عبدی: قهرمانی از آن پرسپولیس است | به دبل فکر می‌کنیم | تعویض من تاکتیکی بود

Submitted on Mon, 05/08/2023 - 09:06

محمد زارعی -  مهدی عبدی در گفت‌وگویی با همشهری آنلاین شرکت کرد و درباره وضعیت خودش و پرسپولیس در روزهای پایانی فصل جاری سخن گفت.

بازی خیلی سختی بود. حریف خیلی خوب دفاع می‌کرد، اما خوشبختانه با تلاش بچه‌ها توانستیم سه امتیاز را برای خود کنیم و یک گام دیگر به سمت قهرمانی برداریم. البته هنوز کار تمام نشده است و دو فینال دیگر داریم و باید با تمام توان در این دو هفته مقابل گل‌گهر و نساجی ظاهر شویم تا جام قهرمانی را کسب و تقدیم هواداران کنیم.

 صحبتی در این ارتباط ندارم، اما تا انجا که مطلع شدم در گذشته هم مشابه این موضوع برای استقلال هم وجود داشته است.

تعویض دقیقه ۹۱ کاملا یک تعویض تاکتیکی بود. طبیعی است وقتی با یک گل از حریف جلو هستید، در دقیقه ۹۰ یک مدافع اضافه کنید تا به دفاع تیمی کمک کند. در آن لحظه مربیان تشخیص دادند به جای منِ مهاجم، یک مدافع وارد زمین شود و اصلا موضوع غیر عادی نبود.

در کل چه فیکس بازی کنم یا ذخیره باشم، تمام تلاشم را می‌کنم برای تیم موثر بازی کنم. در زمین هر چیزی که مربیان می‌گویند، اجرا کنم. الان هم خوشحالم تیم موفق شده و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. تنها چیزی که فکر می‌کنم این است که تیم موفق شود و قهرمان شویم. بعد از آن به موفقیت‌های شخصی فکر می‌کنم. مطمئن باشید با توکل به خدا و تلاش، حقم را از فوتبال می‌گیرم.»

 چند هفته قبل در جام حذفی مقابل این تیم بازی کردیم  و شناخت کافی را از گل گهر داریم، ولی موضوع مهم این است که این، آخرین بازی ما در ورزشگاه آزادی است. هواداران هم به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم با یک برد شیرین آن‌ها را بدرقه کنیم. چه بسا با عدم نتیجه‌گیری سپاهان در بازی همزمان بتوانیم جشن قهرمانی را برگزار کنیم. البته به خوبی می‌دانیم بازی فوق العاده سختی داریم، اما انشاءالله با تدابیر کادرفنی و تلاش بچه‌ها سه امتیاز را برای خود می‌کنیم.

چرا که نه!؟ صددرصد به دبل هم فکر می‌کنیم، اما در حال حاضر تمام فکر و ذهن ما دو بازی باقی مانده لیگ است. انشاءالله بعد از آنکه عنوان قهرمانی لیگ را کسب کردیم به فکر جام حذفی هم خواهیم بود.

واقعا کیفیت لیگ خیلی بالا است و رقابت برای قهرمانی کاملا این موضوع را نشان می‌دهد که چه سطحی از بازی‌ها را شاهد هستیم. امیدوارم در همین دو بازی هم رقابت سالمی را شاهد باشیم تا حقی از تیمی خورده نشود و حق به حقدار برسد.

بله استقلال در این فصل تیم خوبی بود، اما درسه بازی اخیر امتیازاتی را از دست داد که از کورس عقب افتاد.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز