چگونه مردان را عاشق کنیم ؟قسمت دهم

Submitted by jila on پ., 03/29/2012 - 18:56
انجمن‌ها

طرح شخصی مرد مورد نظر شما
از اینجا به بعد شما باید طرح عشق را همانطوری که اینجا ارائه می شود دنبال کنید و برای این کار باید هر آنچه که تا کنون راجع به عاشق کردن مردان یاد گرفته اید فراموش کنید.طرح عشق قدم به قدم شما را راهنمایی می کند.
  با پیروی از طرح عشق شما به یقین موفق خواهید بود همانطور که کسانی که قبل از شما این الگو را پیروی کردند موفق شدند.هیچ کس در عاشق کردن مردان با پیروی از این طرح شکست نخورده است. هشدار من اینست که باید مراقب باشید که این "طرح عشق" در مورد چه مردی استفاده می کنید.شما می توانید با استفاده از این طرح با مردی که به اشتباه در عشق با شما درگیر شده است خاتمه دهید."طرح شخصی عشق" به شما کمک می کند که مردی که مناسب شماست بیابید.

  مراقب باشید که شما به طور حتم وسوسه می شوید همانند روش های گذشته خود عمل کنید.تلفن های پی در پی و بدون وقفه,حرف و سخن های نسنجیده و بدون تفکر,قلب و بدن خود را ایثار وی می کنید و به خود اجازه می دهید که در دام کسی بیفتید که یک شرور به تمام معناست و انتظار دارید که طرح عشق شما را از این ورطه خلاص کند.

 نیازهای شما
شما چه به تجزیه تحلیل مرد مورد نظر خود پرداخته باشید یا نپرداخته باشید,به نوع خاصی از مرد نیازمند هستید.هرچه که سن شما بیشتر باشد خواسته های شما در مورد شخصی مد نظر به احتمال بیشتر خواهد شد.آیا شما حقیقتاٌ میدانید که چه چیزی را از یک مرد می خواهید؟طرح مرد به شما کمک می کند که دریابید که  چه چیزی برای شما در مورد یک مرد مهم است.
  طرح مرد مدلی است که شما در مورد مرد آرزوهایتان خواهید نوشت.این طرح بازنگری می شود و شما در مورد آن تفکر خواهید کرد اما من از شما می خواهم که شما در ابتدا با انگیزه صادقانه آغازگر باشید .به این موضوع اهمیت ندهید اگر آنها در ابتدا آن چیزی نیستند که شما می خواهید و یا اینکه درست برعکس آن چیزی هستند که شما می خواهید.آنها همان چیزی می شوند که شما می خواهید فقط ابتدای کار مهم است.خجالت نکشید.توجه داشته باشید که طرح مرد تنها مختص شماست و مانند یکی ازمواردی است که در دفترچه یادداشت خود می گذارید.

تصویر پردازی
  بهترین راه برای تصور مردی که مورد نظر شماست اینست که فکر کنید با او زندگی می کنید. اما باید این تصورات را به رشته تحریر درآورید و بر روی صفحه ای بنویسید.توصیف شما از مردی که مد نظر شماست می تواند در حد پر کردن یک فرم ساده باشد و می تواند مانند یک مقاله عمیق و طولانی باشد.

با تشکر
 

Most viewed topics today