آیا هر چه قیمت خانه بالاتر باشد، مالیات بر ملک بیشتر است؟ این اشتباهی بزرگ و غیر قابل انتظار است!

Submitted on ی., 08/11/2019 - 18:11

تصور کلی از اینکه اگر خانه ارزش بالایی داشته باشد مالکان این خانه های گران قیمت باید مالیات بیشتری بپردازند زیرا که پول بیشتری دارند!

اما نتیجه ی مطالعات غیر قابل تصور است. کمترین مالیات پرداخت شده برای ملک در اونتاریو در شهرهایی مانند تورنتو، مارکهام در یورک، ریچموند هیل، واگن، میلتون در هالتون و اوکویل می باشد.

بیشترین مالیات به شهر ویندزور که در اونتاریو واقع است، تعلق می گیرد. بنا بر اخبار گلوبال نیوز Zoocasa که سایت شناخته شده ای در تورنتو می باشد،‌ نرخ مالیات بر ملک را در ۳۵ شهر اونتاریو مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. مالیات پرداختی در شهر ویندزور تقریباً سه برابر بیشتر از شهر تورنتو است.

برای مثال، اگر قیمت خانه ۵۰۰۰۰۰ دلار باشد،‌ در ویندزور مالیات ۸۹۴۷ دلار می باشد و صاحب خانه در تورنتو برای این خانه ۳۰۷۴ دلار می پردازند. و مالکان شهر ویندزور
۵۸۳۷ دلار بیشتر از مالکان شهر تورنتو مالیات می پردازند. اگر به نرخ مالیات نگاه کنید، نرخ مالیات در ویندزور ۱/۷۸۹۳۹۴٪ می باشد در حالیکه در تورنتو این نرخ فقط ۰/۶۱۴۷۷۰٪ می باشد.

اگر شما در مارکهام زندگی کنید، باید به شما تبریک گفت زیرا که نرخ مالیات بر ملک فقط ۰/۶۵۹۸۲۲٪ می باشد که فقط اندکی از نرخ مالیات شهر تورنتو بیشتر است.
بعد از مارکهام شهر میلتون ( ۰/۶۸۵۷۷۶٪ )، ریچموندهیل ( ۰/۶۸۸۳۵۷٪ )، و واگن ( ۰/۶۹۶۱۴۷٪ ) می باشد.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز،‌ بالاترین نرخ مالیات در اونتاریو را شهر ویندزور دارد و بعد از آن
Thunder Bay, 1.598484%; Sault Ste. Marie (1.529349%), North Bay (1.501246%) and Sudbury (1.461888%).
می باشد.

گزارش Zoocasa همچنین به این اشاره دارد که اگرچه نرخ مالیات بر ملک در تورنتو، یورک به طور کلی پایین است ولی خریدن خانه ای با قیمت ۵۰۰ هزار دلار
آسان نیست زیرا که قیمت خانه در این شهرها خیلی بالاست.

بعلاوه، از آنجاییکه هر کسی می داند، مالیات بر ملک توسط ارزش خانه تعیین نمی شود بلکه توسط شرکت ارزش گذاری بر دارایی شهری دولت (MPAC) تعیین می شود.
(MPAC) سیستم مخصوصی دارد که بر مبنای مقایسه با قیمت محله ی همسایه، بزرگی نقشه ی خانه، راحتی مکان و اینکه دارای گاراژ یا زیرزمین است می سنجد.

مهم تر از این، مالیات بر ملک در شهرهای مختلف در اونتاریو شهر به شهر متفاوت است و شهرداری هر منطقه معیارهای خود را برای مالیات بر مبنای موقعیت خود و نرخ مالیات خود می سنجد.

اگر این عوامل را در نظر بگیرید از اینکه نرخ مالیات بر ملک در تورنتو و شهرهای اطراف بر خلاف اینکه گران قیمت هستند،‌ بالا نیست، درک بهتری خواهید داشت
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز