قول داگ فورد؛ احداث خط ساب وی به پیکرینگ و مارکام!

Submitted on پ., 06/28/2018 - 21:16

قول داگ فورد؛ احداث خط ساب وی به پیکرینگ و مارکام!
تورنتو- داگ فورد، رئیس دولت محافظه کار انتاریو، می خواهد که تورنتو را با ساب وی به پیکرینگ و مارکام متصل کند. او در گفتگو با خبرنگاران، ضمن انتقاد از سیستم حمل و نقل ریلی سبک (LRT)، تاکید کرد که دولت اش به توسعه ساب وی، یعنی سیستم حمل و نقل زیرزمینی و سریع، علاقمند است.

فورد، در سخنرانی اش در نیروگاه هسته ای پیکرینگ، گفت: LRT دو خط از خطوط خیابان ها را اشغال کرده و سبب ایجاد شدن ترافیک می شود. ما بر تبدیل شدن به مدرن ترین سیستم ترانزیت جهان، متمرکز خواهیم شد. فورد در ادامه صحبت هایش قول داد که شبکه ساب وی را به پیکرینگ و مارکام توسعه خواهد داد، تا ساکنان این مناطق به وسیله ساب وی و در کمترین زمان و با کمترین هزینه به دان تاون تورنتو رفت و آمد نمایند.

داگ فورد که از حامیان ادامه فعالیت نیروگاه هسته ای پیکرینگ تا سال 2024 می باشد، در بخشی از سخنانش بر اهمیت این نیروگاه برای اشتغالزایی در منطقه دورهام، تاکید کرد.

سپتامبر دو هزار و نوزده؛ افتتاح اولین مرکز تفریحی Cirque du Soleil در مرکز خرید وان میلز
تورنتو- سیرک مشهور کانادایی با همکاری شرکت Ivanhoe Cambridge ، مکان تفریحی خانوادگی خود را در مراکز خرید متعلق به Ivanhoe در سراسر کشور، احداث می نماید.

اولین شعبه که CREACTIVE نام دارد سپتامبر سال آینده در Vaughan Mills افتتاح خواهد شد. فقط اینکه در این مرکز از آکروبات بازها خبری نخواهد بود و این شما هستید که باید حرکات آکروباتیک را انجام بدهید.

مساحت هر کدام از مراکز تفریحی سرپوشیده حدود 24 هزار اسکوئرفوت و دارای امکانات لازم برای حرکات آکروباتیک، پارکور، بانجی جامپینگ، ترامپولین، رقص، طراحی ماسک و غیره خواهد بود.

این مرکز، تقریبا مشابه Club Med واقع در پونتا کانا – جمهوری دومینیکن و Opio فرانسه خواهد بود. با این تفاوت که مراکز مورد اشاره سرپوشیده نیستند.

تابستان امسال؛ بازدید از پدیده طبیعی منحصر به فرد انتاریو
انتاریو- منطقه Cheltenham Badlands که به مدت 3 سال بر روی عموم بازدیدکنندگان بسته بود، تابستان امسال بازگشایی می شود. از سال 2015 به این سو، بازدیدکنندگان از تماشای نزدیک این پدیده طبیعی واقع در Caledon محروم بودند. اما به لطف کمک مالی 115 هزار دلاری دولت فدرال به Ontario Heritage Trust، امکان بازدید از آن مجددا میسر شده است. این بودجه صرف ترمیم و بهبود مسیرهای پیاده روی و امکانات زیربنایی برای خدمات رسانی به بازدیدکنندگان و گردشگران خواهد شد.

بر اساس گزارش های دریافتی، عملیات بهسازی آغاز شده، تا بازدید از آن طی ماه های تابستان امکانپذیر شود. تا به این لحظه، کار احداث پارکینگ و مسیر مخصوص پیاده روی تکمیل شده است.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز