حل مشکل متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده | این هفته منتظر پیامک واریز وجه باشید

Submitted on Mon, 07/03/2023 - 08:43

به گزارش همشهری آنلاین، به‌دنبال حل مشکلات متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده (طرح‌های اجرایی سال گذشته توسط خودروسازان با روش قرعه‌کشی)، رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با تاکید بر حل مشکل متقاضیانی که خودرو خود را اسقاط کرده بودند، از ارسال پیامک برای آغاز فرآیند واریز وجه در هفته جاری برای مشتریان خبر داد.

طبق اعلام سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو)، مهران سالاریه، رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده اظهار کرد: تعدادی از متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که در قرعه‌کشی خودروسازان انتخاب شده و خودرو خود را اسقاط کرده بودند، به دلیل نقص سیستم ارتباطی شرکت‌های خودروساز با ستاد، با مشکل مواجه شده بودند؛ با تلاش‌های انجام شده در جهت حل مشکل این دسته از متقاضیان، نامه و اطلاعات آن‌ها به صورت غیرسیستمی برای خودروسازان ارسال شد.

وی تصریح کرد: عمده این مشکل درباره متقاضیان خودروهای ایران‌خودرو بوده است. بر اساس پیگیری ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده از شرکت‌های خودروساز و قول مساعد آن‌ها، پیامک واریز وجه این دسته از متقاضیان در هفته جاری برایشان ارسال خواهد شد.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده خاطرنشان کرد: اطلاعات سایر متقاضیان بر اساس رویه جاری به صورت سیستمی و برخط برای خودروسازان ارسال می‌شود.

روند تکمیل فرآیند ثبت‌نام برای منتخبان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بدین صورت تعریف شده که متقاضی ابتدا باید به سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی nnhk.ir مراجعه کرده و نسبت به انتخاب مرکز اسقاط مورد نظر خود اقدام کند؛ سپس به همراه خودرو و مدارک مربوطه به مرکز اسقاط انتخاب شده برای تحویل و اسقاط خودرو خود مراجعه کند. پس از آن، مراکز اسقاط مکلفند پس از اسقاط خودرو متقاضیان، ارزش لاشه خودرو فرسوده را به حساب مالکان خودروهای فرسوده واریز کنند تا مشتری برای ادامه واریز وجه به حساب شرکتی که خودروی جدید را برنده شده است، اقدام کند.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز