تورنتو به تازگی اعلام کرد این هفت پروژه آپارتمانی در حال ساخت ۲۶۴۴ واحد مسکن استیجاری ارزان می باشد

Submitted on س., 11/14/2023 - 21:22

از آنجایی که تورنتو خواستار بودجه بیشتر است، مقامات فدرال اعلام کردند که برای ساخت ۲۶۴۴ واحد اجاره ای در هفت پروژه جدید املاک و مستغلات در تورنتو، ۱/۲ میلیارد دلار وام با بهره کم تامین خواهند کرد.

دولت فدرال روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این وام‌ها از طریق برنامه مالی ساخت و سازهای آپارتمان های استیجاری اجاره‌ای داده شده است.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، کریستیا فریلند معاون نخست وزیر در بیانیه ای گفت: "هر کانادایی لایق خانه ای امن است و با سرمایه گذاری امروز در برنامه تامین مالی ساخت و ساز اجاره ای، دولت ما اقدامات مشخصی را برای کمک به تورنتونی ها انجام می دهد تا آنچه را که نیاز دارند، یعنی مسکن اجاره ای دریافت کنند."

ما به انجام هر کاری که بتوانیم برای مقرون به صرفه کردن مسکن برای کانادایی ها ادامه خواهیم داد.»

دولت گفت که این وام ها هفت پروژه را تامین مالی کرده است که عبارتند از:

855 rental units: 373 Front St. E.
484 rental units: 94 Eastdale Ave.
389 rental units: 55 Broadway Ave.
390 rental units: 325 Moriyama Dr.
233 rental units: 1555 Queen St. E.
225 rental units: 610 Martin Grove Rd.
68 rental units: 650 Kingston Rd.

چند هفته پیش، شهر تورنتو طرح جدیدی را برای تسریع در ساخت مسکن ارزان قیمت اعلام کرد، طرحی که برای تحقق آن نیازمند میلیاردها دلار بودجه و وام از سوی دولت های فدرال و استانی است.

هفته گذشته، اعضای شورای شهر به این طرح رای مثبت دادند که هدف تورنتو برای ساخت 65000 واحد جدید مسکن با محدودیت اجاره تا سال ۲۰۳۰ را پیش می برد.

در یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر سه شنبه، شهردار تورنتو، اولیویا چاو، گفت که ساخت مسکن های اجاره ای جدید امیدی را برای تورنتونی ها به ارمغان می آورد، به ویژه در زمانی که اجاره بها در این شهر آنقدر گران است که غذای رایگان از بانک های مواد غذایی با کمبود مواجه است.

زو گفت: «زیرا پس از پرداخت کرایه، پول کافی برای خرید غذای کافی ندارند.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز