فاطمه گودرزی با انتشار عکس کودکی پسرش تولد او را تبریک گفت

Submitted on س., 08/10/2021 - 13:26

فاطمه گودرزی با انتشار تصویر جالبی از پسرش پویان تولد او را تبریک گفت

فاطمه گودرزی هنرپیشه مشهور زن ایرانی می باشد. او چند سال پیش با عبدالرضا گنجی ازدواج کرده و دارایدو فرزند به نام های پویان و آوا است. پسر خانم بازیگر مدتی است که با دریا مرادی دشت هنرپیشه جوانایرانی ازدواج کرده و متاهل است. به تازگی فاطمه گودرزی با انتشار تصویری در اینستاگرامش تولد پویان گنجی پسرشرا تبریک گفت. برای مشاهده پست جدید خانم بازیگر در نیک صالحی همراه ما باشید.

فاطمه گودرزی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

پویان جان تولدت برای من خیلی مبارکه چون اولین بار با توطعم مادری رو چشیدم وآرزو میکنم اگرمادری قصد داشت این طعم رو تجربه کنه با فرزندی مثل تو تجربه کنه چقدر شیرینه مادری کردن برایتو برای تو که قدردان تمام لحظات سخت بزرگ شدنت بودی خوشحالم که هستی بقول معروفوبزرگترا وقدیمیا پیرشی جوون 💜💜💜

پویان گنجی متولد ۱۹ مرداد سال ۱۳۶۷ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

پویان گنجی لیسانس بازیگری دارد و حالا که ازدواج کرده همسرش هم مثل خودش بازیگر است.

در یا خانواده ۴ نفره به دنیا آمده و مادرش فاطمه گودرزی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و پدرش همعبدالرضا گنجی بازیگر و کارگردان تئاتر است و یک خواهر به نام آوا دارد.

پویان گنجی در سال ۹۸ با دریا مرادی دشت ازدواج کرد. پویان درباره ازدواجش گفته است: من و دریا ۱۰سال بود که همدیگر را می شناختیم و با هم رفت و آمد داشتیم همین آشنایی باعث شد تا ما همهچیز را درباره همدیگر بدانیم و زمانی که تصمیم گرفتم از او خواستگاری کنم دیگر حرفی باقی نمانده بود.ما برای خواستگاری به خانه دریا رفتیم و مادرم بیشتر صحبت کرد و با مادر دریا همه چیز را گفتند وبعدهم خیلی زود ازدواج کردیم.

اینستاگرام فاطمه گودرزی

منبع
niksalehi
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز