فراخوان دو محصول غذایی از Loblaw و Costco

Submitted on س., 01/09/2018 - 17:16

فراخوان دو محصول غذایی از Loblaw و Costco

تورنتو- مسوولین فروشگاه های زنجیره ای Loblaw، دو هزار شیشه خردل Sweet Chipotle مارک President’s Choice را به دلیل مشاهده شدن خرده شیشه در داخل آن، فراخوان کردند.

این فراخوان شامل خردل PC Black Label Sweet Chipotle با تاریخ انقضاء 12 آوریل 2018 و UPC Code 060383013929 می باشد. این خردل در فروشگاه های زنجیره ای وابسته به Loblaw ، از جمله فروشگاه های Loblaw در انتاریو، Dominion در استان های آتلانتیک و Maxi در کبک، عرضه شده است. خریداران این محصول می توانند، با بازگرداندن آن به فروشگاه، وجه آن را پس بگیرند.

شرکت Costco نیز، کروسان های برند Kirkland فروخته شده در GTA را به دلیل احتمال وجود ذرات پلاستیک در آن، فراخوان کرده است. لازم به ذکر است که تا 9 ژانویه، گزارشی مبنی بر مجروحیت به دلیل مصرف این کروسان ها، دریافت نشده بود.

فراخوان کروسان مربوط به بسته های 12 تایی مارک Kirkland با UPC Code 000010463345 و تاریخ انقضاء 7 ژانویه 2018 و همچنین کروسان های منجمد (خام) 204 x 85 g با UPC Code 000010463918 (تاریخ تولید 2 ژانویه 2018 و تاریخ انقضاء 2 آوریل 2018( می باشد.

این کروسان ها در چند شعبه Costco در GTA، از جمله شعبه اتوبیکو (50 Queen Elizabeth Boulevard) ، نیومارکت (18182 Yonge Street) ، شعبه بری (41 Mapleview Drive East) و دو شعبه در لندن – انتاریو ، یعنی 4313 Wellington Road South و 693 Wonderland Road North فروخته شده اند.

جمع آوری محصولات آرایشی از فروشگاه "کلر" به دلیل وجود ماده سرطان زا در آنها
به نقل از Business Insider: مسوولین فروشگاه های Claire که جواهرات، اقلام مد و لوازم آرایش برای کودکان و دختران نوجوان را عرضه می کند، به دنبال دریافت شکایت از یک مادر ساکن Rhode Island مبنی بر وجود ماده سرطان زای آزبست (پنبه نسوز) در رژ لب و سایه چشم بچگانه، دستور جمع آوری این محصولات از فروشگاه ها و انجام تحقیقات را صادر کرد.

کریستی وارنر، مادر مورد اشاره، پس از آزمایش لوازم آرایش دختر 6 ساله اش متوجه وجود ماده سرطان زای آزبست ترمولیت و مواد شیمیایی سمی دیگر در آنها شد. این ماده از عوامل ابتلا به سرطان بدخیم و نادر mesothelioma و سرطان های دیگر می باشد. وارنر در یک موسسه حقوقی کار می کند که بر روی مسمومیت های ناشی از قرار گرفتن در معرض آزبست متمرکز شده است. او 17 محصول آرایشی عرضه شده در فروشگاه های Claire در 9 ایالت آمریکا را مورد آزمایش قرار داد، تا دریابد آیا مشکل نزد تمام محصولات عمومیت دارد یا خیر. در کلیه این محصولات، ماده آزبست ترمولیت مشاهده شد.

مسوولین فروشگاه های Claire ضمن جمع آوری محصولات آرایشی، بیانیه ای به این شرح منتشر کردند: ایمنی مشتریان، برای Claire فوق العاده مهم است. ما اقدامات لازم را برای جمع آوری محصولات دارای مشکل از فروشگاه ها انجام داده و تحقیقات خود را بلافاصله آغاز خواهیم کرد. به محض دستیابی به اطلاعات جدید و موثق، نتیجه تحقیقات در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
منبع: ایران جوان

پیش بینی فروش خودرو کانادا در سال 2018 – علامت های نگران کننده!

فروش خودرو در کانادا

دوید اولیو نویسنده مقاله های اقتصادی درباره فروش خودرو در کانادا در thestar نوشته اشت:” انتظار می رود که فروش در سال 2018 به حداقل خود برسد. با وجودی که فروش خودرو در سال 2017 به بالاترین میزان خود رسید نشانه هایی از کم شدن آن وجود دارد.

علامت های نگران کننده در فروش خودرو در کانادا

گزارش های مکرر اخیر نشان می دهد که فروش خودرو در کانادا و در سال 2017 به بالاترین سطح خود رسید که نشان از رشد اقتصادی سالمی نبود، پس از 5 سال پی در پی حفظ رکورد بالای فروش انتظار می رود که فروش خودرو کانادا در سال 2018 به حداقل میزان خود برسد، همانطور که از رقم های میزان فروش ماه نوامبر و دسامبر این واقعیت قابل پیش بینی است!

برای بخش های خودرو سازی و قطعات خودرو در انتاریو، این واقعیت که ماشینهایی مثل: ون ها، اس یو وی ها یا کراس اور ها و وانتها 68.6 درصد از فروش کل خودرو را در سال 2017 تشکیل می دهند، دلگرم کننده نیست! همانطور که قیمت بالای سوخت هم بیشتر به کامیون های سبک – وابسته است تا وسایل نقلیه مسافری!

با کلیک برروی این نوشته عضو کانال تلگرامی رسانه هدهد کانادا شوید.

افزایش فروش این نوع ماشینها به میزان 8.7 درصد نشاگر بالا رفتن هزینه های مصرف کننده گان است، اما آنچه که قویا به ما می گوید این است که سرمایه گذاری های تجاری در حال افزایش است، زیرا وانت ها وماشینهای شیبه آن اغلب توسط شرکت ها خریده می شود.

در مقابل کاهش 3.4 درصدی فروش خودروهای مسافری را در سال 2017 شاهد بودیم میزانی که بسیار نگران کننده است، به ویژه اینکه خودروهای الکتریکی و هایبریدی را هم شامل می شود، این پدیده در بازار بزرگ ایالات متحده هم به همین صورت بود .

یک نکته روشن این است که ماشینهای الکتریکی در سال گذشته 2.1 درصد از فروش GM Canada را به خود اختصاص داد، و قابل پیش بینی است که GM همچنان بازار خودروهای الکتریکی را در آینده هم تسخیر خواهد کرد .با توجه به این که ماشینهای الکتریکی تنها 1 درصد از فروش خودرو در جهان را تشکیل می دهند، GM Canada پیشرفت قابل توجهی داشته و همچنان متعهد به فروش بالای Chevy Bolt است.

منبع:هدهد

منبع
online

بیشترین بازدید اخبار امروز