کلاهبرداری تا مرز 22.5 میلیون دلار از کانادایی ها در روز ولنتاین

Submitted on پ., 02/14/2019 - 21:11

کلاهبرداری تا مرز 22.5 میلیون دلار از کانادایی ها در روز ولنتاین
پلیس کانادا در روز ولنتاین از مردم خواست تا در فضای مجازی و سایت های دوست یابی خیلی احتیاط کنند.

در سال 2018، بیش از 760 نفر در کانادا قربانی "کلاهبرداریهای روز ولنتاین" شدند. مرکز مبارزه با کلاهبرداران کانادا بیش از 22.5 میلیون دلار کلاهبرداری از مردم را در روز ولنتاین گزارش داد.

به گفته پلیس کلاهبرداران افراد آسیب پذیری که به دنبال عشق و همراه و برقرار کردن رابطه های عاشقانه جدی میگردند و حاضرند برای دوستی هزینه هم بکنند را مورد هدف قرار میدهند.

کلاهبرداران اغلب از پروفایل های جذاب در وب سایت ها استفاده می کنند.

آنها با ایجاد اعتماد در طول زمان، به دلایل مختلف از قربانیان تقاضای پول می کنند. متأسفانه، هرچه کلاهبرداران اعتماد بیشتری به دست می آورند، پول بیشتری هم میگیرند.

پلیس راهنمایی ها و راهکارهای زیر را برای جلوگیری از شکار شدن توسط کلاهبرداران اینترنتی روز ولنتاین پیشنهاد کرده است:

• اگر آن فرد ادعا می کند که در نزدیکی شما زندگی می کند، اما در حال حاضر در خارج از کشور کار می کند (این می تواند دلیلی باشد تا بعدا درخواست پول کند)، به او شک کنید چون ممکن است کلاهبردار باشد.
• اگر از برقراری تماس های ویدئویی و صوتی فرار میکند کلاهبردار است.
• مراقب فردی که شما را هرگز ملاقات نکرده است و یکسره حرف از عشق و دوست داشتن میزند باشید.
• کلاهبرداران ممکن است برای هزینه های شخصی، از قبیل هزینه درمان یکی از اعضای خانواده اش، درخواست کمک کنند. هرگز تحت هیچ شرایطی هیچ پولی نفرستید.

پلیس از شهروندانی که قربانی این کلاهبرداری شده اند، خواسته است با بانک خود تماس بگیرند، و به پلیس محلی نیز گزارش دهند و گزارش خود را به مرکز مبارزه با کلاهبرداران کانادا ارسال کنند.

پلیس چندین مورد گزارش در این رابطه را که مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند و پول زیادی هم از دست داده اند، ارائه کرده است.

تورنتو رتبه بهترین شهر کانادا از لحاظ پیدا کردن عشق و شریک زندگی را دریافت کرد
تورنتو به تازگی رتبه برتری را به خود اختصاص داده است، و این یکی از جالب ترین رتبه ها میباشد. تورنتو به عنوان بهترین شهر در سراسر کانادا برای پیدا کردن عشق و شریک زندگی انتخاب شده است.

Movinga اخیرا رتبه بندی خود برای "Cities of the Opportunities: Best Cities to Find Love" را منتشر کرد که نشان میدهد کدام شهرها در سراسر جهان برای یافتن عشق بسیار مناسب است.

از بین همه شهرهای کانادا تورنتو اول شد. دومین شهر برتر کانادایی برای پیدا کردن عشق مونترال و سومی ونکوور بود. دیگر شهرهای کانادا در فهرست 100شهر برتر دنیا Movinga نبودند.

بر طبق گفته Movinga، شبکه InterNations که راهنمایی برای مهاجران در 420 شهر در سراسر جهان است، نشان داد که 25٪ از افراد عمدتا به دلیل عشق و تشکیل خانواده و نه به دلیل پیدا کردن شغل مهاجرت میکنند.

Movinga امیدوار است که این لیست جدید بتواند به افراد مجرد کمک کند تا عشقی پیدا کنند. اگر در حال حاضر در تورنتو هستید، شما در بهترین شهر کانادا هستید و میتوانید دوست پسر یا دوست دختر خود را پیدا کنید.

ما امیدواریم که این مطالعه بتواند به افرادی که در جستجوی یک شریک زندگی هستند، کمک کند.

اگر قبلا عشقتان را در تورنتو پیدا کرده اید، مکان هایی زیبا و عاشقانه برای گرفتن عکس های متعدد در شهر وجود دارد.

Movinga به منظور تعیین بهترین شهرها برای پیدا کردن عشق در سراسر جهان، فاکتورهایی را بررسی کرده مانند اینکه تجربه ی قرار اول در شهر چگونه بوده، قرار ملاقات گذاشتن چقد آسان است، میزان روشنفکر بودن مردم شهر، پیدا کردن یک شریک جدید در شهر چقدر سخت است، و میزان رمانتیک بودن مردم شهر. و این به معنی آن است که در کانادا، تورنتو در تمام این دسته ها بالاترین رای را داشته است.

تورنتو نمره بالای 9.5 از 10 برای میزان راحتی قرار آنلاین گذاشتن در شهر را گرفت. بر اساس نتایج، درصد زیادی از افراد مجرد، 82.18٪، بین بازه سنی 15 تا 29 ساله، در شهر وجود دارد. این مطالعه همچنین نشان داد که اکثریت مردان در تورنتو در رابطه "خلق و خوی خوب" می خواهند، در حالی که زنان تورنتو در روابطشان "صداقت" می خواهند. نظرسنجی نیز نشان داد که میانگین هزینه قرار گذاشتن در تورنتو 95.01 دلار است که تقریبا معادل 125 دلار کانادا است.

در رتبه بندی بهترین شهر در سراسر جهان برای پیدا کردن عشق میامی در ایالات متحده در جایگاه اول، لندن در انگلستان در جایگاه دوم قرار داشت و گوتمبرگ، در سوئد سوم است. "شهر عشق" ، پاریس، در جایگاه چهارم، و بعد آن هم نیویورک در لیست جای گرفت.

افشای فساد جنسی در عرصه ورزش کانادا؛ تعرض بیش از 200 مربی به ورزشکاران
نتیجه یک تحقیق از حقایق فساد جنسی گسترده در بخش ورزش کانادا طی دو دهه اخیر پرده برداری می کند.

کانادا اخیراً تحقیقاتی مبنی بر تعرض جنسی در حوزه ورزش این کشور منتشر کرده که حقایقی را فاش کرده است. بنا به این تحقیقات 222 مربی در رشته های ورزشی مختلف از سال 1998 تاکنون به آزار جنسی ورزشکاران زیر سن قانونی متهم شده اند.

به گزارش شبکهCBC، در حالی که کمیته ملی المپیک کانادا و پارالمپیک این کشور از چنین بیانیه ای سرباز زدند و مدعی شدند که عرصه های ورزشی به دور از هر گونه تعرض جنسی بوده است.

طبق مستندات به دست آمده این مسئله تاسف بار 600 قربانی فساد جنسی زیر سن قانونی (کمتر از 18 سال) را در بر داشته است که علاوه بر این پرونده قضایی 34 متهم دیگر در دست بررسی و اجرای حکم قضایی می باشد. ورزش کانادا با فعالیت در 36 رشته مختلف با آمار اتهام مربوط به رشته هاکی با 86 متهم، 59 مورد محکومیت و 8 مورد محاکمه در حال اجرا است که این تعداد آمار قابل توجهی به خود اختصاص داده اند. پس از آن، رشته‌های فوتبال، هنر‌های رزمی، بسکتبال و شنا بیشترین موارد فساد اخلاقی مربیان را داشته‌اند.

آمار فساد جنسی منتشر شده در رشته های ورزشی مختلف (سال 1998 تا 2018)

آمار فساد جنسی منتشر شده بر حسب نوع جنسیت (سال 1998 تا 2018)

به عنوان مثال Nassar دکتر تیم ژیمناستیک بود که به سبب تعرض به بیش از 150 نفر از زنان و دختران در نهایت محکوم به 60 سال حبس در زندان فدرال محکوم شد.

این اطلاعات باید به صورت گسترده باز نشر داده شوند چرا که ممکن است برخی از والدین از تعرض جنسی فرزند خود در باشگاه ها غافل باشند.

آمار فساد جنسی منتشر شده بر حسب تفکیک سال (سال 1998 تا 2018)

طبق گزارش منتشر شده از CBC کمیته المپیک و پارالمپیک کانادا قرار است جلسه ای با حضور وزیر ورزش این کشور و دیگر مقامات ذیربط برگزار کنند. هدف از این جلسه تمرکز بر روی هماهنگی بهتر مکانیسم ها و اتخاذ تدابیری برای رسیدگی به موضوع آزار و اذیت و سوء استفاده جنسی در سطح باشگاه های کانادا می باشد.

ارائه کمک هزینه اجاره مسکن برای کارکنان آموزش و پرورش ونکوور شمالی
در حالی که استان بریتیش کلمبیا با بحران قیمت مسکن دست و پنجه نرم می کند، کارفرمایان نیز مجبور به ارائه راه حل های خلاقانه برای حفظ کارکنان خود می باشند.

در این راستا، آموزش و پرورش ونکوور شمالی نیز در حال بررسی امکان ارائه آپارتمان با اجاره بهای پایین به کارکنان خود بوده، که قرار است با کمک شرکت های ساختمانی Tsleil-Waututh Nation و Darwin Construction یک بلوک آپارتمانی در منطقه Maplewood و متشکل از واحد های سه خوابه و با 20 درصد تخفیف در نرخ اجاره، تامین نماید.

در همین حین، شهردار وقت ونکوور شمالی، Linda Buchanan، نیز که والدینی فرهنگی داشته و از مشکلات و درآمد پایین معلمان آگاه بوده، در نشست شورا در 4 فوریه، اعضای مختلف جامعه نظیر دولت های سواحل شمالی، فدرال، اداره مسکن B.C.، آموزش و پرورش و... را به منظور ارائه راه حل های ابتکاری جهت رفع بحران مسکن گرد هم آورده و جهت افزایش سرمایه مربوطه از وزارت مسکن و ساختمان کانادا درخواست کمک نمود.

وی در این باره اظهار داشت: "تمامی اقشار جامعه با هر وضعیت درآمدی، بایستی قادر به زندگی در این شهر باشند، نظیر معلمین که بدون حضور آنان جامعه تکامل نخواهد یافت."

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز