افتتاح اولین فروشگاه دولتی ماری جوانا در کنار دبیرستان!

Submitted on جمعه, 04/20/2018 - 11:02

افتتاح اولین فروشگاه دولتی ماری جوانا در کنار دبیرستان!
تورنتو- انتشار خبر افتتاح اولین فروشگاه دولتی عرضه ماری جوانا در تورنتو در نزدیکی دبیرستانی در خیابان ویکتوریا پارک، باعث شد کتلین وین و دولت انتاریو با انتقادات گسترده روبرو شده و وادار به پاسخگویی بشوند.

وین قول داد که در باره این مساله تحقیق کند تا مشخص شود این تصمیم چگونه گرفته شده است. وی همچنین بر تعهد دولت بر تضمین امنیت کودکان و نوجوانان پس از قانونی شدن ماری جوانا، تاکید کرد. علیرغم قول دولت مبنی بر اینکه هیچ فروشگاه عرضه در نزدیکی مدرسه دایر نخواهد شد، علت بدقولی دولت و افتتاح اولین فروشگاه در چنین مکانی، چیست؟

همانطور که گفته شد این فروشگاه در فاصله کمتر از 500 متری مدرسه دولتی Blantyre Public School در پلازای واقع در خیابان ویکتوریا پارک و جرارد شرقی، افتتاح خواهد شد. این پلازا، به دلیل وجود چند رستوران فست فود، محل رفت و آمد دانش آموزان دبیرستانی در ساعت ناهار است.

لازم به ذکر است که مسوولین اداره آموزش و پرورش تورنتو و همچنین دبستان دولتی Blantyre تاکید کردند که در فرآیند تعیین محل افتتاح فروشگاه با آنها مشورت و گفتگو نشده بود.

تخفیف چهارده هزار دلاری دولت انتاریو برای تشویق مردم به خرید اتومبیل تسلا
تورنتو- Tesla واقعا اتومبیل خوبی است، اما درعین حال گران نیز می باشند. برای مثال Model S برایتان 86 هزار و 800 دلار تمام می شود، که برای یک اتومبیل قیمت بسیار بالایی است. بنابراین هنگامی که Tesla خبر عرضه مدل جدید یعنی Model 3 را منتشر کرد، مردم از اینکه می توانستند با قیمت ارزان تر آن را خریداری کنند، خوشحال شدند.

حال دولت انتاریو قصد دارد برای تشویق شما به خرید Tesla، یا بهتر بگوییم یک اتومبیل برقی، یارانه 14 هزار دلاری را پرداخت نماید. البته فقط برای Model 3.

قیمت Tesla Model 3 ، حدود 45 هزار و 600 دلار است. اما با احتساب rebate یا تخفیف 14هزار دلاری دولت انتاریو قیمت آن 31 هزار و 600 دلار خواهد بود.

لازم به ذکر است که سایر استان های کانادا نیز تخفیف هایی را برای خرید Tesla در نظر گرفته اند. از جمله کبک 8 هزار دلار برای Model 3 و بریتیش کلمبیا نیز 5 هزار دلار برای برخی از اتومبیل های برقی ارائه می کند.

خبر بد اینکه، بر اساس آخرین خبر مورخ 17 آوریل، فرآیند تولید و عرضه انبوه Tesla Model 3 که با تاخیر روبرو شده و مدت انتظار برای دریافت آن به 12 تا 14 ماه رسیده بود، موقتا به دلیل مشکلات مالی متوقف شده است.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز