خانه های جی تی ای به راحتی به فروش می روند، خانه ای نیمه متصل با ۱۵۰ هزار دلار بیشتر و خانه ی مستقل با ۲۶۰ هزار دلار بیشتر به فروش رفته است!

Submitted on پ., 08/15/2019 - 11:54

بنا بر گزارش سی تی وی، اگرچه کارشناسان اقتصادی کانادایی و دست اندر کاران صنعت املاک به طور کلی اعتقاد دارند که بازار املاک کانادا از قعر به سطح رسیده است، علائم بسیاری وجود دارد که نشان می دهد بازار املاک به خصوص در تورنتو و اونتاریو ترمیم شده است.

اگرچه بعضی ها هنوز دیدگاه های متفاوتی دارند و بر شرم آورد بودن بازار املاک پافشاری دارند. برای مثال Hilliard MacBeth، مدیر شرکت جی ام پی در ادمونتون گفت که حباب بازار املاک کانادا خواهد ترکید و به خریداران نصیحت کرد که برای خرید خانه دست نگه دارند و مواظب پول خود باشند. بهتر اینست که هم اکنون خانه نخرند.

گفته شده است که وی در همین مورد کتاب نیز نوشته است که تیتر آن بسیار ترسناک است: « وقتی که حباب بترکد » چطور بازار املاک از این ترکیدن حباب نجات یابد
در این کتاب وی به مردم می گوید که چطور مردم از ترکیدن حباب نجات یابند.

با این وجود به نظر نمی رسد که بازار املاک تورنتو دچار آشفتگی شده باشد. برخی رسانه ها گزارش دادند که نه تنها فروش خانه در تورنتو خوب است بلکه حتی پیشنهادات برای
به چنگ آوردن خانه بسیار است.

حداقل دو رسانه اخیراً گزارش داده اند که یک خانه ی نیمه متصل در تورنتو ۱۵۰ هزار دلار بالای قیمت فروش رفته است درحالیکه خانه ای مستقل ۲۶۰ میلیون بالای قیمت فروش رفته است.

بنا بر گزارش گلوب اند میل کانادا، خانه ای که ۱۵۰هزار دلار بالای قیمت فروخته شد در 11 Featherwood Place واقع شده است. قیمت درخواستی ۹۹۹۹۹۰ دلار بود که در آخر به قیمت ۱۱۵۰۰۰۰ فروخته شد.

گزارش گلوب اند میل همچنین به دو نکته ی ظریف اشاره می کند: فروش خانه ی نیمه متصل در سال ۲۰۱۲ به قیمت ۵۳۵۰۰۰ دلار بود که به معنی این است که در شش یا
هفت سال اخیر قیمت خانه تقریباً دو برابر شده است.

خبر دیگر این است که ملک فروخته شده خیلی سریع و آسان به فروش رفته است و تنها ۵ روز بعد از لیست شدن خانه، فروخته شد.

بنا بر گزارش blogTO، قیمت خانه به آدرس 22 Amelia Street واقع در تورنتو به قیمت ۱۹۹۰۰۰۰ دلار قیمت گذاری شد ولی به قیمت ۲۲۵۰۰۰۰ دلار فروخته شد و
۲۶۰۰۰۰ دلار بالای قیمت خریده شد.

هر دو خانه با قیمت خوب فروخته شدند و هر دو در یک چیز مشترک بودند که آن موقعیت مکانی خوب بود.

اگرچه آدرس Located at 11 Featherwood Place در انتهای غربی تورنتو است و در قلب تورنتو نیست ولی هنوز مکانی خوب است.

خانه ی مستقل واقع در 22 Amelia Street در محلی قرار دارد که قبلاً شهر کلم نام داشت و در شمال محدوده ی لوکس مشهور تورنتو یعنی 22 Rosedale قرار دارد.

دوم اینکه مکان خوب به این معناست که رفت و آمد در آن محل راحت است. خرید و خدمات اجتماعی خوب است.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، بعلاوه، دو خانه ی فروخته شده توسط صاحب آن بازسازی شده است و وسایل آن به روز شده است.اینکه بیشتر بگوییم بی فایده است به موقعیت داخلی خانه نگاهی بیندازید.
اول یه خانه ی نیمه متصل واقع در 11 Featherwood نگاه کنید:

به خانه ی مستقل 22 Amelia Street نگاه کنید:
تورنتوپرشنز

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز