قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ | تداوم صعود قیمت‌ها

Submitted on ی., 01/31/2021 - 19:04

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۹/۱۱/۱۲| تداوم صعود قیمت‌ها
قیمت دلار امروز افزایش را تجربه کرد و به ۲۴,۴۵۰ (بیست و چهار هزار و چهارصد و پنجاه) تومان رسید. قیمت طلا و سکه هم افزایش یافت.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۱۰۱,۵۰۰ (یک میلیون و یکصد و یک هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۶۶ درصدی داشته است.
جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱,۱۰۱,۵۰۰ ۱۸,۳۰۰ ۱.۶۶ 16:04
۱,۰۸۳,۲۰۰ ۹,۹۰۰ ۰.۹۱ روز قبل
۱,۰۷۳,۳۰۰ ۹,۷۰۰ ۰.۹ ۳ روز پیش

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۱.۶۱ درصدی، از ۴,۶۹۲,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و نود و دو هزار) تومان به ۴,۷۶۹,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و شصت و نه هزار) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز
قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۴,۴۵۰ (بیست و چهار هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۶۱ درصدی داشته است.
جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار آزاد
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۴,۴۵۰ ۱۵۰ ۰.۶۱ 16:02
۲۴,۳۰۰ ۵۶۰ ۲.۳ روز قبل
۲۳,۷۴۰ ۴۰ ۰.۱۶ ۳ روز پیش

قیمت دلار در بازار متشکل امروز
دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۲.۳ درصدی، از ۲۳,۰۱۵ (بیست و سه هزار و پانزده ) تومان به ۲۳,۵۵۷ (بیست و سه هزار و پانصد و پنجاه و هفت ) تومان رسید.
جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار متشکل
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۳,۵۵۷ ۵۴۲ ۲.۳ 16:03
۲۳,۰۱۵ ۶۶۰ ۲.۸۶ روز قبل
۲۲,۳۵۵ ۱۲ ۰.۰۵ ۳ روز پیش

قیمت یورو در بازار آزاد امروز
در بازار امروز یورو در بازار آزاد نسبت به روز قبل ، با ۴۱۳ تومان افزایش، ۲۹,۹۲۰ (بیست و نه هزار و نهصد و بیست) تومان نرخ گذاری شد.
جدول قیمت ۳ روز اخیر یورو در بازار آزاد
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۹,۹۲۰ ۴۱۳ ۱.۳۸ 16:00
۲۹,۵۰۷ ۷۱۶ ۲.۴۲ روز قبل
۲۸,۷۹۱ -۳ -۰.۰۲ ۲ روز پیش

قیمت پوند امروز
پوند امروز با افزایش ۱.۳۸ درصدی، از ۳۳,۳۳۹ (سی و سه هزار و سیصد و سی و نه ) تومان به ۳۳,۸۰۶ (سی و سه هزار و هشتصد و شش ) تومان رسید.
جدول قیمت ۳ روز اخیر پوند
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۳۳,۸۰۶ ۴۶۷ ۱.۳۸ 16:00
۳۳,۳۳۹ ۷۹۹ ۲.۳۹ روز قبل
۳۲,۵۴۰ -۲۶ -۰.۰۸ ۲ روز پیش

قیمت درهم امارات (حواله) امروز
در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۷۰ تومان افزایش، ۶,۷۷۰ (شش هزار و هفتصد و هفتاد ) تومان نرخ گذاری شد.
جدول قیمت ۳ روز اخیر درهم امارات (حواله)
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۶,۷۷۰ ۷۰ ۱.۰۳ 16:03
۶,۷۰۰ ۱۰۰ ۱.۴۹ روز قبل
۶,۶۰۰ -۱۷۰ -۲.۵۸ ۳ روز پیش

آخرین نرخ لیر ترکیه
لیر ترکیه امروز با افزایش ۱.۱۹ درصدی، از ۳,۳۱۰ (سه هزار و سیصد و ده ) تومان به ۳,۳۵۰ (سه هزار و سیصد و پنجاه ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار استرالیا
همچنین دلار استرالیا با افزایش ۱.۴۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۹,۰۱۰ (نوزده هزار و ده ) تومان معامله شد.

قیمت دلار کانادا امروز
دلار کانادا در بازار داخلی هم ۱۹,۲۸۳ (نوزده هزار و دویست و هشتاد و سه ) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ سکه امامی
قیمت سکه امامی به 11,150,000 (یازده میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 2.24 درصدی داشته است.
جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۱,۱۵۰,۰۰۰ ۲۵۰,۰۰۰ ۲.۲۴ 16:02
۱۰,۹۰۰,۰۰۰ ۲۵۰,۰۰۰ ۲.۲۹ روز قبل
۱۰,۶۵۰,۰۰۰ ۵۰,۰۰۰ ۰.۴۶ ۳ روز پیش

قیمت نیم سکه امروز
نیم سکه، امروز به ۶,۲۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸ درصدی داشته است.
جدول قیمت ۳ روز اخیر نیم سکه
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۶,۲۰۰,۰۰۰ ۵۰,۰۰۰ ۰.۸ 11:37
۶,۱۵۰,۰۰۰ ۱۵۰,۰۰۰ ۲.۴۳ روز قبل
۶,۰۰۰,۰۰۰ ۰ ۰ ۳ روز پیش

قیمت ربع سکه امروز
ربع سکه امروز با افزایش ۱.۲۱ درصدی، از ۴,۰۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و پنجاه هزار) تومان به ۴,۱۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه گرمی
همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۲,۳۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد هزار) تومان معامله شد.

همتی: نرخ ارز به زیر ۲۰ هزار تومان می‌رسد
رییس کل بانک مرکزی گفت: بازار ارز با روند کاهشی روبرو می شود و جو روانی بازار گاه موجب تلاطم ارز می شود اما معتقدم نرخ دلار به زیر ۲۰ هزار تومان خواهد رسید.
همتی: نرخ ارز به زیر ۲۰ هزار تومان می‌رسد
عبدالناصر همتی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری گفت: تغییر در بازار ارز بیشتر روانی است و انتظارات بالا و پایین می شود. مسوولان باید در اظهارات خود مراقبت کنند و جو روانی بر بازار حاکم است که برگرفته از مسائل سیاسی و تحریم و مسائل خارجی است. انتظارات تعدیل و مثبت می شود و قیمت ارز به زیر ۲۰ هزار تومان هم خواهد رسید.

وی ادامه داد: نگران رشد نقدینگی بودیم و تلاش داریم رشد نقدینگی منطقی باشد. به سرکوب نرخ ارز اعتقادی ندارم، اما انتظارات تعدیل خواهد شد و نرخ ارز به زیر ۲۰ هزار تومان می‌رسد.

رییس کل بانک مرکزی اظهار کرد: پس از بازگشت از سفر شیراز به محض اطلاع از ماجرایی که برای بعضی از مهاجران و مشتریان شبکه بانکی در خصوص اخذ کد شهاب اتفاق افتاده بود، دستور تمدید مهلت یک ماهه به بانک ها ابلاغ شد. کد شهاب همان کد ملی ( اشخاص حقیقی) یا شناسه ملی( اشخاص حقوقی) و کد فراگیر( اتباع خارجی) است که براساس مصوبات شورای عالی مبارزه با پولشویی اخذ این کد اجباری است که افرادی که تراکنش بانکی دارند هویت شان نزد بانک ها روشن باشد.

همتی توضیح داد در خصوص قانون جدید چک در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ و کمیسیون اقتصادی توضیح دادیم که این قانون پیچیدگی هایی دارد. درحال حاضر شرایط ثبت ، تایید و انتقال چک را به صورت اختیاری فراهم کرده ایم که مردم آشنا شوند و از اوایل سال ۱۴۰۰ اجرای قانون الزامی خواهد شد.

وی اعلام کرد: بانک مرکزی نگران رشد نقدینگی است و تمام تلاش من در این مدت این بود که رشد نقدینگی منطقی باشد.

رییس بانک مرکزی عنوان کرد: فضای بازار سرمایه و ارز متاثر از فعل و انفعالات سیاسی است. اگر به منابع دسترسی پیدا کنیم قدرت بازارسازی بانک مرکزی افزایش خواهد یافت. من معتقد به سرکوب نرخ ارز نیستم، اما معنای این عدم تعدیل نرخ نیست.

همتی گفت: از جمله کسانی هستم که معتقدم دخالت بانک مرکزی در بازار باید هدفمند باشد. سال آینده با تعدیل نرخ و بهبود شرایط سیاسی به تورم هدف نزدیک خواهیم شد. البته توجه کنید که نمی توان به متغیرهای کلان اقتصادی به صورت منفرد نگاه کرد.

وی ادامه داد: قیمت گذاری تولیدات و کالاهای با دوام به نرخ ارز حساس است. مردم عزیز کشورمان بدانند که شرایط قبلی را گذرانده ایم و شرایط سخت قبلی تکرار نخواهد شد.

همتی یادآور شد: اینکه بانک مرکزی به دنبال افزایش نرخ ارز است به هیچ وجه صحیح نیست و تمام تلاش ما در بانک مرکزی تعدیل نرخ است.طی سال گذشته ۱۵ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی تامین کردیم که ۷ میلیارد دلار از آن از ذخایر بانک مرکزی بوده است. امسال نیز بخشی از نیازهای دولت را از ذخایر بانک مرکزی تامین کردیم.

منبع
donyaye eghtesad
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز