"تجمعات اعتراضی در انتاریو، در واکنش به حذف مزایای کارکنان "تیم هورتون

Submitted on چ., 01/10/2018 - 21:30

تجمعات اعتراضی در انتاریو، در واکنش به حذف مزایای کارکنان

واکنش های انتقادی بر علیه Tim Hortons و صاحبان فرنچایزهای آن، به حذف بخشی از مزایای کارکنان تیم هورتون در پی افزایش حداقل حقوق و دستمزد در انتاریو، اوج گرفته است.

صفحه فیسبوک این کافی شاپ زنجیره ای، با صدها پیام اعتراضی از سوی مشتریان پر شده است. چهارشنبه 10 ژانویه گردهمایی های اعتراضی در مقابل چندین شعبه Tim Hortons در انتاریو ترتیب داده شد.

بروس ویندر، می گوید: این قطعا به وجهه تیم هورتون آسیب می رساند. او معتقد است که اگر کافی شاپ زنجیره ای اقدامی برای حل و فصل اختلافات انجام ندهد، مشتریان وفادار خود را از دست خواهد داد. ویندر می گوید: وقتی بحران وجود دارد نمی توانید آن را نادیده بگیرید.

کارکنان ده ها شعبه Tim Hortons در سراسر انتاریو، از جمله Cobourg و Whitby، در گفتگو با خبرنگار CBC اعلام کردند که صاحبان شعبه، بخشی از مزایای آنها، از جمله استراحت با حقوق را حذف کرده اند. این خبر، سبب ناراحتی بسیاری از مشتریان شده است. آنها با ارسال پیام در فیسبوک خشم خود را ابراز کردند. برخی حتی خواهان تحریم تیم هورتون شده اند.

همزمان، فعالان کارگری، تجمع های اعتراضی را در مقابل ده ها شعبه این کافی شاپ در تورنتو و دیگر شهرهای انتاریو، از جمله کوبورگ، همیلتون، ویندزور، گوئلف، لندن و پیتربورو ترتیب دادند. تیفانی بالادوچی، عضو Durham Region Labour Council ، که اعتراضات کوبورگ و ویتبی را ترتیب داده است می گوید: می خواهیم با این کار پیام واضح و روشنی را به تیم هورتون بدهیم. اینکه باید با کارکنان شان رفتاری محترمانه داشته باشند. طمع خوب نیست. نباید حق و حقوق کارکنانی که در حال حاضر نیز کمترین حقوق را دریافت می کنند، نقض شود.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز