افزایش قیمت بنزین به بزرگترین مشکل اقتصادی کانادایی ها تبدیل شده است حتی سخت تر از مسکن

Submitted on چ., 11/03/2021 - 20:54

اخیراً بسیاری از ساکنان دریافته‌اند که قیمت‌های کانادا و قیمت نفت نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است. یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که کانادایی ها بر این باورند که این مشکل به بزرگترین مشکل اقتصادی زندگی تبدیل شده است حتی جدی تر از مشکلاتی مانند خرید خانه یا اجاره خانه!

بر اساس این نظرسنجی که توسط Leger بین 22 و 24 اکتبر انجام شد، زمانی که 1512 کانادایی به این سؤال پاسخ دادند که کدام عوامل اقتصادی در زندگی شان بیشترین تأثیر را دارد، 56 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اخیراً افزایش بنزین برای آنها بزرگترین دردسر شده است.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، در این میان، 34 درصد از کانادایی ها معتقدند که قیمت های بالای اخیر جدی ترین تأثیر را بر زندگی آنها داشته است؛ 22 درصد از پاسخ دهندگان کانادایی گفتند که قیمت بالای بنزین بیشترین تأثیر را دارد.

16 درصد از کانادایی ها پاسخ دادند که عدم قطعیت ناشی از اپیدمی ویروس کوید ۱۹، دردسرهای زیادی ایجاد کرده است.

15 درصد از کانادایی‌های مورد بررسی گفتند که هزینه‌های بالاتر مسکن، افزایش اجاره بها و سایر مسائل تأثیر جدی بر زندگی روزمره آنها داشته است.

در عین حال، از نتایج نظرسنجی می توان دریافت که کمتر از 5 درصد از مردم بر این باورند که تامین ناکافی مواد غذایی و نیروی انسانی ناکافی در صنعت خدمات بر آنها تأثیر منفی داشته است.

اخیراً بحث افزایش هزینه های زندگی در کانادا مطرح شده است. قیمت رستوران ها و قیمت سوپرمارکت ها افزایش یافته است و قیمت بنزین اخیراً در مکان هایی مانند بریتیش کلمبیا و انتاریو بارها از قیمت های تاریخی فراتر رفته است.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز