بهترین شغل کانادا در سال 2019

Submitted on س., 07/16/2019 - 11:13

انتخاب مسیر شغلی تجربه ای دلهره آور است چرا که باور عموم بر این است که به محض انتخاب آن، دیگر راه برگشتی وجود ندارد. اما در اقتصاد امروز، با وجود موقعیت ها و نقش های جدیدی که هر روزه پدیدار می شوند، مهم است که ذهن بازی داشته باشید.

کاری که هرگز به انجام آن فکر نکرده بودید، ممکن است خود را در قالبی جدید نشان داده و مسیر زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد.

پس بهتر است با بهترین شغل های کانادا آشنا شوید، چرا که به وضوح دارای موقعیت هایی بوده که دانستن آنان خالی از لطف نیست.

طبق گفته اداره کار کانادا، بهترین شغل کانادا در سال 2019، پرستار حرفه ای می باشد.

در مصاحبه ای با رئیس اداره کار کانادا، Claudia Mariano، دلیل این که چرا پرستاری بهترین شغل کانادا در حال حاضر بوده را به روشنی شرح داده است، از جمله ذکر دلایل بیشتر سوای حقوق 90 هزار دلاری آن.

از آنجا که پرستاران حرفه ای بسیاری از مهارت های یک پزشک عمومی را در اختیار دارند، بازار کار آنان پیوسته در حال رشد بوده، و بیمارستان ها نیز به تازگی به ارزش کار آنان پی برده اند.

پرستاران جایگزین مقرون به صرفه ای برای پزشکان عمومی به شمار می روند، البته نه بدان معنا که از حقوق بالایی برخوردار نخواهند بود، دقیقا برعکس آن.

برای پرستار شدن، نیاز به تحصیلات قابل ملاحظه ای بوده. یک پرستار مجاز، پیش از ورود به نیروی کار، ابتدا می بایست یک برنامه کارشناسی را گذرانده، و پیش از گذراندن طرح دو ساله خود نیز مدرک کارشناسی خود را کسب نماید. و سپس، پس از گذراندن این دو سال می تواند در طرح دو ساله برنامه پرستاری عالی شرکت نماید.

و پس از اتمام دوره های مذکور نیز، می تواند تخصص خود را در حوزه کودکان و مراقبت های اولیه بزرگسالان کسب نماید. و در نهایت، به محض پاس کردن امتحان نهایی مجوز خود را برای یافتن موقعیت رویایی خود آماده خواهد کرد.

پرستاری برای کسانی که به دنبال زندگی در شهری جدید می باشند، موقعیت عالی بوده، زیرا میزان تقاضا برای پرستاران عمومی در سراسر کشور رو به افزایش بوده، بدان معنی که شانس بیشتری برای نقل مکان به شهری جدید را در بر دارد.

گرچه کسب تحصیلات لازمه ممکن است تا حدی دلهره آور باشد، اما حقوق و درآمد آن فوق العاده است. بنا بر وبسایت Neuvoo.com، حقوق میانگین پرستار عمومی در کانادا حدود 96,330 دلار تخمین زده شده است.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز