تبدیل پارکینگ به کاندوهای شیک بجای خانه هایی قیمت مناسب باعث نگرانی مردم تورنتو شده است

Submitted on پ., 08/01/2019 - 11:20

پارکینگ 200 Queens Quay West به عنوان مکان جدیدی برای ساخت کاندو اعلام و سبب آغاز دوباره بحث کاندوهای شیک یا خانه های مقرون به صرفه شده
است.

در حال حاضر این گاراژ دارای 8 طبقه است، و کمپانی Canada Lands قصد دارد 10 طبقه مسکونی و به طور کل 45 طبقه به این بنا بیفزاید.

این قطعه زمین سابقا متعلق به دولت بوده ولی در زمان دولت محافظه کار به کمپانی Canada Lands فروخته شد.

با توجه به اینکه هم اکنون بیش از 181,000 نفر در تورنتو به خانه نیاز دارند، Joe Cressy، یکی از اعضای شورا معتقد است این زمین باید برای ساخت خانه های قیمت مناسب در نظر گرفته شود. وی حمایت همه جانبه شورا را نیز از آن خود کرده است.

وی معتقد است دو راه حل برای این مشکل وجود دارد: یا دولت فدرال قدم پیش بگذارد و در این منطقه آپارتمان هایی با قیمت مناسب بسازد، و یا اینکه تمامی سود حاصل از فروش کاندوها صرف ساخت آپارتمان شود.

یکی از اعضای پارلمان، Adam Vaughan، در توئیتر خود خاطرنشان کرد هیچ یک از این راه حل ها قابل اجرا نیست چرا که دولت این زمین را فروخته و دیگر حقی برای تصمیم گیری در این مورد ندارد. وی سه منطقه دیگر در تورنتو را که متعلق به دولت است معرفی کرده و به Cressy پیشنهاد داد تلاش خود را متمرکز زمین هایی کند که متعلق به دولت است.

اما Cressy معتقد است از آنجایی که کمپانی Canada Lands شرکتی است که گزارشات را تحویل پارلمان می دهد و یکی از شرکای استراتژی خانه های ملی (NHS) برای ساخت منازل قیمت مناسب می باشد، باید صلاح عمومی را در اولویت قرار دهند.

منبع
iraniancanada
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز