به نوشته روزنامه اورشلیم پست، یک منبع دیپلماتیک ارشد در مقر سازمان ملل در نیویورک گفت که حسن روحانی و دونالد ترامپ روسای جمهور ایران و آمریکا ممکن است در حاشیه نشست ماه آینده مجمع عمومی سازمان ملل با یکدیگر دیدار کنند.


محسنی اژه‌ای: امروز چند نفر از جمله معاون ارزی بانک مرکزی(شنیدم اخیرا کنار گذاشته شده بودند)، یک نفر از کارمندان یکی از معاونین رییس جمهور و ۴ نفر از دلالان ارزی که در این خصوص فعالیت غیر مجاز داشتند، تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند.


علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با باشگاه بشیکتاش به توافق کامل رسیده است و حالا در صدد است تا پیش از نیم‌فصل اول پرسپولیس را ترک کند. طبق توافق انجام شده قرار است مسئولان باشگاه بشیکتاش طی روزهای آینده به تهران بیایند و مذاکرات نهایی را با باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت‌نامه بیرانوند انجام دهند.


ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس با اشاره به نوسانات و سوءمدیریت شدید در بازار ارز و سکه طی ماه های اخیر و تغییر رئیس کل بانک مرکزی گفت: به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان نامه ای را به رئیس قوه قضاییه نوشته ایم و درخواست کرده ایم مسئولانی که فرزندان آنها بیرون از کشور یا دوتابعیتی هستند و خودشان هم در مظان اتهام قرار دارند، فعلا ممنوع‌الخروج شوند تا به وضعیتشان رسیدگی شود.


خواهران منصوریان که شب گذشته برای مصاحبه به سازمان صداوسیما دعوت شده بودند، به دلیل آنچه که پوشش نامناسب خوانده شده،‌ از پخش رادیو اخراج شدند.

منبع
tabnak
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز