گرانترین خانه های منطقه ی یورک، بین۴۰ تا ۵۰۰ هزار دلار زیر قیمت به فروش می روند

Submitted on پ., 01/10/2019 - 14:35

وبسایت Zoocasa این خبر را منتشر کرد که در دسامبر سال ۲۰۱۸ گرانقیمت ترین خانه ی فروخته شده در منطقه ی گرانقیمت یورک با قیمت ۵/۵ میلیون دلار به فروش رفته است. این خانه ی مجلل بر فراز Schomberg in the King Township واقع شده است و مساحتی ۸۰ هکتاری دارد. قیمت اصلی این خانه ۶ میلیون دلار بود ولی با قیمت ۵/۵ میلیون دلار فروخته شد.

به گزارش تورنتوپرشنز، با توجه به آگهی فروش این خانه ۵ خوابه می باشد و دارای ۶ حمام و دستشویی است. این خانه چشم انداز استخردر محوطه ی ۵ هکتاری دارد. این خانه یک آشپزخانه ی زیبا و سوییت مهمان دارد و دارای گاراژ و انبار نیز می باشد.این خانه ی مجلل دارای محوطه ی پرورش اسب است و به دیگر امکانات مجهز می باشد.

دومین خانه ی مجلل در منطقه ی Wangshi قرار دارد. قیمت فروش خانه ۴/۸ میلیون دلار بود که با قیمت ۴/۳۹ میلیون دلار به فروش رفت و صاحبخانه، خانه را ۴۱۰۰۰۰ دلار زیر قیمت فروخت. مساحت این خانه ۱۱۵۰۰ متر مربع است که در یک محوطی ی بسیار بزرگ واقع است که به زمین گلف متصل می شود (Kleinburg Golf and Country Club).

خانه گرانقیمت سوم درمارکهام واقع است. قیمت این خانه ۴ میلیون دلار است که به قیمت ۳/۵ میلیون دلار فروخته شد. که صاحب این خانه نیز خانه اش را ۵۰۰ هزار دلار زیر قیمت فروخت. این خانه ی ۶۴۰۰ متر مربعی نیز خانه ی مجلل به حساب می آید که دارای ۵ اطاق خواب است که استخر آب گرم و همچنین آشپزخانه ای دلپذیر دارد.

ارزان ترین خانه در منطقه ی یورک در دسامبر گذشته در خیابان Georgina Pefferlaw قرار دارد که بنگلویی تمام آجر با حیاط حصارکشی شده و کفپوش بزرگ چوبی در حیاط می باشد. قیمت این خانه ۳۰۰ هزار دلار برای فروش اعلام شده بود ولی با قیمت ۲۵۰ هزار دلار فروخته شد.

دومین خانه ی ارزان قیمت یک خوابه در منطقه ی ریچموندهیل در منطقه ی گرانقیمت قرار دارد که دارای بالکنی و دن باز می باشد. خانه ی دیگر در Georgina که ویلایی دوخوابه برای تعطیلات می باشد و تنها چند قدم تا Lake Simcoe فاصله دارد و با قیمت ۳۱۵ هزار دلار فروخته شد در حالیکه قیمت فروش اولیه ۳۳۹۹۰۰ هزار دلار تعیین شده بود.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز