دولت انتاریو از کاهش میزان مالیات افراد کم درآمد در سال 2019 خبر داد

Submitted on ش., 11/17/2018 - 20:38

دولت انتاریو از کاهش میزان مالیات افراد کم درآمد در سال 2019 خبر داد
وزیر دارایی، Vic Fedeli، در نشست روز پنجشنبه پیرامون بررسی چشم اندازهای اقتصادی و مالی سال 2018 از تصمیم Doug Ford، نخست وزیر انتاریو در رابطه با کسر 14.5 میلیارد دلاری میزان مالیات پرداختی برای افراد کم درآمد خبر داده و گفت این مبلغ حدود 0.5 میلیارد دلار کمتر از کسری مالیات دولت پیشین لیبرال می باشد.

براساس گزارشات استانی، انتاریو 3.2 میلیارد دلار، چیزی حدود 2 درصد از طریق کاهش مخارج در هزینه های برنامه صرفه جویی کرده که شامل لغو مالیات وارده بر تجارت کربن و ذغال می باشد.

این کاهش اعتبار مالیاتی به 1.1 میلیون نفر در سراسر استان کمک کرده و حدود 850 دلار از مالیات بر درآمد شخصی کارگران کم درآمد و 1700 دلار از مالیات زوج ها را تأمین خواهد کرد.

در نتیجه طبق گزارشات استانی، افراد مجرد دارای شغل های تمام وقت با حداقل دستمزد (با درآمد تقریبی 30 هزار دلار)، موظف به پرداخت مالیات بر درآمد شخصی نبوده و این گونه مالیات تنها افراد مجرد با درآمد 30 هزار دلار به بالا و خانواده های با درآمد بیش از 60 هزار دلار را شامل می گردد.

تاریخ آغاز اجرای این کاهش اعتبار مالیاتی 1 ژانویه 2019 می باشد.

ترودو نسبت به ایجاد هراس به علت استفاده از شبکه های اجتماعی برخی سیاستمداران از جمله ترامپ هشدار داد
نخست وزیر جاستین ترودو در کنفرانسی در پاریس گفت سیاستمداران باید نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی را بیاموزند.

بدون نام بردن از شخصی خاص او گفت سیاستمدارانی وجود دارند که درصدد هستند از شبکه های اجتماعی برای قطبی سازی استفاده کنند.

ترودو گفت عصبانی کردن افراد با استفاده از یک توییت زمان بندی شده راحت تر از متمایل کردن آنها به شرکت در یک بحث مثبت راجع به آن موضوع است.

این بحث در کنفرانس پاریس به خاطر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا آغاز شد. او عادت دارد تا با استفاده از توییتر منتقدانش را مورد حمله قرار دهد.

ترودو از بعد از اجلاس G7 مورد حمله توییت های ترامپ بوده است.

هنگامی که از ترودو خواسته شد مستقیما راجع به استفاده ترامپ از توییتر نظر دهد او گفت ترامپ فقط خودش است، او همچنین گفت افراد مهم در توییتر تاثیرگذار هستند و رییس جمهور آمریکا قطعا یکی از آنها است.

ترودو و رهبران سایر کشورها راجع به رهبرانی که خودشان را ناسیونالیست مینامند و مشکلاتی که برای جامعه جهانی ایجاد میکنند صحبت کردند.

اسمی برده نشد، اما به نظر واضح بود که منظور ترامپ است زیرا او در موارد متعدد راجع به ملیت آمریکایی صحبت کرده است.

ترودو همچنین از تلاش های دولت برای افزایس استفاده از خدمات دیجیتال در بدنه دولت و در خدمت به مردم گفت.

دولت کانادا در ماه سپتامبر استاندارهای دیجتال جدیدی را برای خدمت رسانی به بخش عمومی ایجاد کرد. این خدمات هنوز کامل نشده اند و نیاز به کار بیشتر دارند.

باز هم شروع شد: سرقت 7 خودرو در هنگام گرم شدن طبق گزارش CPS
کاهش دمای هوا به زیر صفر در بخش هایی از کانادا از جمله کلگری موجب شده تا اهالی این شهر با خودروی یخ زده به محل کار بروند.

جای تعجب نیست. چرا که بسیاری از رانندگان براساس روش مرسوم گرم کردن خودروی خود در طی روز، در حالی که سوئیچ بر روی ماشین است خودروی خود را ترک می کنند. این نکته ای است که پلیس کلگری همواره به مردم هشدار جدی می دهد.

با توجه به توئیتی از CPS، 7 مورد سرقت خودرو از صبح دوشنبه تا عصر سه شنبه رخ داده است که صاحبانشان در هنگام گرم کردن وسیله نقلیه خود را رها کرده بودند.

بدون شک این اخرین خبر مربوط به معضل سرقت خودرو نیست بلکه در سال های گذشته نیز چنین مواردی گزارش شده است.

بیش از 200 خودرو در ماه نوامبر و دسامبر 2017 مورد سرقت قرار گرفتند و پلیس کلگری در طی زمستان گذشته قریب به 700 خودرو را یافتند که باز بودند و در حین گرم کردن رها شده بودند؛ این اتومبیل‌ها به راحتی و در عرض چند ثانیه ممکن بود به سرقت بروند.

در اینجا چند توصیه از پلیس برای مراقبت از وسایل نقلیه در زمستان ارائه شده است:

۱-هرگز وسیله نقلیه روشن را هنگامی که سوییچ روی ماشین است ترک نکنید.
۲-هرگز وسیله نقلیه روشن را هنگامی که بدون سوییچ یا با استارت push-button روشن می‌شود بدون مراقبت ترک نکنید.
۳-تا حد ممکن از ریموت استارتر استفاده کنید و وسیله نقلیه خود را قفل کنید.
۴-از قفل فرمان برای پیشگیری از سرقت خودرو استفاده کنید.
۵-هرگز کلیدهای زاپاس یا درب بازکن گاراژ را در خودرو یا وسیله نقلیه خود نگذارید. همیشه درب شخصی که از گاراژ به منزل منتهی می شود را ببندید.
۶-از قرار دادن بچه ‌ها یا حیوانات خانگی در یک وسیله نقلیه روشن خودداری کنید.
۷-اشیای ارزشمند، از جمله اسناد هویتی و کارت های بانکی را در وسیله نقلیه خود نگه ندارید.
۸-اگر شاهد یک جرم مانند سرقت یک وسیله نقلیه هستید، با شماره 1-1-9 تماس بگیرید و اطلاعات را گزارش دهید. هرگز به فرد مضنون نزدیک نشوید یا خودروی سرقت رفته را دنبال نکنید.

شفق قطبی را از نزدیکترین حالت و بر فراز آسمان تماشا کنید
سالهاست که شفق های قطبی را میشود از روی زمین دید، اما 2019 سالی است که میتوانید آنها را در آسمان مشاهده کنید.

Consulta Meta به تازگی اعلام کرده که با سرویس جدید Aurora | 360 Experience میتوانید به آسمان بروید و از نزدیک شفق های قطبی را ببینید. این کار میتواند مورد جدیدی در لیست آرزوهایتان باشد.

اولین دوره این طرح 8 یا 9 فوریه آغاز خواهد شد. این تور 5 روزه منظره منحصر به فردی از شفق ها با استفاده از هواپیمای Air North 737 را فراهم خواهد کرد، همچنین این تجربه خاص همراه با سخنرانان مختلف، دستیاران عکاسی حرفه ای، رویدادهای فرهنگی، تورهای روزانه انتخابی و چیزهای دیگر خواهد بود. علاوه بر این ها، نوشیدنی جین برند معروف Yukon Brewing در طول سفر سرو خواهد شد.

این برنامه پرواز اختصاصی برای دیدن شفق های قطبی برای اولین بار سال گذشته آغاز شد و موفقیت آن منجر به ادامه این برنامه شده است.

Robin Anderson مدیر بازاریابی Tourism Yukon میگوید "شفق های قطبی یکی از مهم ترین جاذبه های یوکون هستند. سال گذشته پروژه آزمایشی ما موفقیت آمیز بود بنابراین تصمیم گرفتیم آن را ادامه و گسترش دهیم. مسافران سال گذشته 9 دقیقه بعد از بلندشدن شفق های قطبی را دیدند و نورها برای 3 ساعت مداوم ادامه یافتند. امیدواریم امسال این رکورد را بشکنیم."

گزینه های مختلفی برای Aurora | 360 وجود دارد:
1. Aurora | 360 که فقط پرواز است به قیمت 1045 دلار (مالیات ها حساب شده)
2. Aurora | 360 Experience که شامل پرواز Aurora | 360 است به همراه چهار شب اقامت در Whitehorse، سه شام متمایز Yukon-flare، فعالیت های فرهنگی، ورودی چشمه های آب گرم Takhini، یک تور به حیات وحش یوکون به همراه راهنما، فقط 2939 دلار (مالیات ها حساب شده).

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز