افزایش تعداد دعوت شدگان به اکسپرس اینتری از طریق برنامه های استانی

Submitted on پ., 12/13/2018 - 20:00

افزایش تعداد دعوت شدگان به اکسپرس اینتری از طریق برنامه های استانی
با توجه به اطلاعاتی که به تازگی توسط دولت کانادا منتشر شده است تعداد افرادی که از طریق سیستم برنامه نامزدی استانی در سیستم اکسپرس اینتری اقامت دائم دریافت میکنند در حال افزایش است.

از میان 62500 نفری که بین ژانویه تا سپتامبر برای دریافت اقامت دائم کانادا دعوت شدند، 12 درصد یا حدود 7500 نفر از طریق سیستم ایالتی نامزد شده بودند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل 9 درصد بوده است.

(Canada’s Provincial Nominee Program (PNP تلاش میکند تا مزایای مهاجرت را به صورت مساوی میان ایالت ها پخش کند، به این صورت که به مناطق اجازه میدهد تا چند مورد مناسب اقتصادی را برای دریافت اقامت دائم معرفی کنند.

هر ایالت و منطقه ای هم اکنون به یکی از سیستم های مهاجرتی متصل است.

متقاضیان اکسپرس اینتری که نامزدی استانی داشته باشند 600 امتیاز بیشتر دریافت میکنند که عملا قبول شدن آنها را تضمین میکند.

افزایش تعداد نامزدهای برنامه استانی در سیستم اکسپرس اینتری احتمالا باعث بالا رفتن میانگین امتیاز لازم باشد، به گونه ای که امسال کمترین نمره نیز زیر 440 نبوده است.

اگر شرایط به همین گونه ادامه یابد، برای افرادی که میانگین امتیازشان زیر 440 است، احتمالا بهترین راه دریافت نامزدی استانی باشد.

در میان 50000 افرادی که در سال 2013 از طریق PNP اقامت دائم دریافت کردند، 13531 نفر از آنان کاندیدای اکسپرس اینتری نیز بودند.

یکی از مزایای سیستم PNP این است که که 34 درصد این افراد در خارج از انتاریو، بریتیش کلمبیا و کبک ساکن شده اند، در نتیجه شهرهای دیگر نیز از این مهاجران سود برده اند.

توقیف گواهینامه رانندگان به دلیل سبقت غیر مجاز از اتوبوس مدارس
جزیره پرنس ادوارد (PEI) اعلام داشته است از روز شنبه گواهینامه رانندگانی که از اتوبوس مدارس به صورت غیر مجاز سبقت بگیرند، یعنی سبقت گرفتن در حالی که چراغ قرمز اتوبوس روشن باشد، به مدت سه ماه توقیف خواهد گشت.

بنا بر این قانون جدید، راننده متخلف، 12 امتیاز منفی دریافت کرده که منجر به تعلیق سه ماهه گواهینامه وی و پرداخت جریمه مازاد بر 5000 دلار می گردد.

جهت باز پس گرفتن گواهینامه، راننده متخلف موظف بوده به مقامات بزرگ راه مراجعه و هزینه ای بالغ بر 100 دلار پرداخت کند و پس از اخذ مجوز نیز تا 6 ماه تحت تعلیم رانندگی قرار گرفته و چنانچه در عرض یک سال خطایی از وی سر زند، گواهینامه وی دگر باره تعلیق خواهد گشت.

Paula Biggar ، وزیر حمل و نقل جزیره در این باره اظهار داشته است: " تمامی افراد در حفظ ایمنی کودکان در مسیر مدرسه نقش داشته، بنا بر این رانندگان متخلف مجاز به رانندگی در خیابان های جزیره نمی باشند."

Jordan Brown، وزیر آموزش و پرورش نیز چنین بیان داشته است: " هیچ حواس پرتی، ارزش به خطر انداختن زندگی یک کودک را نداشته و من از این که گامی دیگر در راستای محافظت از فرزندانمان که به اتوبوس جهت رسیدن به مدرسه اعتماد کرده اند، برداشته شده است، خوشحالم. "

تمایل ترامپ برای مداخله در تشدید اقدامات امنیتی بازداشت Meng در کانادا
بیانیه دونالد ترامپ مبنی بر مداخله در اتهامات مدیر عامل ارشد چینی، که در ونکوور بازداشت شده است، بار دیگر این سوال را ایجاد میکند که نقش کانادا در افزایش تنش بین دو ابر قدرت چیست؟

ترامپ در مصاحبه روز سه شنبه اظهار داشت هر کاری برای کشور مفید باشد انجام می دهد. وی گفت: "اگر بدانم این امر برای ایجاد بزرگترین داد و ستد ممکن، لازم است، انجام می دهم. هرکاری که برای امنیت ملی لازم باشد انجام می دهم. قطعا اگر احساس کنم مداخله لازم است، این کار را انجام خواهم داد."

مقامات کانادا به درخواست دولت آمریکا، Meng را به جرم دور زدن تحریم ها علیه ایران، بازداشت کردند و اکنون این سخنان ترامپ، نقش کانادا را در روابط بین دو ابرقدرت پررنگ تر می کند.

Chrystia Freeland، وزیر امور خارجه کانادا، تاکید دارد که سیاست و پیشنهادات ایالات متحده، مطلقا هیچ نقشی در این مورد ندارند.

کانادا بهای این کار را داده است، چند روز پیش و پس از هشدار دولت چین به کانادا در مورد تلافی این عمل کانادا، دیپلمات سابق کانادایی، Michael Kovrig، در شهر پکن چین بازداشت شد.

وزیر امور خارجه چین روز چهارشنبه با تاکید بر اینکه هیچ گونه اطلاعاتی از Kovrig ندارد، قضیه بازداشت وی را منکر شد.

اما سخنگوی وزارت، Lu Kang، اعلام کرد گروه بین المللی بحران که Kovrig از فوریه 2017 در آنجا مشغول به کار بوده است، در چین ثبت قانونی نشده و کلیه اقدامات این گروه در چین غیرقانونی است. وی گفت دولت چین مساله Kovrig را از مسیر قانونی، اداره می کند. Lu همچنین بیان داشت خواسته های چین برای آزادی هرچه سریعتر Meng به زودی اعلام می شود.

دادگاه ونکوور روز سه شنبه، Meng را با یک وثیقه 10 میلیون دلاری و تحت اقدامات شدید امنیتی، آزاد کرد. وی هیچ یک از اتهامات را نپذیرفته و اعلام کرد در صورت بازگشت به کشور خود، علیه آنان اقامه دعوی خواهد کرد.

چرا جستجوگر گوگل ترامپ را "احمق" میپندارد؟
مدیرعامل شرکت گوگل، با حضور در کنگره امریکا درباره واژه های " احمق و ترامپ" درالگوریتم‌های جستجو در اینترنت توضیحاتی را ارائه داد.

ساندار پیچای؛ مدیر عامل گوگل که در مجلس نمایندگان و درباره ادعا‌های برخی از اعضا درباره تبعیض گوگل در نمایش اخبار مرتبط با محافظه‌کاران در نتایج جستجوها به پرسش‌های مطرح‌شده پاسخ می‌داد، با پرسشی از سوی "زویی لافگرن" عضو دموکرات مجلس نمایندگان از ایالت کالیفرنیا؛ در این خصوص روبرو شد. لافگرن از پیچای پرسید چرا جستجو برای واژه "احمق" (idiot) در گوگل به نمایش تصاویری از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا منجر می‌شود؟

مدیرعامل گوگل در پاسخ گفت: ما کلیدواژه جستجو را دریافت می‌کنیم، آن را با صفحه‌های اینترنتی تطبیق می‌دهیم و بر مبنای 200 عامل برای آن رتبه‌ای تعیین می‌کنیم.

عواملی چون مرتبط بودن، جدید بودن، محبوبیت، چگونگی استفاده دیگران از آن واژه و… و در هر لحظه و بر مبنای این عوامل سعی می‌کنیم رتبه‌بندی مناسبی داشته باشیم و بهترین نتایج را برای آن کلیدواژه پیدا کنیم.

پیچای همچنین بر این نکته تأکید کرد که هیچ فردی در نمایش نتایج جستجو مداخله نمی‌کند و تصمیمات بر مبنای الگوریتم‌های ماشینی اتخاذ می‌شود.

پیشتر گزارش داده شد که بخش جست و جوی تصاویر گوگل، با چالش عجیبی مواجه شده است و به‌دنبال دستکاری عده‌ای از مخالفان ترامپ، به محض تایپ کردن واژه «احمق» با تعداد زیادی از عکس‌های دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا مواجه می‌شوید.

اوایل سال های 2000 میلادی رئیس جمهور جورج بوش نیز قربانی چنین "بمباران" از سوی گوگل شد. جستجوگر گوگل هنگام سرچ کلمات "بدبخت بیچاره" تصاویر رئیس جمهور بوش را نمایش می داد.

سفر به دور دنیا از تورنتو با کمتر از 1,300 دلار در زمستان امسال
چیزی به فرا رسیدن فصل سرد زمستان باقی نمانده، پس برای فرار از فصل سرما جهت رزرو بلیط سفر به مکان های خوش آب و هوا بشتابید.

شایان ذکر است این امر فقط از طریق سامانه گردشگری سفر ارزان قیمت Flytrippers اتفاق می افتد که با رزرو بلیط می توانید در کمتر از دو ماه به دور دنیا سفر کنید.

رفت و برگشت این تور گردشگری به این طریق است که در ماه ژانویه از تورنتو پرواز می کنید و بازگشت شما به خاک کانادا در هفته اول ماه مارس خواهد بود.

مقصدهای سفر چه کشورهایی هستند؟ انگلستان، مراکش، یونان، سنگاپور، فیلیپین، ژاپن و هاوایی. اگر از ما بپرسید پیشنهاد می دهیم ایام زمستانه خود را تلف نکنید.

جالب تر از همه این است که شما می توانید از تمام این مقصدهای باور نکردنی و دیدنی تنها با 1,279 دلار لذت ببرید.

چقدر می توان به صحت این امر اطمینان کرد؟ به ما اعتماد کنید. قوانین مشروط بر قرارداد مسافرت شامل تمام مالیات ها و هزینه های ضروری است، تنها مشکل ابهام برانگیز، پروازهای ارزان قیمتی است که در این لیست عنوان شده اند به این معنی که شما برای عدم پرداخت هزینه های مازاد در سفر با کمترین هزینه بهترین سفر را خواهید داشت.

بنابراین اگر به دنبال اطلاعات بیشتری برای برنامه ریزی تعطیلات خود هستید در این قسمت اطلاعات پروازی سه ماه را ارائه کرده ایم:

پرواز شمار 1: از تورنتو به لندن – در تاریخ 13 ژانویه – قیمت بلیط: 250 دلار
پرواز شماره 2: از لندن به مراکش – در تاریخ 17 ژانویه – قیمت بلیط: 34 دلار
پرواز شماره 3: از مراکش به آتن – در تاریخ 25 ژانویه – قیمت بلیط: 35 دلار
پرواز شماره 4: از آتن به سنگاپور – در تاریخ 2 فوریه – قیمت بلیط: 284 دلار
پرواز شماره 5: از سنگاپور به Manila– در تاریخ 6 فوریه – قیمت بلیط: 114 دلار
پرواز شماره 6: از Manila به اوزاکا – در تاریخ 17 فوریه – قیمت بلیط: 125 دلار
پرواز شماره 7: از اوزاکا به Honolulu – در تاریخ 23 فوریه – قیمت بلیط: 143 دلار
پرواز شماره 8: از Honolulu به تورنتو – در تاریخ 6 مارس – قیمت بلیط: 294 دلارمجموع هزینه ها: 1,279 دلار

در حال حاضر، چنانچه نگران حمل چمدان خود هستید، Flytrippers پیشنهاد می کند با پرداخت 350 دلار مسئولیت حمل بار را بر عهده می گیرد. اگر لذت از سفر برای شما مهم است این پیشنهاد جالبی می تواند باشد.

شما هم اکنون می توانید به Flytrippers اطمینان کنید و پروازهای پر ماجرای خود را رزرو کنید.

با این پیشنهاد ارزان قیمت به دور دنیا سفر کنید!

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز