یکی دزدو بگیره!!!

Submitted by elham on ش., 07/14/2018 - 23:22

یکی از سه متهم پرونده ثامن الحجج متواری شد
ایران > قوای سه‌گانه - همشهری آنلاین:
سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران از متواری شدن یکی از سه متهم پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج خبر داد.
محسن افتخاری در گفت‌وگو با ایرنا درباره آخرین وضعیت پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج اظهار داشت: جلسات دادگاه در حال برگزاری و تا کنون نیز چندین جلسه برگزار شده است.

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران در پاسخ به این سئوال که دادگاه رسیدگی به این پرونده چند جلسه دیگر برگزار می‌شود، افزود: این موضوع قابل پیش‌بینی نیست و بستگی به نظر قاضی پرونده و هیات قضایی دارد.

افتخاری در پاسخ به سوال دیگری در خصوص تعداد متهمان پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج گفت: این پرونده سه متهم دارد که یکی از آنها فعلاً متواری شده است.

آن طور که پیشتر غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران گفته، حجم مالی پرونده شرکت تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج، چیزی حدود 12 هزار میلیارد تومان است که بخش زیادی از سپرده‌های مردم با تعیین بانک عامل، پرداخت شده و بخشی نیز باقی مانده است.

این پرونده 360 شاکی دارد و تا کنون نیز هفت جلسه رسیدگی به آن در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری برگزار شده است.

متهم اصلی ثبت سفارش غیرقانونی خودرو متواری است
نادرقاضی‌پور که پیش از این از دست داشتن فردی به نام «خ» در جریان واردات خودروهای لوکس خبر‌ داده‌بود، امروز اعلام کرد که این فرد که از منصوبان وزیر صنعت سابق بوده متواری است و دستگیر نشده ‌است.تا کنون سه نفر از متهمان پرونده واردات خودرو دستگیر شده‌اند اما یکی از آنها همچنان متواری است. در مصاحبه‌ای گفتم که یکی از معاونان وزیر صنعت آقای «خ» را ادمین سایت قرار داده بود و او در قبال گرفتن مبالغی، قسمت ثبت سفارش‌ها را باز کرده بود. البته معاون وزیر در این رابطه بی‌تقصیر است و از نیت آقای «خ» خبر نداشته است.

درود
الآن الهام خانم اوضاع اینقدر خرابه که کسی به فکر دزدا نیست.فقط فکر این هستن که نون و آب به مردم برسه.
با این وضع گرونی و بی آبی دیگه دزدگیری را فراموش کنید.
ولی ممنونم از اطلاع رسانی از این دزدی در مورد خودرو بی اطلاع بودم.

سلام امیر خان، والا من یادمه تازه ازدواج کرده بودم تو ایران می خواستم یه وام ازدواج بگیرم اینقدر بهم گفتند اینجا رو امضا کن اونجا رو امضا کن.بعدش گفتن ضامن بیار و ببر که کلا من منصرف شدم و دیدم اعصاب این مسخره بازی ها رو ندارم.حالا چه جوریه که میلیارد میلیارد می دزندن گوش تا گوش خبر نمیشه بعدش طرف متواری میشه بعدش میان میگن ببخشید مرغ از قفس پرید.خب این بزرگترین اشکال مدیریتی این مملکت هست که می دزدند و فرار می کنند .خب شما ها که اونجا مملکت داری می کنید چکاره اید پس؟!
امیر خان می تونن دزد رو بگیرن ولی نمیخان بگیرن چون به صرفشون نیست.خواهش می کنم دزدی در مورد خودرو های لوکس الان دو هفته ای هست که مطرحه متاسفانه.

متهم اصلی ثبت سفارش خودروهای خارجی فرار کرد
ایران > قوای سه‌گانه - همشهری آنلانی:
نادرقاضی‌پور گفت: تا کنون سه نفر از متهمان پرونده واردات خودرو دستگیر شده‌اند اما یکی از آنها همچنان متواری است.
به گزارش انتخاب نماينده اروميه با اعلام اين خبر افزود: در مصاحبه‌ای گفتم که یکی از معاونان وزیر صنعت آقای «خ» را ادمین سایت قرار داده بود و او در قبال گرفتن مبالغی، قسمت ثبت سفارش‌ها را باز کرده بود. البته معاون وزیر در این رابطه بی‌تقصیر است و از نیت آقای «خ» خبر نداشته است.

او در توضیح اینکه یکی از رسانه‌ها اعلام کرده آقای «خ» در این پرونده حضور ندارد، تاکید کرد: این اخبار به این خاطر است که این فرد اکنون متواری است و دستگیر نشده است.

قاضی پور افزود: زمانی من گفتم در این کشور، دکل گم شده و می‌گفتند مگر می‌شود دکل گم شود؟ در برهه‌ای گفتم باید در تنگه هرمز از کشتی‌هایی که عبور و مرور می‌کنند عوارض و گمرک بگیریم که در رسانه‌شان اعلام کرد نادر قاضی‌پور فرمانده کل قوا شده و حکم می‌دهد ولی اکنون 18 کشور خارجی اعلام کردند که ایران می‌تواند از این کشتی‌ها گمرک و عوارض بگیرد.

Most viewed topics today