چگونه مردان را عاشق کنیم ؟قسمت پنجم

Submitted by jila on پ., 03/29/2012 - 18:34
انجمن‌ها

  من خود کشی را دو بار تجربه کرده ام.این سخن را یک دختر جذاب بیست و هفت ساله می گوید.من به او گفتم که بدون او نمی توانم زندگی کنم و یک بطری کامل آسپرین را خوردم.من برای یک روز خوابیدم و وقتی بیدار شدم او کنارمن نبود.البته من هدفم این نبود که خودم را بکشم فقط می خواستم او با ترک کردن من احساس گناه کند.
  بسیاری از زنان دست به خودکشی می زنند تا اینکه توجه یک مرد را جلب کنند.البته ممکن است بعضی اوقات موثر واقع شود.بعضی زنان به این طریق می میرند و بعضی دیگر مرد را بدست می آورند البته برای مدت کوتاهی.
  هیچ مردی حاضرنیست با زنی که دست به خودکشی زده است متعهد به زندگی شود.خودکشی معمولاً سعی می کند حس ترحم او را برانگیزد تا زمانی که وی موقعیت فرار از آن زن را پیدا کند.این قضیه در مورد حاملگی ساختگی یا واقعی حقیقت دارد.بخصوص در این دنیا که به راحتی می توان به هر رابطه ای پایان داد.

حاملگی

من به دروغ گفتم که حامله ام.این جمله را یک زن سی ساله زیبا و باهوش که منشی یک دکتر بود به من گفت.این بسیار وحشتناک بود زیرا آنچه که او می خواست من انجام دهم این بود که من هر چه سریع تر سقط جنین انجام دهم .او به من پول داد که این کار را انجام دهم به جای این که به من پیشنهاد ازدواج دهد یا اینکه حتی با من بیاید تا اینکه سقط جنین انجام دهم.

رشوه

زن سی و یک ساله ای که صاحب یک مغازه لوازم آرایشی  بود به من گفت که به مرد مورد نظرش پول می داده است.هزاران هزار دلار و شاید ده هزار دلار در طی سالها به وی داده است.از آنجا که من می دانستم آرزوی او این است که ثروتمند شود من می خواستم او را از نظر مالی پایبند کنم.و او به من می گفت که می خواهد برای زندگی آینده مان پس انداز کند.او تمام پول مرا با خود برد ولی آنچه که من می خواستم انجام نداد.من می خواستم که عاشق من باشد و با من ازدواج کند.او با زن دیگری رفت و هم اکنون من از وی شکایت کرده ام مبنی بر بنگاه معاملات ملکی که با پول من خریده است.وقتی که او مرا ترک کرد به من گفت که من عاشق پول بودم و نه عاشق تو.

حسادت

چه کسی سعی نکرده است که مرد خود را حسود نکند؟از حیله ساده لوحانه گل فرستادن برای خود و وانمود کردن که مرد دیگری فرستاده است تا اینکه وقتی با او هستید به دوست خود بسپارید که به  شما تلفن کند و وانمود کنید که مرد دیگری بوده است تا نقشه های پیچیده دیگر همه برای حسود کردن مردان می باشد.حسود کردن بسیار خطرناک است نتیجه معکوس دارد.زنی با من در این باره که چگونه تلاش کرده است حس حسادت  مرد مورد نظر خود را بر انگیزد صحبت کرد و وی گفت که به جای بدست آوردن وی چگونه او را از دست داده است.
  من فهمیدم که او به دنبال زن دیگری است و من از  حسادت دیوانه شدم.من می خواستم که آن وی را نابود کنم و مرد خود را پس بگیرم.من به هیچ چیز به جز این که همیشه عشق ورزی آنان در ذهنم بود فکر نمی کردم و این مرا به جنون کشانید.
  من سعی کردم که مرد مورد علاقه ام را نسبت به خودم حسود کنم و به خاطر همین خوش تیپ ترین مردی که می توانستم پیدا کردم و وجود او را علنی ساختم.سپس او به این طرز فکر رسید که اگر من می توانم با هرکس رابطه برقرار کنم پس او هم می تواند.
   مطمئناٌ من به او دروغ گفته بودم ولی برای او اصلاٌ مهم نبود

با تشکر

 

Most viewed topics today