مراسم «کاشتن بذر صلح توسط کودکان» در تورنتو

Submitted on جمعه, 09/28/2018 - 21:02

پارلمان ادیان جهانی برگزار کرد: مراسم «کاشتن بذر صلح توسط کودکان» در تورنتو


در مراسمی که به میزبانی «پارلمان ادیان جهانی» در تورنتو برگزار شد، دانش آموزان و کودکان ادیان مختلف در اقدامی نمادین بذر گل‌ها را در باغستانی که خودشان طراحی و ایجاد کرده بودند، کاشتند.

به نقل از aboutislam، در این مراسم میان ادیانی با عنوان «کودکان بذر صلح می کارند»، دانش‌آموزان و کودکان صرف نظر از دین و مذهبشان در شهر تورنتو حضور داشته و در اقدامی نمادین بذر گل‌های مختلف را در باغستانی که خودشان طراحی و ایجاد کرده بودند، کاشتند. همچنین در این مراسم هر کودک قطعه‌ای هنری خلق کرده و افکار کودکانه خود را راجع به دوستی، صلح و محبت و عشق بر روی آن نوشته بود.
در این مراسم که توسط «پارلمان ادیان جهانی» برگزار شد، دانش‌آموزان و اعضای جامعه شرکت کرده و نشست آغازین هفته «ادیان جهانی» محسوب می‌شد. مراسم اصلی پارلمان قرار است اول تا هفتم نوامبر در مرکز کنوانسیون های تورنتو تشکیل شود.

برگزارکنندگان پارلمان در این مراسم اعلام کردند: دنیا هم اکنون به شدت در تفرقه بسر می‌برد و اکنون زمان آن است درباره چیزهایی که ما را به هم نزدیک می‌سازند صحبت کنیم. با هم همکاری داشته باشیم تا راه حل‌های دلسوزانه پیدا کنیم و با درک بهتر دیدگاه‌های همدیگر، تغییری واقعی ایجاد کنیم.

این گروه افزوند: با ایجاد شجاعت در جوانان‌مان در اجتماعات از آن‌ها می‌خواهیم به راه‌هایی برای ایجاد دنیایی صلح آمیز و منسجم تر بیندیشند.

ما می‌توانیم نسل بعدی متعلق به تمامی فرهنگ‌ها را برای پیوستند به این گروه و ایجاد دنیایی بهتر آماده سازیم.

گفتنی است «پارلمان ادیان جهانی» بزرگترین گروه میان ادیانی بوده و قرار است امسال هزاران هیات بازدید از 80 کشور مختلف جهان در این رویداد حضور داشته باشند که این گروه‌ها نماینده نزدیک به 200 دین، مذهب، مکتب و آیین‌های بومی، معنوی هستند.

این گردهمایی که در امسال در تورنتو برگزار می‌شود بیش از 900 برنامه و نشست مختلف خواهد داشت که شامل جشنواره خانوادگی میان ادیانی برای کودکان در تمامی سنین خواهد بود.

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز