احتمال همکاری کوکاکالا با Aurora Cannabis، جهت تولید و عرضه نوشابه های حاوی ماریجوانا

Submitted on س., 09/18/2018 - 19:42

احتمال همکاری کوکاکالا با Aurora Cannabis، جهت تولید و عرضه نوشابه های حاوی ماریجوانا
این روزها بزرگترین کمپانی نوشیدنی دنیا، کوکاکولا در حال بررسی بازار رو به رشد نوشیدنی های مرتبط با ماریجوانا است.

این شرکت اعلام کرد در حال مذاکره با شرکت کانادایی Aurora Cannabis، فعال در بازار ماریجوانا، است.

گمانه زنی ها راجع به ایجاد پیوند اقتصادی میان این دو شرکت که توسط کانال اقتصادی کانادایی BNN Bloomberg مطرح شد، میتواند پلی برای عبور از نوشابه های با قند بالا و راه جدیدی برای تمرکز بر نوشیدنی هایی سالم و قهوه باشد. اما هیچ قطعیتی نیست که این دو شرکت به توافق برسند.

بعد از قانونی شدن ماریجوانا در آمریکا و بعضی ایالت های کانادا، توجه صنایع مختلفی به این محصول جلب شده است.

با این حال شرکت های آمریکایی هنوز در زمینه شروع اقدامات، راجع به صنعتی که توسط قانون فدرال آمریکا غیرقانونی است، محتاط هستند.

هر دو شرکت کوکاکولا و Aurora در بیانیه های مجزایی علاقه مندیشان را به نوشیدنی های حاوی ماریجوانا اعلام کرده اند، اما نمیتوانند راجع به ویژگی های تجاری نظر دهند.

خبرنگار BNN از قول منبع آگاه از موضوع اعلام کرده که کوکاکولا و Aurora احتمالا در حوزه نوشیدنی هایی که التهاب، درد و گرفتگی عضلات را کاهش دهد فعالیت کنند.

این همکاری تبدیل به اولین مورد ورود یک کمپانی غیر الکلی بزرگ به این حوزه خواهد بود.

خبرها حاکی از این است که ایالت های بیشتری در آمریکا قصد قانونی کردن استفاده تفریحی از ماریجوانا را در ماه آتی دارند.

آغاز اقدامات امنیتی جدید و بازرسی کیف ها در ورودی سالن شهرداری تورنتو
کنترل و بازرسی کیف مراجعه کنندگان در ورودی طبقه اصلی سالن شهرداری آغاز شده است که بخشی از اقدامات امنیتی پلیس تورنتو است.

این اقدامات امنیتی، بخشی از تغییرات تصویب شده در جلسه ماه ژوئن شورای شهر در سال جاری است.

بازرسی ها در سه قسمت انجام میشود، دو بار به هنگام ورود به ساختمان از طبقه اصلی از ورودی سمت جنوبی ساختمان، و دیگری در سمت شمالی ساختمان از ورودی خیابان Hagerman.
برای ورود به سایر قسمت ها در طبقه اصلی مانند کتابخانه نیازی به بازرسی نیست اما قبل از ورود به دیگر مکان ها مانند اتاق های مقامات بازرسی انجام میشود.

کارمندان شهرداری که کارت ورود دارند نیاز به بازرسی ندارند.

دایان نیکول، مدیر بخش امنیتی، بیان کرد: "این بازرسی ها دلیل خاصی ندارد و فقط بخشی از طرح است."

بازرسی ها توسط پلیس تورنتو و اداره امنیت عمومی کانادا انجام میشود.

هشدار جدی پلیس در مورد حملات سایبری به سیستم های دولت های محلی انتاریو
به نقل از پلیس کانادا طی حملات سایبری به سیستم دولت های محلی انتاریو تعدادی هکر با شکستن قفل امنیتی سیستم قصد دستیابی به اطلاعات مهم را داشتند. از اول سپتامبر تاکنون دو مورد حمله سایبری به دستگاه های دولتی گزارش شده است نظر به اینکه تعداد بیشتری از دستگاه ها در دام حملات سایبری افتاده باشند اقدامات لازم در دست بررسی است.

بسیاری از این حملات از طریق هک کردن مستقیم سیستمی که یک بد افزار بر روی آن نصب شده و یا از طریق ارسال ایمیل های جعلی که کاربران بر روی آن فایل ها یا لینک ها کلیک می کنند انجام می گردد.

McKay شهردار میدلند اعلام کرد تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر اشاعه اطلاعات مالیاتی، منابع انسانی و سایر سیستم ها پس از حمله سایبری منتشر نشده است. وی افزود تا هفته آینده سیستم های هک شده پس از رفع هک به طور کامل قابل استفاده می باشند.

هنوز مشخص نشده است که این معضل بزرگ از کجا (داخل یا خارج کانادا) آب می خورد.

سیستم های دولتی باید مجهز به آنتی ویروس های قوی باشند و برای امنیت بیشتر از اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه شود.

همچنین شرکت ها و افراد قربانی این معضل باید ماهیت حمله سایبری را با در نظر گرفتن منافع فردی یا شرکت، ذینفعان و سهامداران به مقامات مربوطه گزارش کنند.

اعلام آمادگی پارلمان کانادا جهت مذاکره در رابطه با تفاهم‌نامه تجاری آسیا-پاسیفیک
بنا بر بلاتکلیفی مذاکرات نفتا و روابط کانادا و ایالات متحده، دولت لیبرال معامله تجاری دیگری را وارد مذاکره ساخت.

یکی از نخستین مواردی که اعضای پارلمان کانادا پس از بازگشت به کرسی های خویش در آن باره به بحث پرداختند، عبارت بود از تجدید لایحه C-79، قانون اجرای معاهده تجارت آزاد ما بین کانادا و 10 کشور دیگر در محدوده آسیا و اقیانوس آرام که در ماه مارس امضا گشته و در ماه ژوئن به مجلس عوام معرفی و تصویب گشت.

این قانون عبارت بود از مشارکت 12 عضو Trans-Pacific، که توسط دولت محافظه کار پیشین بر پا گشته و در اوایل سال گذشته پس از خروج دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، جهت تامین امنیت شغلی آمریکا، متوقف گشت. با این وجود، 11 کشور باقی مانده- استرالیا، برونئی، کانادا، شیلی، ژاپن، مالزی، مکزیک، نیوزیلند، پرو، سنگاپور و ویتنام – به رهبری ژاپن، با بستن پیمان تجاری جدیدی به راه خود ادامه دادند.

دولت مدعی گشته که از این پس با در نظر گرفتن توافق جامع و پیش رو (Trans-Pacific (CPTPP، انتظار می رود كه تولید ناخالص داخلی کانادا به میزان 4.2 میلیارد دلار افزایش یابد.

پس از توافق CPTPP ،NDP و مخالفان آن از دولت خواستار مذاکره در رابطه با برپایی مجدد نفتا می باشند. در واقع ایالات متحده و مکزیک با یکدیگر به توافق رسیده و اعلام داشته اند که چنانچه اوتاوا تا 1 اکتبر قرارداد را امضا نکند، بدون کانادا پیش خواهند رفت.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز