بیکاری صد و شصت هزار نفر در انتاریو با تعرفه گمرکی ترامپ بر اتومبیل های وارداتی

Submitted on ش., 06/23/2018 - 17:11

بیکاری صد و شصت هزار نفر در انتاریو با تعرفه گمرکی ترامپ بر اتومبیل های وارداتی
انتاریو- اگر ترامپ تهدید خود مبنی بر تعیین تعرفه بر روی اتومبیل های وارداتی و قطعات یدکی از کانادا را عملی کند، صنعت اتومبیل سازی انتاریو 160 هزار فرصت شغلی را از دست خواهد داد. همانطور که می دانید ترامپ قبل از این بر روی واردات فولاد و آلومینیوم از کانادا تعرفه تعیین کرده است و ممکن است آگوست سال جاری بر روی لوازم یدکی وارداتی 10 درصد و بر روی اتومبیل های ساخت کانادا 25 درصد تعرفه تعیین کند.

تقریبا نیمی از 17 میلیون اتومبیل فروخته شده در آمریکا طی سال گذشته، از خارج وارد شده بود. نیمی از اتومبیل های وارداتی یا در مکزیک و یا در کانادا مونتاژ شده بودند. حتی اتومبیل هایی که می باشند دارای قطعات وارداتی هستند. برای مثال بسیاری از اتومبیل های Toyota RAV-4 که در آمریکا فروخته شده اند، ساخت کارخانه تویوتا در ووداستاک انتاریو می باشند. اما احتمالا موتور اتومبیل ها در آلاباما و ترنسمیشن در ویرجینیای غربی ساخته شده اند. بخشی از قطعات اتومبیل از ژاپن، چین و کشورهای دیگر وارد شدند.

در صورت وضع شدن تعرفه روی اتومبیل، رشد ناخالص داخلی کانادا (GDP) طی یک سال تقویمی از اعمال تعرفه ها، 0.4 درصد کاهش یافته و 1 نفر از هر 5 فرد شاغل در بخش تولید اتومبیل، شغل خود را از دست خواهد داد. سال گذشته 1.7 میلیون کانادایی در بخش تولید اتومبیل و صنایع تابعه اشتغال داشتند. 771 هزار نفر از آنها در انتاریو کار می کنند.

چند مقصد ایده آل در نزدیکی تورنتو برای سفر جاده ای خاطره انگیز
تورنتو- تابستان فصل سفرهای جاده ای به مناطق دور و نزدیک و آشنایی با زیبایی ها و مناظر طبیعی انتاریو است. اگر از سفر به Muskoka خسته شده اید و می خواهید مکان جدیدی را ببینید، یکی از مقاصد ایده آل در نزدیکی تورنتو را برای گشت و گذار امسال انتخاب کنید. پشیمان نخواهید شد!

Dundas Peak – Hamilton

فاصله با تورنتو: 1 ساعت

آدرس: Harvest Rd, Dundas

ON L9H 5K7

Kawartha Lakes

فاصله با تورنتو: 1.5 ساعت

https://www.kawarthalakes.ca/en/index.aspx

Tobermory

فاصله با تورنتو: 3 ساعت و 45 دقیقه

https://tobermory.com

Sauble Beach

فاصله با تورنتو: 3 ساعت

https://saublebeach.com

Lambton Shores

فاصله با تورنتو: 3 ساعت

https://www.lambtonshores.ca/en/index.aspx

چگونه کالاهای آمریکایی را تحریم کنیم؟!
تورنتو- آیا می خواهید در جنگ تجاری بین آمریکا و کانادا شرکت کنید؟ بسیاری از مصرف کنندگان کانادایی در واکنش به تصمیمات خصمانه ترامپ و دولت اش با تعیین تعرفه گمرکی سنگین روی برخی محصولات ساخت کانادا، به نشانه مقابله به مثل خواستار تحریم کالاهای آمریکایی می باشند و حتی کمپین #BoycottUSProducts را در توییتر راه انداخته اند.

کانادایی ها بزرگترین خریدار کالاهای آمریکایی هستند. در اینجا به چند نمونه از کالاهای آمریکایی و جایگزین کانادایی آنها می پردازیم. آیا حاضرید با تحریم این کالاها، از محصول مشابه ساخت کانادا استفاده کنید؟

قهوه

Second Cup، کافی شاپ کانادایی است. با اینکه این کافی شاپ قهوه مصرفی اش را تولید نمی کند، اما می توانید با خرید قهوه از آن از یک فرنچایز کانادایی حمایت کنید. برخی برندهای دیگر، از جمله Kicking Horse قهوه خود را در کانادا تولید می کنند.

مشروبات الکلی

می توانید ویسکی آمریکایی مانند Jack Daniels و Jim Bean را با ویسکی کانادایی یعنی Crown Royal و J.P. Wiser’s Deluxe جایگزین کنید. آبجو را هم می توانید از میان برندهای کانادایی Molson Canadian، Labatt Blue و Alexander Keiths انتخاب کنید. اگر به نوشیدن شراب علاقمند هستید، می توانید شراب انتاریو، بریتیش کلمبیا، نووا اسکوشیا و کبک را خریداری نمایید.

سس کچاپ

Heinz در سال 2014 کارخانه اش در انتاریو را بست و به آمریکا منتقل کرد. اما برند French’s کانادایی است.

عصاره درخت میپل

برندهای مشهور Aunt jemima و Mrs. Buttersworth آمریکایی هستند. اما انواع مختلف عصاره میپل کانادایی در بازار موجود است. کافی است بر روی برچسب آن به دنبال مشاهده باشید. 80 درصد عصاره درخت میپل مصرفی جهان در کانادا تولید می شود.

آب پرتغال

Minute Maid علیرغم اینکه در مالکیت Coca Cola قرار دارد، در پیتربورو – انتاریو تولید می شود. بنابراین با خرید این برند می توانید از یک محصول ساخت کانادا حمایت کنید.

کاغذ توالت

به جای Charmin، Scott و Cottonelle می توانید از برند کانادایی Cascades (مستقر در کبک) استفاده نمایید.

ماست

ماست Liberte در کبک تولید می شود.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز