جریمه 1,800 دلاری برای ریختن خاکستر سیگار در کانادا

Submitted on ش., 03/30/2019 - 20:15

جریمه 1,800 دلاری برای ریختن خاکستر سیگار در کانادا
افراد سیگاری به گوش باشند. مردی در Longueuil پس از این که خاکستر سیگار خود را از پنجره ماشین به روی زمین تکاند، توسط پلیس محلی به جرم آلوده کردن محیط، 1,800 دلار جریمه شد.

از آنجایی که در خودروهای جدید زیرسیگاری تعبیه نشده است، رانندگان مجبورند خاکستر سیگار خود را از پنجره بیرون بریزند. منتقدان به این نکته اشاره داشتند که زیرسیگاری را می توان از باراز تهیه کرد، اما رانندگان معتقدند نباید برای تکاندن خاکستر سیگار جریمه شوند چرا که گاهی اوقات چاره دیگری ندارند.

این نکته که این جریمه مربوط به تکاندن خاکستر سیگار بوده است و نه بیرون انداختن فیلتر سیگار، سبب خشم مردم شده است. بسیاری باور دارند این عمل در حدی نیست که ماشین در حال حرکت را به خاطر این کار مجبور به توقف کنند. برخی معتقدند این افسر پلیس صرفا برای تمام کردن برگه های جریمه چنین کاری انجام داده است.

گرچه، بیشتر مردم با توجه به اینکه امروزه قوانین سختگیرانه تری در مورد افراد سیگاری اجرا می شود، معتقدند افسر پلیس کار درستی انجام داده است و مرد سیگاری باید زباله اش را در ماشین خودش نگاه دارد.

در این میان برخی مردم گفته اند بارها شاهد ریختن خاکستر سیگار بر زمین و یا پرت کردن آشغال سیگار توسط پلیس ها بوده اند، که نشان می دهد برخی افسران، پلیس های ریاکاری هستند که فقط برای مردم جریمه می نویسند.

نکته آخر اینکه هنگام تکاندن خاکستر سیگار و یا پرت کردن فیلتر سیگار مراقب باشید!

12 شرکت برجسته تورنتو در ماه آوریل برای بیش از 120 موقعیت کاری نیرو استخدام می کنند
صنعت فنآوری تورنتو همچنان موج جدیدی را ایجاد می کند.

علاوه بر وجود موج گسترده ای از شرکت های فن آوری در تورنتو و همچنین راه اندازی شرکت های جدید در سراسر شهر و افزوده شدن مرکز نوآوری و AI جدید، به تازگی، تورنتو مرکز استعدادهای زیادی در بخش تکنولوژی شده است و در حال حاضر به دنبال گسترش و توسعه ی این بخش می باشد.

اگر به فکر پیدا کردن حرفه ای در صنعت فناوری هستید یا به دنبال تغییر حرفه فعلیتان میباشید، ما 12 شرکت و کارفرمای برجسته تورنتو را که در حال حاضر نیرو برای بیش از 120 جایگاه استخدام می کنند را گردآوری کردیم.

در زیرفهرستی از اسامی این شرکت ها را مشاهده میکنید.
LoyaltyOne
TourRadar
Veeva Systems
Xanadu
Clearbanc
Zoom.ai
Koho
StackAdapt

Kindred
Deep Genomics
Tulip
Weathsimple

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز