تورنتو،‌ این خانه ی۴ خوابه ی مستقل توانست ۱۱ خریدار را جذب کند و به قیمت ۱/۲ میلیون دلار بالای قیمت فروخته شد

Submitted on پ., 10/17/2019 - 09:39

بنا بر گزارش ماهانه ی انجمن مشاوران املاک کانادا (TREB)، فروش خانه های مستقل در جی تی ای در ماه سپتامبر نسبت به سال گذشته ۲۲٪ افزایش یافت. علت این افزایش
بیشتر به این دلیل بود که معاملات خانه های مستقل به طور فزاینده ای پر تحرک بود و حجم معاملات کل جی تی ای حدود ۲۹٪ افزایش داشت. در حالیکه حجم معاملات محدوده ی پیش شماره ی ۴۱۶ به میزان ۳۸٪ افزایش داشت.

در گزارش روز پنجشنبه دوم اکتبرتورنتو استار آمده است نه تنها معاملات خانه فعال شده است بلکه دیوانه وار به نظر می رسد. خانه ای در تورنتو که آنچنان چشمگیر هم نیست حقیقتاً بالای قیمت فروخته شد. این خانه به قیمت ۱/۲ میلیون دلار بالای قیمت فروخته شد.

تورنتو استار می نویسد، خانه ای در Broadview and Danforth واقع شده است. صاحب این خانه قیمت درخواستی را ۲۳۵۰۰۰۰ پیشنهاد داده بود. این خانه نتیجتاً به قیمت ۳۵۲۰۰۰۰ دلار در روز ۲ اکتبر فروخته شد و قیمت فروخته شده ۱۱۷۰۰۰۰ دلار بالای قیمت درخواستی صاحبخانه بود.

قیمت نهایی نه تنها ۱/۲ میلیون دلار بیش از قیمت درخواستی بود بلکه تقریباً نصف قیمت درخواستی گران تر فروخته شد.

خانه ای سه طبقه ی مستقل در 1920s Edwardian واقع می باشد و ۱۲ اطاق دارد که ۴ تای آن اطاق خواب است. ۴ دستشویی دارد و زیرزمین آن جایی برای تقریح می باشد
و دارای اطاق بازی و انبار مشروب نیز هست.

این خانه دارای ایوان جلویی و یک حیاط خلوت بزرگ است با یک گاراژ است. این خانه همچنین محوطه ی پارک برای ۴ ماشین دارد.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، مشاور املاک این خانه اعتراف کرد:« صاحب این خانه حقیقتاً خوش شانس است» ما علامت « به فروش می رسد» را آویزان کردیم و بلافاصله فردی آمد و گفت خانه را می خواهد.

این مشاور املاک همچنین گفت که اگرچه قیمت این یک میلیون دلار بیش از قیمت درخواستی است ولی این قیمت مناسب این خانه است. دلیل اصلی آن ارتباط بین عرضه و
تقاضا می باشد. این نوع خانه محکم درست می شود و متقاضی زیادی دارد. بنابر این می تواند به قیمت خوب فروخته شود.

یک خانه مشابه مجاوراین خانه وجود دارد که همچنین با قیمت بالایی به فروش رفته است ، آدرس آن بلوار 56 Playter است و قیمت نهایی آن 3.1 میلیون دلار است.

این مشاور املاک همچنین گفت که اگرچه محله ای که این خانه واقع شده است ایده آل نیست ولی این منطقه را بسیاری از خانواده هایی که فرزند دارند دوست دارند.

وی همچنین اضافه کرد بعد از آگهی کردن فروش این خانه ۸۰۰ نفر خانه را دیدند و نهایتاً ۱۱ نفر پیشنهاد خرید دادند.

وی گفت که نمی داند خریدار چه کسی است اما می داند که این خریدار این خانه خانواده ای با فرزند می باشند.

Brendan Powell، صاحب شرکت املاک در تورنتو به تورنتو استار گفت که مشاور املاک فروشنده ی این خانه را نمی شناسد و این مشاور املاک زیاد با این ملک آشنایی نداشته است ولی توانسته است آن را بفروشد.

وی گفت که تجربه ی شخصی اش این است که قیمت معامله ی نهایی فروش خانه در تورنتو هم اکنون بیش از قیمت درخواستی است. به طور کلی فروش نهایی به میزان ۵٪، ۱۰٪ یا حتی ۲۰٪ بیشتر است. ولی ۵۰٪ رقمی غیر متعارف است.
تورنتوپرشنز

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز