یک شانس بزرگ برای صاحبخانه ! خانه ی قدیمی را ۷۰۰ هزار دلار خرید، دوباره سازی کرد و سه برابر قیمت اولیه فروخت !

Submitted on پ., 07/25/2019 - 16:09

در تورنتو و جی تی ای، سازندگان و خریداران باهوش، خانه های قدیمی را با قیمت پایین می خرند. دوباره سازی می کنند و با خوش شانسی دوباره می فروشند. ولی این صاحبخانه حقیقتاً خیلی خوش شانس بوده است زیرا که خانه را ارزان خریده است و سه برابر قیمت فروخته است.

بنا بر جدیدترین گزارش ها از تورنتو استار، آدرس این خانه ی قدیمی و بعد از دوباره سازی این می باشد: Jerome St in the High Park area of ​​Toronto اگر شما بروید و الآن این خانه را ببینید، شما با تصویر خانه ی زیر روبرو می شوید:

شما این خانه را چند فروختید؟ بیش از ۲ میلیون دلار! قیمت دقیق خانه ۲۲۴۸۸۰۰ دلار می باشد.

جزئیات فروش این خانه: بنا بر اطلاعات ثبت شده ی ملک، صاحب جدید خانه ۷۰۰۰۰۰ دلار بعد از اینکه خانه را خرید خرج کرد و زمان خرید زمان اوج قیمت خانه در تورنتو نبود. زمان خرید ماه آپریل سال ۲۰۱۸ بود و زمانی بود که قیمت خانه برای مدتی افت کرده بود.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، البته این خانه ی قدیمی تاریخ باستانی نیز دارد. این خانه در سال ۱۹۰۵ ساخته شد اما این خانه در سایت میراث فرهنگی لیست شده بود ولی من مجبور بودم آن را بفروشم. در زمان لیست شدن این خانه، ساکنان منطقه تمایلی به تخریب این خانه ی تاریخی با معماری منحصر فرد نداشتند.

این خانه، «Terracotta house» نام دارد و روزنامه ی انگلیسی "NOW" در تورنتو معرفی خاصی برای این خانه دارد که «گنجینه ی پنهان تورنتو» نام گرفته است.

مشاور املاک مسئول فروش این خانه گفت بعد از اینکه صاحب جدید خانه این خانه را خرید، فهمید که این خانه برای مدت طولانی تعمیر نشده است و قابل سکونت نمی باشد. بنا بر این تصمیم به دوباره سازی خانه گرفت و خانه ای جدید با استایل و شکل جدید ساخت.

مشاور املاک این خانه توضیحی نداد که این خانه میراث معماری به شمار می آید. این مشاور املاک همچنین توضیح نداد که این خانه قابل ساخت و ساز نیست. شهرداری تورنتو این خانه را محافظت نکرد، ساکنان این منطقه از خانه حفاظت نکردند و خریدار جدید نیز قدر این خانه را ندانست و آن را خراب کرد و دوباره از نو ساخت.

مقامات شهرداری اعلام کردند که اگرچه این خانه مورد حمایت آنهاست و این خانه اثر برجسته ی تاریخی و معماری به حساب می آید ولی این خانه روز به روز در حال تخریب است و دولت برای نگهداری آن هزینه ای نمی پردازد، بنا بر این چاره ی دیگری نیست....

از نقطه نظر مشاور املاک، صاحب این خانه سلطان شانس به حساب می آید و کسی نفهمید چرا؟!
تورنتوپرشنز

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز