افزایش خشونت مسلحانه در تورنتو، مانعی بزرگ برای انتخاب مجدد شهردار

Submitted on ی., 08/12/2018 - 17:49

افزایش خشونت مسلحانه در تورنتو، مانعی بزرگ برای انتخاب مجدد شهردار
تورنتو- جان توری انتظار نداشت که در آستانه انتخابات شهرداری که اکتبر امسال برگزار خواهد شد، با معضل بزرگی به نام خشونت مسلحانه در تورنتو روبرو شود. البته این تنها مشکل پیش روی توری نیست. بر خلاف وعده انتخاباتی 4 سال قبل توری، نه تنها رابطه جامعه سیاهپوستان با پلیس بهتر نشده، بلکه بدتر شده و تلاش ها و اصرار توری برای مدرنیزه کردن نیروی پلیس، او را در مقابل اتحادیه پلیس قرار داده است. همه این ها در حالیست که توری در اولین دوره خدمت اش به عنوان شهردار، بر اهمیت ایجاد روابط مثبت بین هیئت مدیره پلیس تورنتو، فرمانده پلیس و اتحادیه تاکید داشت.

رابطه بین هیئت مدیره پلیس، بیل بلر (فرمانده وقت پلیس تورنتو) و مایک مک کورمک (دبیر اتحایه) در سال 2014 نیز متشنج بود. توری چند ماه پس از جلوس به مسند شهردار تورنتو، فرمانده پلیس و همچنین دبیر هیئت مدیره جدیدی را انتخاب کرد. رئیس پلیس جدید، مارک ساندرز تحسین شد و اتحادیه نیز از انتصاب وی حمایت کرد. در آن زمان رابطه توری با مک کورمک نیز بسیار نزدیک بود. اما اوضاع تغییر کرده و مک کورماک توری را بی کفایت و ساندرز را عروسک خیمه شب بازی توصیف می کند.

مک کورمک و برخی از اعضای اتحادیه تنها کسانی نیستند که ادعا می کنند سیاست های ساندرز و توری و حذف شیوه های پلیسی از جمله carding و همچنین واحد ویژه TAVIS زمینه را برای افزایش خشونت های مسلحانه فراهم کرده است.

مسلما پیروزی مجدد جان توری در انتخابات شهرداری، آسان نخواهد بود.

کاندوی دو خوابه چهار میلیون دلاری در تورنتو، نشانه قدرت خرید بالا
تورنتو- کریستوفر بیبی، مشاور املاک از Re/Max hallmark Bibby Group Ltd.، خود را برای لیست کردن یک کاندوی دو خوابه با دن و سه سرویس واقع در طبقه هفتم مجتمع شماره 100 Yorkville به قیمت 4.2 میلیون دلار آماده می کند، اما از هم اکنون مشاوران املاک و خریداران بالقوه برای دیدن آن صف کشیده اند. مشاوران املاک هر روز با بیبی تماس می گیرند تا اولین نفراتی باشند که کاندوی لوکس را می بینند. این کاندوی بزرگ کاملا مناسب ثروتمندانی است که قصد ترک خانه های میلیونی در Rosedale وForest Hill و نقل مکان به کاندو را دارند.


این میزان استقبال به منطقه دان تاون محدود نبود. بلکه به نظر می رسد که خریداران احتمالی در سایر مناطق تورنتو نیز به همان اندازه از قدرت خرید خود مطمئن هستند. بیبی به پروژه 8 Cumberland که به قیمت 1 هزار و 900 دلار بابت هر اسکوئرفوت و همچنین 50 Scollard به قیمت 2 هزار و 300 دلار بابت هر اسکوئرفوت اشاره کرده و می گوید که قیمت 1 هزار و 750 دلار برای هر اسکوئرفوت کاندوی Yorkville مناسب است.

به گزارش هیئت املاک و مستغلات تورنتو (TREB) میزان فروش در GTA طی ماه جولای در مقایسه با جولای 2017 حدود 18.6 درصد افزایش داشت. میانگین قیمت در GTA با 4.8 درصد افزایش از 745 هزار و 971 دلار در جولای 2017 به 782 هزار و 129 دلار رسید.

جیسون مرسر، مدیر بخش تحلیل بازار TREB معتقد است که خریدارانی که در پی تصمیمات اخیر دولت انتاریو و همچنین سخت تر شدن شرایط دریافت وام مسکن به حاشیه رانده شده بودند، به بازار مسکن بازگشته اند.

نکته جالب دیگر، گرایش مجدد خریداران به خانه های مستقل است. بیشترین افزایش میزان فروش (با 26.8 درصد) در بخش خانه های مستقل یا دیتچد مشاهده شد.

گشت و گذار در انتاریو؛ Grand Bend دهکده ساحلی با باغ ها و غروب زیبا
Grand Bend در حاشیه Lake Huron واقع شده و جمعیت آن در ماه های زمستان به 2 هزار نفر بالغ می شود. اما آخر هفته ها و تابستان ها به 50 هزار نفر افزایش می یابد.

اولین بار در دهه 1830، گروهی از مهاجران انگلیسی و اسکاتلندی مقداری از زمین های منطقه را از شرکت Canada Company خریداری کردند. یکی از اولین مهاجران به نام بنجامین بروستر، در سال 1832 به اتفاق شریک تجاری اش دیوید اسمارت، حق احداث سد بر رودخانه Ausable را به دست آورده و کارخانه چوب بری خود را تاسیس کردند. بنجامین بروستر، دهکده را به نام خود نامگذاری کرد. اما نام آن در طول تاریخ بارها تغییر کرد و بالاخره نام Grand Bend بر روی آن باقی ماند. جاده سازی و ورود اتومبیل سبب رونق هرچه بیشتر آن شده و منطقه به مقصدی ایده آل برای گذراندن تعطیلات تابستانی تبدیل شد.

Grand Bend نه تنها با سواحل شنی اش مشهور است، بلکه زیباترین غروب آفتاب را دارد. منطقه مملو از ویلاهای تابستانی با صاحبان مشهور و شناخته شده است. بد نیست بدانید که میت رامنی، سیاستمدار جمهوریخواه و نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز در این منطقه ویلا دارد. ویلای خانوادگی آنها در سال 1950 توسط پدر میت رامنی ساخته شد.

Grand Bend در غرب کیچنر و شمال غرب لندن – انتاریو واقع شده است. فاصله کیچنر به Grand Bend حدود 90 دقیقه است. اما فاصله آن از لندن حدود 1 ساعت است.

اگر از تورنتو یا همیلتون عازم هستید، می توانید در میانه راه از Stratford دیدن کنید. همچنین می توانید از شهر زیبای St. Mary’s بازدید کرده و در رستوران های عالی آن ناهار میل کنید.

اگر به خرید اشیاء عتیقه علاقمند هستید، از Dale’s Antique Market & Mennonite Furniture دیدن کنید. مسلما اشیاء زیبا برای دکوراسیون منزلتان را پیدا خواهید کرد.

ساحل اصلی دارای گواهی Blue Flag است که به معنای بالا بودن استانداردهای کیفی، ایمنی و محیط زیستی است. ضمن اینکه در کلیه ماه های تابستان نجات غریق نیز در محل حاضر می باشد. این منطقه ساحلی زیبا بیش از یکصد سال است که علاقمندان به ورزش های آبی از جمله شنا، موج سواری، اسکی روی آب و ماهیگیری و همچنین دوستداران طبیعت، دوچرخه سواری و پیاده روی را به سوی خود جذب کرده است.

چنانچه قصد اقامت شبانه در Grand Bend را دارید می توانید از میان ده ها ویلا و کلبه اجاره ای، مکان مناسب خود را پیدا کنید. اما چندین متل و هتل خوب نیز در منطقه آماده پذیرایی از شما هستند. از جمله:

Blue Water Motel

Pine Dale Motor Inn

Oakwood Resort

Village Inn Motel

و همچنین گزینه Bed & Breakfast:

A Grand Hideaway Bed & Breakfast

Bee’n Bee Bed’n Breakfast

By The Old River Bed & Breakfast

Green Acres Bed & Breakfast

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Grand Bend به لینک زیر مراجعه نمایید:

http://www.grandbendtourism.com

توزیع اسکناس های مزین به شعار ضد یهودی، مرد آلبرتایی را به زندان فرستاد
آلبرتا – مرد 35 ساله ای به نام لاکی هالگارد، اهل Medicine Hat آلبرتا به جرم نفرت پراکنی بر علیه یهودیان بازداشت شد. صاحب یک فروشگاه محلی پس از دریافت اسکناس های مزین به شعارهای ضد یهودی، موضوع را به پلیس گزارش کرد و پلیس نیز نامبرده را بازداشت و کوله پشتی او را مورد تفتیش قرار داد. در جریان جستجو، ده ها اسکناس 5 و 20 دلاری شعارنویسی شده کشف شد.

پلیس ساعتی بعد با در دست داشتن حکم تفتیش به منزل متهم مراجعه و چند دستگاه کامپیوتر، USB، مدارک مربوط به برتری طلبان سفیدپوست را به همراه 4 اسلحه و مقدار زیادی مهمات کشف کرد.

هالگارد با 14 اتهام روبرو شده است.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز