فروش خانه جدید تورنتو در ماه می افزایش یافت، آپارتمان و خانه های فروش نرفته در انبار بازارکاهش یافت

Submitted on ی., 06/30/2019 - 17:53

انجمن صنعت خانه و توسعه ی زمین شهری (BILD) اعلام کرد که در ماه می در تورنتو فروش خانه ادامه پیدا کرد و قابل توجه بود.

در ماه می امسال در جی تی ای به طور کلی ۴۷۹۴ باب خانه اعم از آپارتمان و انواع خانه فروش رفت که افزایش ۹۴٪ نسبت به سال گذشته داشته است. در میان این فروش ها، خانه های مستقل، نیمه مستقل و تاون هاوس خیلی زیاد بود. به طور کلی ۱۰۰۴ خانه ی مستقل، نیمه مستقل و تاون هاس فروخته شد که افزایش ۲۱۱٪ نسبت به سال گذشته داشت. این هفتمین ماه متوالی است که فروش خانه های مستقل رشد داشته است.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، بازار آپارتمان نیز خیلی داغ بود و آپارتمان های با طبقات محدود، متوسط و برج های بلند همگی مشتری داشتند.

در ماه می حجم فروش در جی تی ای ۳۷۹۰ باب بوده است و افزایشی ۷۶٪ نسبت به ماه می ۲۰۱۸ داشته است و ۶۴٪ بیش از دهه ی گذشته بوده است. بر حسب قیمت اگر بسنجیم شاخص قیمت آپارتمان ها نسبت به سال
گذشته به آرامی افزایش داشت.

متوسط قیمت حدود ۷۸۰۰۰۰ دلار بود ه است که نسبت به دوازده ماه گذشته ۲/۸٪ افزایش داشته است. شاخص قیمت خانه های مستقل به آرامی کاهش داشته است و در مقایسه با ماه می کمی کاهش داشته است و به ۱/۱۰۹ میلیون دلار رسیده است. در مقایسه با ۱۲ ماه گذشته کاهشی ۳ درصدی داشته است.

Patricia Arsenault، نایب رئیس اجرایی خدمات بازرگانی مشاور املاک شرکت Altus Group کانادا گفت که ماه می بیشترین فروش خانه های جدید را از سال ۲۰۰۲ داشته است. در ماه گذشته فروش آپارتمان در بالاترین سطح خود در تاریخ بوده است. همزمان فروش خانه های مستقل به هزار باب رسیده است و در طی دو سال گذشته برای بار اول می باشد.

ترمیم در بازار املاک به کاهش خانه هایی که در جی تی ای در ماه می انبار شده بودند انجامید. امروز منابع اصلی خانه های فروخته شده اساساً شامل ساختمان هایی می شود که در حال ساخت هستند و یا آن هایی که که هنوز کامل نشده اند و پیش فروش می شوند.

David Wilkes، مدیر و BILD گفت که فروش در ماه های اخیر افزایش داشته است که شامل آپارتمان و خانه های مستقل می شود و این دلالت بر این دارد که بازار بالقوه برای خرید خانه های جدید همیشه تقاضا دارد. چالش در جی تی ای ادامه دارد که به راه حل و سیاست های نوآورانه نیاز دارد تا تقاضای مردم را برای خرید خانه برطرف کند.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز