انتقام «حرفه ای» زن ایرانی، از مرد سوئدی دارای رابطه با ۲۳ زن دیگر

Submitted by مهناز on س., 01/30/2018 - 22:40

استکهلمیان – ناهید زن ایرانی ساکن استکهلم با آندرش مرد سوئدی از طریق یک وب سایت دوست یابی آشنا می شود. تنیس باز جذاب و مهربان و دست و دل بازی که خیلی زود ناهید را دلباخته خودش می کند تا جایی که پس از مدتی آشنایی، این دو قرار و مدار یک زندگی مشترک آینده را با یکدیگر می گذارند.


روزی ناهید مشاهده می کند که زن دیگری کامنت بسیار عاشقانه ای را در زیر یکی از عکسهای آندرش در فیس بوک قرار داده است: «چه عکس قشنگی عشق من!»

ناهید با آن زن تماس می گیرد و آن زن با تعجب می گوید که ناهید چهارمین زنی است که در این رابطه با او تماس گرفته است و میپرسد که جریان چیست.

در نهایت مشخص می شود که آندرش با ۲۴ زن رابطه داشته و قرار زندگی مشترک در آینده گذاشته است. یکی از این زنان ناهید بانوی ایرانی است.

اما آندرش سوئدی نمی دانست که بزودی با جنس جدیدی آشنا خواهد شد، جنس زن ایرانی!


ناهید یکی از ۲۴ زن زندگی آندرش کسی نبود جز ناهید پرشون سروستانی فیلمساز سرشناس ایرانی-سوئدی.

خانم ناهید پرشون می گوید:
- از عصبانیت در حال منفجر شدن بودم، با خودم گفتم که آندرش خبر ندارد که این دفعه با یک فیلمساز طرف است!
اکران فیلم مستند «آندرش، من و ۲۳ زن دیگر او» بزودی در سینماهای سوئد
خانم ناهید پرشون بجای انتقام های کلاسیک و البته مجرمانه ای از قبیل بریدن عضو مقصر مرد خیانتکار، فکر بکری می کند و از تخصص و حرفه خود مدد می جوید. شلیک با سلاح برنده ای بنام دوربین فیلمبرداری و ساختن فیلمی مستنند در مورد آندرش و ۲۳ زن دیگر زندگی او.

خانم پرشون می گوید:
- آشنایی های اینترنتی مرتبا گسترده تر می شود و مورد سوء استفاده های بسیار قرار می گیرد. هدف من برجسته نمودن این پدیده بود. اما زمانی که شروع به فیلمبرداری از آندرش کردم احساسم نسبت به او برگشت. این فیلم تبدیل به پروسه ای طولانی شد. حدود شش ماه است که فیلمرداری کرده ام و اکنون تلاشهای آندرش را برای تغییر روش زندگی دنبال میکنم.


فیلم مستند «آندرش، من و ۲۳ زن دیگر او» یا
Anders, jag och hans 23 andra kvinnor
در ماه مه ۲۰۱۸ ابتدا در سینماهای سوئد و سپس در سطح بین المللی بر روی پرده اکران خواهد رفت.

ناهید پرشون تاکنون جوایز ملی و بین المللی متعددی را نصیب خود کرده است. او. از جمله ساخت فیلم مستند «ملکه و من» از زندگی شهبانو فرح پهلوی را در کارنامه خود دارد. «خود فروشی در پس حجاب» در رابطه با پدیده خودفروشی در ایران از دیگر فیلمهای مستند مشهور این فیلمساز ایرانی- سوئدی است.

والا ما تا جایی که شنیده بودیم، میگفتن مردای سوئدی و زن های ایرانی خیلی با هم جور درمیان حالا شانس این ناهید خانم اینجوری از آب دراومد!
خدا شانس بده فقط.

Most viewed topics today