پلیس حادثه ی یانگ و فینچ چه کسی بود؟!

Submitted by ali on س., 04/24/2018 - 18:02

بعد از شنیدن اخبار ناگوار تصادف عمدی اتومبیل با ۲۵ عابر پیاده و قتل ۱۰ نفر انسان بیگناه و جراحت وخیم ۱۵ نفر دیگر، توجه همه اول به قاتل معطوف شد که قاتل کیست و بعد
از آن همگی از پلیس تقدیر کردند که چقدر در ایفای نقش خود موفق بوده است .
این پلیس بدون خشونت و با صبر و هوشیاری قاتل را مهار کرد و بدون اینکه قطره ای خون از دماغ قاتل بیاید خیلی حرفه ای قاتل را دستبند زده تحویل اداره ی پلیس داد.

ولی این پلیس کیست؟!

این پلیس نامش کن لم Ken Lam می باشد.
و اصالتا اهل هنگ کنگ است. وی به مدت ده سال در بل کانادا به عنوان تکنسین کامپیوتر مشغول به کار بوده است و بعد از آن وارد کار پلیس می شود و ده سال است که در این کار سابقه دارد. پدر وی نیز پلیس بوده است و بازنشسته شده است.
این پلیس ۴۳ ساله می باشد.لازم به ذکر است که قاتل مدام وی را تهدید به مرگ می کرده است ولی وی تعادل خود را از دست نمی دهد و قاتل بارها به پلیس می گوید مرا بکش ولی باز وی طميأنینه می کند و از قتل او خودداری می کند.قاتل به طرف پلیس می آید و به او اصرار می کند که مرا بکش و اسلحه را به سوی پلیس می گیرد تا او را مجبور کند ولی این پلیس کارکشته از کشتن وی امتناع می کند.در این لحظه ی حساس دیگر پلیس ها باید به یاری او بشتابند ولی آیا شما پلیس دیگری به غیر از او دیدید؟!
والدین این پلیس ۴۰ سال پیش به تورنتو مهاجرت می کنند و این پلیس در کانادا به دنیا می آید.
این پلیس الگوی بسیار موفق برای دیگر افراد پلیس می باشد و جامعه ی چینی به این پلیس می بالد.
نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید؟
مقایسه کنید پلیس ایرانی، کانادایی را با این پلیس؟
جامعه تنها با ابراز نظرهای شما شهروندان رشد می کند.

سلام دوستان، خب علی آقا اگر پلیس این قاتل جانی رو میکشت بهتر نبود؟ حالا من و شما باید پول بدیم تا آقا توزندان واسه خودش خوش باشه. ده سال بعدم میاد بیرون اسمشو عوض می کنه یه سری آدم دیگه رو میکشه.آخه اینم شد قانون؟!!!
زندان که واسه اینا هتله. هم تلویزیون دارن هم کامپیوتر دارن، غذا، ورزش همه چی
من و شما باید بریم ساعتی ۱۲ دلار کار کنیم مالیات بدیم اون تو زندان خوش باشه
بابا اینجا کجاست ما دیگه پاشدیم اومدیم؟
عزت زیاد

این چینی ها فیلم های جکی چان زیاد می بینن بعدش جو گیر میشن قهرمان بازی درمیارن.داداش می کشتیش مارو از شر مالیات کیف و عیشش تو زندون خلاص می کردی برادر من.
شاهرخ خان درست میگه والا زندان که نیست هتله

ببخشید ولی همه چیز پوله؟ اون حس انساندوستی و کمک به انسان ها کجا رفته؟ البته خداروشکر این پلیس خیلی با شرافت بود و کارش رو درست انجام داد. حالا اگر زندان جای خوبیه واسه تبهکاران این دلیل نمیشه که پلیس بخاد در انجام وظیفه ی خود کوتاهی کنه بلکه این دولتمردان کانادا هستند که باید در مورد قوانین جرم و زندان تجدید نظر کنند.
روز خوبی داشته باشید

Most viewed topics today