کانادایی ها نگران پس انداز زمان بازنشستگی خود هستند

Submitted on س., 01/15/2019 - 20:13

برخلاف اقتصاد و وضعیت استخدام خوب در سال های اخیر، نظرسنجی سالانه که توسط شرکت Polla Strategic Insights منتشر شد، نشان می دهد که بسیاری از کانادایی ها نگران هستند در حالی که ۴۴ درصد کانادایی ها نگرشی مثبت دارند. درآمد خانوار رشد چشمگیری نداشته است و درآمد در حد تقریبا ناکافی است.

این نظرسنجی توسط رویال بانک کانادا انجام شده که شرکت Ipsos نظر سنجی از مردم را انجام داده است و این حقیقت را نشان می دهد که کانادایی ها نه تنها در مورد وضعیت مالی خود مطمئن نیستند بلکه نگران این هستند که در زمان کهولت و بازنشستگی پول کافی نداشته باشند.

دراین نظرسنجی ملی، پاسخگویان به پرسشنامه معتقدند که اگر بخواهند بعد از بازنشستگی زندگی راحتی داشته باشند حداقل ۷۸۷۰۰۰ دلار نیاز دارند. البته اختلاف بین منطقه تا منطقه، ناحیه تا ناحیه زیاد است. برای مثال ساکنان بی سی فکر می کنند اگر ۱.۰۷ میلیون دلار نداشته باشند پول کافی برای زمان بازنشستگی نخواهند داشت. ساکنان کبکی اعتقاد دارند برای زندگی راحت بعد از بازنشستگی به ۴۳۷۰۰۰ دلار نیاز دارند.

به گزارش تورنتوپرشنز، اما در میان جماعت غیر بازنشسته ۲ از ۵ نفر فکر می کنند هرگز نمی توانند پول کافی برای زمان بازنشستگی پس انداز کنند اما ۴۵ درصد پاسخگویان اعتقاد دارند وقتی که بازنشسته شوند پول کافی خواهند داشت. فقط تعداد کمی از آنها (۱۶ درصد) خیلی دراین باره مطمئن هستند.

با توجه به نظرسنجی ۵۴ درصد از پاسخگویان برای بازنشستگی برنامه دارند و ۳۲ درصد می گویند در ذهنشان بر طرح و برنامه ای دارند ولی از آن حرفی نزدند.

این نظرسنجی همچنان نشان داد دو سوم (۶۶ درصد) از پاسخگویان دلیل اصلی پس اندازهایشان پرداخت بدهی هایشان در زمان بازنشستگی است که شامل مورتگیج و یا قروض کردیت کارت می شود.

برای داشتن بازنشستگی « بدون قرض« ۷۴ درصد کانادایی ها می گویند برای خرج کردن پول بسیار محطاتانه عمل می کنند و پول را برای موارد غیر ضروری خرج نمی کنند. بیش از نیمی از کانادایی ها می گویند برای صرفه جویی در خرج کردن پول از تعداد دفعاتی که برای صرف غذا به رستوران می رفته اند، کاسته اند. در حدود یک سوم یا ( ۳۴درصد) گفته اند که برای پس انداز بیشتر بسیاری از سفرهای خود را کنسل کرده اند.

این نظرسنجی در انتهای سال ۲۰۱۸ توسط آر بی سی دپارتمان RRSP بر روی ۲۰۰۰ نفر افراد بزرگسال بین ۱۸ سال و بالاتر در سراسر کانادا صورت گرفت.
تورنتوپرشنز

بیشترین بازدید اخبار امروز