دو قانون جدید توسط دولت فدرال به اجرا در آمد. کارمندان می توانند از کار کردن بعد از ساعت قانونی اجتناب کنند، با خرید خانه می توانید سوبسید دریافت کنید.

Submitted on Mon, 09/23/2019 - 09:02

آیین نامه اصلاح شده کار فدرال کانادا در اول سپتامبر اجرا شد
از اول سپتامبر بیش از ۹۰۰۰۰۰ کارمند که تحت پوشش قانون کار فدرال در کانادا هستند شامل استراحت و تعطیلات خاص بیشتر خواهند شد و مجبور نخواهند بود که برای
تأمین زندگی خانواده خارج از ساعت کار کنند. علاوه بر آژانس های فدرال، شرکت هایی مانند بانک ها، شرکت های خطوط هواپیمایی و خطوط قطار شامل این قانون نیز می شوند.

طبق آئین نامه اصلاح شده کار فدرال کانادا ، کارکنان مجاز به گذراندن مدت زمان استراحت حداقل 30 دقیقه پس از 5 ساعت کار مداوم هستند. اگر به دلیل کار خود نمی توانید استراحت کنید ، کارفرمای شما باید نیم ساعت حقوق خود را پرداخت کند.

هر کارمند این حق را دارد که حداقل ۸ ساعت بعد از کار ممتد استراحت داشته باشد مگر اینکه وضعیت اورژانسی پیش بیاید. علاوه بر این، کارمندان حق دارند که از اضافه کاری برای تأمین مخارج خانواده مانند بیماری کودکان اجتناب ورزند.

کارمندان می توانند ۵ روز از سال را غیبت کنند. مادامیکه سابقه کار کارمندان ۳ ماه باشد، سه روز اولی که کارمند غیبت کند حقوقش کسر نمی شود.

با یک سال سابقه ی کاری می توان دو هفته مرخصی داشت، بعد از پنج سال کاری کارمند می تواند سه هفته مرخصی داشته باشد و برای ده سال کار ۴ هفته مرخصی منظور می شود. کارفرما باید قبل از 96 ساعت کار خود را به صورت کتبی به اطلاع کارمند خود برساند. در غیر این صورت کارمند حق امتناع از انجام کار را دارد. اتحادیه از مقررات جدید استقبال کرد.

با این حال ، شرکت های بزرگ خصوصی مانند راه آهن کانادا (CN) گفته اند که این امر فشار شرکت ها را افزایش داده و کارایی را تحت تأثیر قرار می دهد.

طرح تشویقی خریداران دست اول خانه از دوم سپتامبر به اجرا درآمد
برای کمک به قشر جوان در خرید خانه و رسیدن به آرزوهایشان تا اینکه در آرامش زندگی کنند دولت فدرال اعلام کرد که طرح تشویقی خریداران دست اول خانه اجرا شد و به طور رسمی در دوم سپتامبر اجرایی شد. این برنامه بودجه ای بدون بهره را برای افراد واجد شرایط فراهم می کند تا اینکه مورتگیچ خود را بپردازند. انتظار می رود که ۱۰۰۰۰۰ خانواده در کانادا از این فرصت استفاده می کنند.

دامنه ی سیاست
بنا به گزارش تورنتوپرشنز، افرادی که واجد شرایط برای استفاده از بودجه ی خریداران دست اول می باشند، می توانند از این فرصت لذت ببرند. درآمد سالانه ی این افراد نباید بیش از ۱۲۰۰۰۰ دلار باشد
و باید توان پرداخت حداقل پیش پرداخت خانه را داشته باشند. علاوه بر این، میزان کلی وامی که می گیرند نباید بیش از چهار برابر درآمد سالانه ی خانواده باشد.

اگر این افراد واجد شرایط مذکور باشند، می توانند برای طرح تشویق دولتی کانادا ۵٪ یا ۱۰٪ اقدام کنند.

وام ۵٪ شامل کسانی می شود که برای بار اول خانه می خرند ولی خانه دست دوم است.

کسانی که خانه ی نوساز می خرند می توانند وام تشویقی ۵٪ یا ۱۰٪ بگیرند.

وام تشویقی شامل بهره نمی شود و نیاز به بازپرداخت مداوم ندارد.

اگرارزش خانه ۵۰۰۰۰۰ دلار است خریدار می تواند در کل دوره ی پرداخت مورتگیج به طور متوسط ۲۸۶ دلار در ماه، پس انداز کند.

طرح تشویقی چگونه محاسبه می شود؟
اگر شما پول دارید می توانید پول این طرح تشویقی را پرداخت کنید بدون اینکه جریمه ای برای زود پرداختن آن بپردازید. طرح تشویقی مورتگیج می تواند ۲۵ سال بعد یا وقتی که ملک فروخته می شود، پرداخت شود. بازپرداخت طرح تشویقی متکی به ارزش ملک در بازار می باشد.

خانه ای به ارزش ۲۰۰۰۰۰ دلار بخرید و ۵٪ یا ۱۰۰۰۰ دلار پول طرح تشویقی دریافت کنید. اگر قیمت خانه به ۳۰۰۰۰۰ دلار افزایش یابد، ارزش ۵٪ طرح تشویقی ۱۵۰۰۰ دلار می شود که باید بازپرداخت شود.

اگر خانه ای با قیمت ۲۰۰۰۰۰ دلار بخرید و از طرح تشویقی ۱۰٪ استفاده کنید می توانید ۲۰۰۰۰ دلار دریافت کنید. وقتی قیمت خانه ۱۵۰۰۰۰ دلار باشد، لازم است ۱۰٪ ارزش کنونی خانه را که معادل ۱۵۰۰۰ دلار می باشد، بپردازید.

اگر می خواهید خانه بخرید، باید با کارگزار مورتگیج حرفه ای تماس بگیرید تا بدانید که واجد شرایط هستید یا نه .
تورنتوپرشنز

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز