خبرهای خوش داگ فورد؛ پارک ها باز می شود! / ویدئو ببینید

Submitted by nemat on پ., 05/14/2020 - 13:53
Youtube or facebook videos

در چند هفته ی گذشته در مقابله با چالشی که برای ما بوجود آمد، ما صبور بودیم و در کنار هم بودیم. یاد گرفتیم با مشکلی که ایجاد شد چگونه با هم همکاری کنیم.
با ماندن در خانه و رعایت فاصله ی اجتماعی به همدیگر کمک کردیم. برای همین می خواهم از شما تشکر کنم. از تک تک شما برای عبور از این بحران تشکر می کنم.

از شما تشکر می کنم که همراه بودید تا پیشرفت خوبی حاصل شود. ما کسب و کارهای بیشتری را بازگشایی خواهیم کرد. به مناسبت روز مادر مراکز خدماتی بازگشایی شد.
امروز بخش سخت افزاری و تدارکات ایمن سازی بازگشایی می شود و روز دوشنبه خرده فروشی ها، خدمات دریافت و تحویل ارائه می دهند.

با دقت و با احتیاط کسب و کارها باز می شود. شما به ما اعتماد کردید و ما به شما اعتماد میکنیم. زیرا که هردوی ما با هم صداقت داریم.

روز ویکتوریا در پیش است و خبر های خوبی برایتان دارم از جمله اینکه پارک های منطقه ای روز دوشنبه باز خواهد شد. می توانید برای قدم زدم، دویدن، استفاده از مناظر پارک و دیدن پرندگان به پارک بروید. پارک های زیادی هستند که می توانید از آن استفاده کنید و به فعالیت های بیرون از خانه بپردازید ولی توجه کنید که هنوز محدودیت هایی وجود دارد.
....

Most viewed topics today