افشاگری بزرگ علی دایی | صلاحیتم تایید نشد!

Submitted on ی., 02/09/2020 - 10:25

علی دایی گفت: نهادهایی که باید صلاحیت من را تایید کنند، نهادهای اطلاعاتی رسمی کشور هستند.

علی دایی در کنار امیر قلعه‌نویی به عنوان دو گزینه نهایی فدراسیون فوتبال برای نیمکت تیم ملی معرفی می‌شدند، اما نهایتا در کمال شگفتی این نیمکت به دراگان اسکوچیچ رسید؛ انتخابی که در حال حاضر با انتقاد گسترده بسیاری از پیشکسوتان، رسانه‌ها و اهالی فوتبال ایران مواجه شده است.

حالا اما علی دایی در گفتگوی تازه‌اش با خبرگزاری ایسنا نه‌تنها همین انتقادات را تکرار کرده، بلکه رسما از دلیل عدم انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی پرده برداشته است. شهریار عقیده دارد صلاحیت او به این منظور از سوی حراست وزارت ورزش تایید نشده!

دایی در این مورد گفت: «وقتی صلاحیت فردی مثل من را حراست رد می‌کند و نمی‌خواهند من در تیم ملی باشم، دیگر نمی‌دانم چه بگویم. البته دلایل این رد صلاحیت را خودم می‌دانم. چند نفر از اعضای هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال با من صحبت کرده بودند اما توافقی نکردیم. البته مخالف اصلی حضور من در تیم ملی، وزارت ورزش بود. نهادهایی که باید صلاحیت من را تایید کنند، نهادهای اطلاعاتی رسمی کشور هستند که از فدراسیون فوتبال می‌خواهم از این نهادها صلاحیت من را بگیرند. این مسایل دخیل نیست بلکه مسایل پشت پرده وجود دارد.»

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز