تفاوت قیمت بین آپارتمان و خانه های متصل و نیمه متصل کم شده است، خریداران انتخاب های جدیدی دارند

Submitted on ی., 09/08/2019 - 17:05

در دو سال اخیر، قیمت کاندومینیوم در جی تی ای به سرعت بالا رفته است در حالیکه قیمت خانه های مستقل و نیمه متصل افزایش نیافته است و حتی پایین آمده است. شکاف قیمت بین کاندومینیوم و دیگر انواع خانه مانند خانه های متصل کم شده است و بعضی از خریداران خانه به دنبال خانه های متصل و نیمه متصل هستند.

بنا بر گزارش گلوب اند میل، متوسط قمیت خانه های متصل در جی تی ای در ماه جولای امسال به ۶۶۰۲۵۱ دلار رسیده است که ۱۳٪ بالا تر از متوسط قیمت فروش کاندومینیوم با قیمت ۵۸۴۰۱۹ دلار می باشد. این کمترین درصد قیمت فروش متوسط دو گروه خانه ی مسکونی یعنی کاندومینیوم و خانه های متصل از ماه جولای سال ۲۰۱۶ می باشد. در ماه جولای سال ۲۰۱۶ متوسط قیمت فروش خانه های متصل در جی تی ای ۳۲٪ بیش از متوسط قیمت فروش واحد های کاندومینیوم بود.

در ماه جولای امسال متوسط قیمت خانه های نیمه متصل در جی تی ای ۳۵٪ بیش از متوسط قیمت فروش واحد های کاندومینیوم بود. در سال ۲۰۱۶ متوسط قیمت خانه های نیمه متصل ۶۴٪ بیش از بیش از متوسط قیمت آپارتمان بود. متوسط قیمت خانه های مستقل ۷۰٪ بیش از متوسط قیمت فروش کاندومینیوم بود.در سال ۲۰۱۶ خانه های مستقل ۱۳۴٪ بیش از آپارتمان بود.

John Pasalis، مشاوراملاک تورنتو گفت در هفت ماه اول سال ۲۰۱۹ تعداد خانه های مستقل و نیمه متصل فروخته شده در جی تی ای تقریباً به میزان ۱۹٪ افزایش یافت و فروش خانه های متصل به میزان ۱۴٪ افزایش یافت اما امسال حجم فروش آپارتمان کاهش داشته است و به میزان ۰/۹٪ افزایش داشته است.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، وی گفت که کاهش آرام قیمت خانه های مستقل خریداران بیشتری را ترغیب کرده است تا به جای خانه های نیمه مستقل خانه ی مستقل بخرند. در ماه جولای، قیمت خانه های مستقل به میزان ۱٪ پایین افتاد و به متوسط قیمت ۹۹۵۰۴۳ دلار رسید. امسال هر ماه متوسط قیمت خانه های مستقل کمتر از سال گذشته در همین زمان است. فقط در ماه می قیمت کمی شبیه سال گذشته و کمی بالاتر بوده است.

Scott Ingram، مشاور املاک شرکت Century 21 Regal Realty Inc در تورنتو گفت که در ماه جولای خریداران با توجه به محدودیت سهام در شهر تورنتو ۱۶۱۷ دستگاه آپارتمان و ۳۲۸ باب خانه ی متصل خریدند . وی اعتقاد دارد که اگر خانه های متصل بیشتری در داون تاون تورنتو بود، مردم این نوع خانه ها را بیشتر ترجیح می دادند. اما حقیقت این است که اگر شما می خواهید که خریداران خانه های متصل به حومه ی جی تی ای نقل مکان کنند، شاهد افزایش تعداد رفت و آمد ها خواهید بود.

اما Erica Smith، مشاور املاک گفت که ترجیح خریداران برای خرید آپارتمان تغییر نکرده است. وی اعتقاد دارد که نسل جدید ترجیح می دهند در آپارتمان های ۵۰۰ اسکویر فوتی در مرکز شهر زندگی کنند و این امتیازی برای آنها خواهد بود تا پیاده روی کنند،‌ به بار و به ورزشگاه ها بروند.

John Pasalis، اعتقاد دارد که خریداران در بیشتر موارد می توانند خانه های ارزان و کوچک تر از انواع مستقل، نیمه متصل و متصل را انتخاب کنند.
تورنتوپرشنز

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز