افزایش فروش کاندو در مناطق اطراف تورنتو

Submitted on ش., 08/03/2019 - 17:25

گزارشات جدید مربوط به فروش کاندو در تورنتو نشان می دهد وضع اقتصادی برای برخی از ما در حال شکوفا شدن است. اجاره منزل در تورنتو قبلا هم به اندازه کافی گران بود، ولی فروش کاندوهای خارج از شهر امسال یک جهش بزرگ 77 درصدی داشته است. در حال حاضر، یک منزل یک خوابه در تورنتو 2,290 دلار هزینه دارد که نسبت به ژانویه سال گذشته 2.7 درصد افزایش داشته است.

کاندوهای که در مرکز شهر قرار دارند 1,291 دلار بر هر فوت مربع معامله می شوند. در حالی که کاندوهای خارج از ناحیه 416 به قیمت 894 دلار بر فوت مربع، و کاندوهای منطقه 905، هرکدام 740 دلار بر فوت مربع قیمت دارند. ظاهرا زندگی در خارج از شهر چندان هم بد نیست.

اینطور که گزارشات نشان می دهد فروش کاندو در مناطقی چون Scarborough ،North York، و Etobicoke دو برابر شده است.

به لطف سیستم حمل و نقل عمومی کلان شهر تورنتو، رفت و آمد از این مناطق به مرکز شهر بسیار آسان است. این مناطق معمولا منزل کسانی است که دوست دارند نزدیک منطقه 416 باشند ولی پول کافی برای خرید منزل در آن منطقه را ندارند.

شهرهایی چون Mississauga ،Brampton، و Hamilton با یک رشد 150 درصدی در فروش کاندو، نسبت به کلان شهر تورنتو برتری دارند. این شهرها 58% بیشتر از کلان شهر تورنتو کاندو فروخته اند که این یک رکورد محسوب می شود.

دلیل این امر چیست؟ به نظر می رسد جمعیت بیشتری به این شهرها مهاجرت کرده اند، و بازار کار خوبی نیز دارند.

اما افرادی که به زندگی در مرکز شهر علاقه دارند، اینچنین فرصتی ندارند. گزارشات نشان می دهد خرید و فروش در این منطقه با 12% افت، به کمترین زمان خود از سال 2009 رسیده است.

زندگی در تورنتو همیشه پرهزینه بوده است، اما تحقیقات نشان می دهد تغییرات در برنامه ساخت کاندو، و قیمت بالای کاندوها سبب این افت فروش شده است.

منبع
iraniancanada
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز