خبر خوش! در سال آینده مالیات برگشتی به مردم افزایش خواهد یافت

Submitted on جمعه, 12/14/2018 - 19:47

به گزارش تورنتوپرشنز با توجه قانون جدیدی که در آغاز سال ۲۰۱۸ به تصویب رسید بسیاری از خانواده ها در بهار سال جدید چک بازگشت مالیاتشان مبلغ بالاتری خواهد بود که به دستشان خواهد رسید.

پس گرفتن مالیات کاری بسیار خسته کننده ای است و بسیاری از مالیات دهندگان باید از تخفیف مالیاتی برخوردار شوند.خبر خوش اینست که با قانون جدیدی که در سال ۲۰۱۸ به تصویب رسید، بسیاری از خانواده ها در فصل بهار پول بیشتری از طرف دولت دریافت می کنند که بازگشت مالیاتی بیشتری می باشد.

تحلیلگران UBS اخیرا بر قانون مالیاتی بازنگری داشته اند و به اینکه چگونه قانون جدید بر تخفیف مالیاتی تأثیر خواهد داشت، دقت نظر دارند. در مقایسه با سال مالیاتی ۲۰۱۷ مالیات کلی تخمینی که قرار است تخفیف داده شود مبلغ ۴۲ تا ۶۶ بیلیون دلار خواهد بود.

تحلیلگران UBS با توجه به قانون جدید مالیاتی، تخمین می زنند که تغییراتی بین سالهای ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ در کسر مالیات رخ داده است بخصوص در کسر مالیات افزایش بر درآمد تغییراتی رخ داده است که نتیجه ی آن اینست که مالیات شامل آنهایی می شود که در سطح استاندارد درآمد باشند برای مثال با توجه به تعریف دولت از سطح درآمد مالیات نیز تغییر می کند.مثلا فردی که قبلا با حقوقی معادل ۴۰ هزاردلار در طبقه ی متوسط بوده است و مالیات می پرداخته است در سال آینده ممکن است با همین درآمد در طبقه ی دیگری قرار گیرد و مالیات متفاوتی بپردازد.

تحلیلگران UBS اظهار میدارند که در قیاس با سال ۲۰۱۷ مالیات دهندگان اکثرا خانواده های دارای دو فرزند می باشند که در سال ۲۰۱۸ افزایش چشمگیری در مالیات بازگشتی مشاهده می کنند. بخصوص آنهایی که درآمد سالیانه شان کمتر از ۴۰‌‌ٰٰ٬۰۰۰ دلار در سال است و درآمدهای بین ۱۲۵٬۰۰۰ تا ۴۰۰٬۰۰۰ هزار دلار بازگشت مالیاتی بیشتری دارند.
این بدان معناست که طبقه ی متوسط کمترین بازپرداخت مالیاتی از طرف دولت را خواهند داشت و این یعنی فشار مالیاتی بر طبقه ی متوسط!

متخصصان مالیاتی اظهار می دارند که بزرگترین عامل در افزایش تخفیف مالیات برگشتی افزایش مالیاتی است که دولت صرف هزینه های مربوط به کودکان می کند و یا اینکه مربوط به سطح متفاوت درآمدها می شود

تحلیلگران UBS همچنین تخمین زده اند که در قیاس با سال مالیاتی ۲۰۱۷ افراد مجرد در سال ۲۰۱۸ از تخفیف مالیاتی بیشتری برخوردار خواهند بود.

تحلیلگران همچنین می گویند که در سال آینده در هر منطقه تخفیف مالیاتی متفاوت خواهد بود. کارشناسان به این نکته اشاره می کنند که در کالیفرنیا و نیویورک که میزان پرداخت مالیات بالاست، افراد بیشتری که ساکن این مناطق هستند برای SALT درخواست می کنند کسر مالیاتی جدید ممکن است بدین معنا باشد که ساکنان با درآمد بالا در شهرهای کالیفرنیا و نیویورک در بهار سال آینده کمتر از تخفیف مالیاتی برخوردار خواهند بود.
تورنتوپرشنز

بیشترین بازدید اخبار امروز